• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

first tme X

jwtzlf

Newbie
Hey party-people,

Heb al enkele ervaringen gelezen op dit forum, vond t erg leuk om te weten hoe anderen het hebben ervaren, hierbij mijn eerste ervaring met X.

Heb ongeveer 1 jaar geleden voor het eerst hard-drugs gebruikt.
XTC wel te verstaan. Ik was toen 27 jaar.
Ik was altijd anti-harddrugs. Tot het moment vrienden van mij gingen experimenteren met XTC.
Het heeft toen zeker nog een half jaar geduurd voordat ik zelf ook voor het eerst X zou nemen.

Het begon allemaal op een een koude zaterdag avond. Mijn vrienden zouden naar een Hardcore-feest gaan. Ik was totaal niet gecharmeerd van het HC-genre. Maar ik was alleen thuis en had niets te doen.
Mijn vrienden hebben mij toen overgehaald om mee te gaan naar het HC- feest.
Ik had er totaal geen beeld bij alleen dat er harde beuk-muziek gedraaid zou worden. En dat er zeer waarschijnlijk kale mannetjes zouden rondlopen in traningpakken.

We dronken een paar drankjes bij een vriend van mij en waren gezellig aan het ouwehoeren over de avond. Had totaal geen idee wat er die avond ging gebeuren. Ik liet me helemaal verrassen.
Op een gegeven moment vraagt een vriend die al ervaring had met X, of ik dat ook wilde proberen. Het was immers niet mijn muziek, en met een pilltje zou ik de muziek nog wel kunnen verdragen.
Ik dacht er niet eens over na, en zei dat ik het wel wilde proberen.
Rond een uur of 2300 kwamen we aan bij het feest. Het viel me al op dat de sfeer er goed in zat (misschien door de drugs) en dat het wat dat betreft wel gezellige boel was.
Binnen aangkomen geen drank meer genuttigd omdat ik wist dat het geen goede combi was met X. De sfeer was goed, en vrienden van mij konden niet wachten totdat ik mijn eerste ervaring met hun zou delen. Het was immers mijn eerste keer. Rond een uur of 1 zou er een goede dj draaien. Ik had totaal geen notie wie er wat draaide en hoe goed ze wel niet waren. Ik kwam al goed in de stemming en rond 1 uur heb ik dan mn eerste pil genomen. Ik was helemaal niet zenuwachtig, had ook geen verwachtingen, en had in eerste instantie wel het idee dat het bij mij niet zoveel zou doen. Heb al die tijd wel geroepen dat iig een van mn vrienden bij me moest blijven in geval het niet goed zou gaan.
Ik denk dat het een half uur duurde voordat ik het gvoel kreeg door mn hoeven heen te zakken.
Mn knieen waren net elastiekjes en voelde een soort overweldigend onbeschrijfelijk gevoel alsof ik werd opgetild. Voelde me een paar seconden angstig en misselijk, maar na een paar slokken water belande ik weer met beide benen op de grond en voelde ik me de koning van het Hardcore-bal.
Ik heb die avond lopen hakke als een pro. Ik heb contacten gelegd met de hele zaal. Heb hele praat-sessies gehouden.
En toen kwam het, het raketje, ik heb nog nooit zo een lekker ijsje gehad als toen, denk dat ik erna nog wel 5 heb gehad.
Het gevoel was heel intens(love-gevoel) de geluiden de lichten de bass die door je lijf heen dreunt was heerlijk. Niet gehalucineerd, nog nooit gehad trouwens.
Weet nog wel dat we naar een andere zaal gingen en dat ik het ineens koud kreeg, en ik opeens zei dat we terug moesten naar de zaal waar we vandaan kwamen omdat die veel leuker en warmer was, geen idee waarom maar dat beleefde ik toen zo. Iedereen weer terug.
Ik heb met 1 pil van 1 tot 5 een top-avond gehad.

Heel raar maar vanaf dat moment ben ik heel anders tegen de HC-scene gaan aankijken, ik ben zelfs de muziek gaan waarderen.
Ik ben ook nuchter of op alcohol naar HC feesten gegaan en vind het nog steeds helemaal top.

Ik weet niet wat voor pil en hoeveel mg dr in zat. Achteraf gezien was dat niet zo snugger, had me wel beter willen inlezen. Maar het feit dat ik mijn vrienden vertrouw, gaf wel de doorslag om het uberhaupt te doen.
Ik heb mij dr nu veel verder in verdiept.
En ga nu ook veel beter voorbereid om met X. Ik vind X echt een middel dat je samen met andere moet gebruiken(saamhorigheids gevoel), en op gelegeheden waar dat ook heel normaal is.

Ik raad het niemand aan die van zichzelf weet dat ie verslavings-gevoelig is. Ik weet van mezelf dat ik kern-gezond ben, anders had ik het ook nooit gedaan.
Het is een erg sterke drug, waar je erg voorzichtig mee moet omgaan.
Ik laat het ook altijd testen. Weet wat je in je lichaam gooit!
Vertrouwen is goed maar controleren is beter!
Die test-centra zijn er godzijdank, maak er ook gebruik van.
Kost een paar euro, maar dan heb je ook wat.

enjoy

mzl

Bovenaan