fisherman jar en 90 en xtc van nu

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Frenzel zei:
Ja, dat zal.
Want ik heb zelf ook nog wel eens goede pillen gehad.
Sinds 2008 slechts 4x.

Lol ik ben 5 jaar gestopt met snoepen, toen ik opnieuw begon in 2014 ik toch wel hevige knallers en die trend zet zich verder..

Frenzel

Experimenterende gebruiker
dubbel0seven zei:
Frenzel zei:
Ja, dat zal.
Sinds 2008 slechts 4x.

Doe je toch iets verkeerd. Of je hebt verkeerde contacten.
Ga gewoon naar een feest en spreek wat mensen aan met grote pillen ogen. Wedde dat je zo in een mum van tijd goede pillen geregeld hebt. :wink: :wink:
Verkeerde contacten. Ze gebruikten die goeden namelijk ook als lokkertje om daarna de rotzooi aan te bieden.
Ik ben niet zo'n party-ganger, maar nu ik zo moedeloos ben geworden is het wel al in me opgekomen om nog eens een party op te zoeken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dit is toch wel een van de meest kansloze topics die ik hier op het forum gelezen heb. De naam van het topic had beter kunnen zijn: 'Vroeger was alles beter'. Maargoed alles is inmiddels wel gezegd en Gen kan of wil het gewoon niet begrijpen.

Frenzel zei:
Je kunt pas spreken van kwalitatieve mdma wanneer die meer dan 80% zuiver is. De hoogste zuiverheid die ze destijds hebben gemeten was 96,4%. Maar als het 85% is heb je nog steeds van die echte knalpillen.
Zoals al eerder benoemd zegt de zuiverheid van de mdma niet veel over de sterkte van pillen aangezien ze bij het testen het aantal miligrammen in base, 100% zuivere stof, aangeven. Dat neemt overigens niet weg dat jouw bewering over de zuiverheid onjuist is. MDMA kristallen kunnen maximaal 84% zuiver zijn, daarboven wordt het een vloeistof.

Frenzel

Experimenterende gebruiker
Jij maakt hier nu onderscheid tussen de vrije base en het hydrochloride zout van mdma.
Dat deed ik niet. Ik had het gewoon over mdma-HCl.
Men verkoopt immers geen vrije base aan de consument omdat dit een viscosische olie is. Dit is onhandelbaar wanneer het aankomt op afwegen, verpakken en verstrekken.

En het maakt zeker WEL heel veel uit hoe zuiver de mdma-HCl is.
Je gaat je klanten geen xtc met een zuiverheid van 46% verkopen. Het hoort niet. Zoiets doe je niet.
Dat jij zegt dat alleen de mdma telt, zegt mij in feite al dat er iets niet goed zit in jouw geweten.
Ik had gezegd dat men minimaal 80% als marge houdt. The code of honor, man!

Bovendien is er in de scheikunde altijd de mogelijkheid om je onzuivere mdma te zuiveren.
Echter dit is IETS duurder en kost MEER moeite.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Uit jouw reactie maak ik op dat je mijn punt niet begrijpt Frenzel, maarja we kunnen de discussie blijven voeren als we langs elkaar heen praten...

En hoezo heb ik een slecht geweten dan? Ik ben ook maar gewoon een eindgebruiker. Het feit dat jij dit soort onzin en veroordelingen erbij haalt zegt mij alleen maar dat jij geen idee hebt waar je over hebt en drogredenen erbij moet halen om jouw bekrompen gelijk te halen. Beetje jammer zo'n bekrompen houding, maargoed dat is jouw probleem. :wave:

En 80% zuivere MDMA HCL is niet bijzonder goed, dat betekent kristallen van .8*84=67,2%. Maargoed ik heb meerdere malen MDMA kristallen van verschillende zuiverheden gehad en pillen van verschillende sterktes, allemaal langs het testcentrum gebracht uiteraard. Als je je dosering aanpast naar het aantal mg base dan is MDMA gewoon MDMA... Ik heb daar echt nooit verschillen in gemerkt, op de verschillen in set en setting dan natuurlijk.

Bovenaan