fit door cocainë

reese1986

Newbie
Ik gebruik niet zo vaak coke maar tijdens de jaarswisseling weer wel...
Het beviel goed haha ben rond 5;00uur naar bed gegaan ben gelijk gaan slapen
De volgende dag was ik super fit en ''fris'' in me hoofd geen kater haha..en was ook super scherp met opmerkingen enz..je kent het wel. 2januari was het precies hetzelfde ook super fit en scherp in me hoofd genoeg energie om het zo maar te zeggen..heerlijk
nu 4januari ben ik best wel weer lam en heb minder energie zou dit de tijdelijk coke kater zijn?
na de 3de dag pas...najah heb vroeger veel coke gesnoven maar heb dit nog nooit meegemaakt zo fit de volgende dagen erna... :) volgens mij dealer kocht ik flakes het koste ook 30euro voor een halve.. op naar de volgende keer COKE maar wist niet dat je een paar dagen zo fit kon zijn van een halve gram

Groet Reese

heroesss

Bewuste gebruiker
Ligt aan veel omstandigheden. Meeste keren ben ik de volgende dag ook nog wel fit , eigenlijk ben ik erna ook niet zoo heeeel erg katerig ofzo, heb er alleen psychisch vooral last van.

Dopezilla

Badass junkie
Ik heb nog nooit een kater gekregen van coke. Enkel wat moe, maar altijd fris en fruitig. Nooit opgelet of ik enkele dagen later wel wat ingekakt ben.

Het lijkt me echter logisch dat het gewoon toeval is dat je wat inkakte. De enige keer dat ik een kater van coke had was toen deze met speed versneden was, en het neemt ook de kater van de drank bij mij weg.

Olle

Vigilante

Wijs gebruiker
Ollemann zei:
Ik heb nog nooit een kater gekregen van coke. Enkel wat moe, maar altijd fris en fruitig. Nooit opgelet of ik enkele dagen later wel wat ingekakt ben.

Het lijkt me echter logisch dat het gewoon toeval is dat je wat inkakte. De enige keer dat ik een kater van coke had was toen deze met speed versneden was, en het neemt ook de kater van de drank bij mij weg.

Olle

Als ik coke snuif heb ik ook heel vaak geen kater terwijl ik dan wel meer drink. Maar de volgende dagen "superfit" en super scherp met opmerkingen.. nou nee.
De volgende dag ben ik op mn fitst en scherpst als ik nuchter ben geweest.

melissa

Wijs gebruiker
Ik heb (oeps sorry had :) )precies hetzelfde.
De day after nog superfit,idd lekker scherp en bijdehand.
Dag 2,die dan meestal op maandag viel werd het al een beetje zwaarder.
Dag 3 was ik dan helemaal op.
Op woensdag kwam ik weer redelijk op gang.
Donderdag voelde ik me dan weer enigzins de oude,om dan weer op zaterdag de hele cyclus te herhalen :rolleyes:.
Wat ben ik blij dat ik die circel doorbroken heb.

Miepje91

Experimenterende gebruiker
melissa zei:
Donderdag voelde ik me dan weer enigzins de oude,om dan weer op zaterdag de hele cyclus te herhalen :rolleyes:.

dat lijkt me wel, bij het idee word ik alleen al moe:P

reese1986

Newbie
kijk ik ben dus niet de eenigste...alleen ik gebruik maar 1keer in de 3maanden ofzo dan blijft het leuk..ik weet trouwens 99% zeker dat er geen speed bij zit . ik kan in combinatie met alcohol altijd gewoon slapen..wel heb ik de volgende dag een sneller kloppend hart en meestal ook iets warmer

melissa zei:

Bovenaan