Flakes

bobo1234

Newbie
Ik heb laat van mijn dealer een gram sos dat het flakes was maar na gebruik bleek niet zo heftig bleek te zijn als wat ik had gehoopt/gehad terwijl hij voet bij stuk hield dat het pure flakes was en ik heb 60 europ/g betaald maar het was wel goeie maar ik merkte geen verschil dus die oude en de nieuwe maar het zag er wel anders uit een beetje diep geel. wat denke jullie er van hebben jullie wel eens flakes of zou ik mischien een foto ervan kunnen zien.

Oom Klaas

Badass junkie
Sowieso is 60 eu per gram wel een bizarre prijs,
ook al zou 't (voor nederlandse begrippen) pure coke zijn, word je hard afgezet!

Maximaal 50 eu voor zeer goede coke, meer ook niet!

En dat het flakes zijn zegt ook niet erg veel he,
je dealertje kan gewoon z'n coke opnieuw geperst hebben tot brokken, dus 't hoeft niet perse meteen goed te zijn als 't flakes zijn...

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
bobo1234 zei:
Ik heb laat van mijn dealer een gram sos dat het flakes was maar na gebruik bleek niet zo heftig bleek te zijn als wat ik had gehoopt/gehad terwijl hij voet bij stuk hield dat het pure flakes was en ik heb 60 europ/g betaald maar het was wel goeie maar ik merkte geen verschil dus die oude en de nieuwe maar het zag er wel anders uit een beetje diep geel. wat denke jullie er van hebben jullie wel eens flakes of zou ik mischien een foto ervan kunnen zien.

Wie vertaalt dit even naar het Nederlands ?

pretender

Belezen gebruiker
pak maar lekker woordeboek... nee 60 euro voor gram is echt te duur, al heb je hele goede :mrgreen:

proost en salute.. :wave:

Djo

Badass junkie
DonnieDark0 zei:
bobo1234 zei:

Wie vertaalt dit even naar het Nederlands ?

Gelukkig, dat het jou ook opgevallen is.
Vreselijk is dit om te lezen.

Leken de flakes misschien hier op? :P :rolleyes:

Special C

Maar idd zoals ze allemaal al gezegd hebben is 60 euro echt veels te veel.

Angramar Temenos

Badass junkie
Dealer hier verkoopt "echt" pure voor 80/gram. Hij haalt de versnijdingsmiddelen er zelf uit met droge aceton etc. Hij zegt er ook altijd bij waar je kunt testen als je het niet vertrouwt, en geeft mini-sampletjes weg om te testen (gebruiken of langs testcentrum brengen)

caatje

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Dealer hier verkoopt "echt" pure voor 80/gram. Hij haalt de versnijdingsmiddelen er zelf uit met droge aceton etc. Hij zegt er ook altijd bij waar je kunt testen als je het niet vertrouwt, en geeft mini-sampletjes weg om te testen (gebruiken of langs testcentrum brengen)

Oudste truc uit het dikke drugs boek. Zuiver meegeven en vervuilde laten kopen.

linke

Experimenterende gebruiker
caatje zei:
Angramar Temenos zei:

idd die truc staat op nr 1

Angramar Temenos

Badass junkie
linke zei:
caatje zei:
Angramar Temenos zei:

idd die truc staat op nr 1

Veel maten van me die snuiven hebben ook z'n koop-coke laten testen. Het klopt inderdaad, het was maar 2-3% minder puur dan het maximale mogelijk.

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Veel maten van me die snuiven hebben ook z'n koop-coke laten testen. Het klopt inderdaad, het was maar 2-3% minder puur dan het maximale mogelijk.

En je vader? Heeft die zn ayahuasca laten testen? :stoned:

Bartyo

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:

En je vader? Heeft die zn ayahuasca laten testen? :stoned:
Die was versneden, er zaten allemaal takjes in :openmouth:

Xander88

Newbie
Flakes is gewoon een hele bekende naam in de coke-scene en er zijn nog steeds dealers die denken beter te kunnen verkopen door die naam te noemen terwijl ze gewoon versneden bende verkopen. En de meeste mensen geloven blind in wat zo'n aap zegt want die weet ook wel tegen wie hij het zegt.. dat zijn mensen die geen ervaring hebben met goede coke, maar alleen met die rag die ze altijd gehad hebben.

Ik heb zelf van die mensen wel eens echt goeie gegeven en die vonden het maar raar smaken en voelen doordat ze die versneden troep gewend zijn. Mensen weten geeneens wat goeie coke is.

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
Xander88 zei:
Flakes is gewoon een hele bekende naam in de coke-scene en er zijn nog steeds dealers die denken beter te kunnen verkopen door die naam te noemen terwijl ze gewoon versneden bende verkopen. En de meeste mensen geloven blind in wat zo'n aap zegt want die weet ook wel tegen wie hij het zegt.. dat zijn mensen die geen ervaring hebben met goede coke, maar alleen met die rag die ze altijd gehad hebben.

Ik heb zelf van die mensen wel eens echt goeie gegeven en die vonden het maar raar smaken en voelen doordat ze die versneden troep gewend zijn. Mensen weten geeneens wat goeie coke is.

daar ben ik het helemaal mee eens het zijn gewoon verkooppraatjes om te zeggen dat ze "flakes,dynomite,crystalrock etc. hebben.

En dat als ze een keer goeie krijgen vinden ze het raar spul {ja als je manitol gewent ben} :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Als je een keer flakes heb proef je gelijk het verschil, weet niet of nog iemand dit heeft maar ik vind de bodyload van flakes iets minder sterk dan andere.

Bovenaan