Flashback in Brooklyn - Breda

neti

Badass junkie
Gisternacht een onwijs goeie Koninginnenacht gehad in Breda. Was voor de gelegenheid die kant op getrokken. Een brok gezelligheid op straat. Na wat terraswerk naar Brooklyn in Breda gegaan.... Na wat biertjes en een cocktail kreeg ik me daar een vette flashback...

Had de hele avond neti meer dan 2 rosétjes, 2 biertjes en een cocktail gehad. Was gewoon wat aan het kletsen terwijl de dj een bepaald nummer draait. Wow man, hoofd voorover in mn handen gedrukt, voelde net of ik out ging, de ene na de andere adrenaline stoot, knipperende ogen, zwart voor mn ogen en maar weer adrenalinestoten, knipperen aan een stuk door, wijde bloedvaten in mijn nek, draaierig.

De vriendin die met me mee was dacht dat het niet helemaal lekker met me ging. Gelukkig kon ik dr tussendoor duidelijk maken dat het juist het tegendeel was. Ik voelde me heerlijk. Denk dat het geheel wel een minuut of 2 heeft geduurd. Zo'n sterke flashback heb ik nog niet gehad.

't Lijkt wel of beheers ik het steeds beter om xtc-gevoelens op te roepen met muziek/ flashbacks :grin:

Telefoon

Wijs gebruiker
hahaheerlijk lijkt me dat :) bij sommige nummers heb ik het ook
zoals

Keep it Coming - D-Block & S-Te-Fan Feat. MC Vill

... :) Euphoria ... :hearteyes:

Jeller

Badass junkie
xtc flashback :confused:

komt volgens mij gewoon door de alcohol hoor :tongueout: alcohol kan ook rare dingen met je doen hoor :tongueout:

neti

Badass junkie
ehm, mischien heeft het het effect gedeeltelijk versterkt ofzo... maar dergelijke flashbacks heb ik bijna dagelijks, alleen was deze wel extreem sterk... tot voor ik xtc gebruikte had ik nimmer last/genot van deze verschijnselen

Valentijntje

Bewuste gebruiker
altijd als ik na uitgaan (met xtc op) naar huis fietste (in mn 1tje) dan luisterde ik nuclear family memeto .. en steeds als ik die weer luister herinner ik de tripavondjes van xtc.. maar echt trippen ervan ga ik helaas niet :rolleyes:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
zo heftig als jij t beschrijft heb ikt nog niet gehad, wel ging na 2 roseetjes met koninginnedag me kaak trekken, en kreeg ik weer dat ultieme love gevoel. Superrelaxed met reaggea muziek in de zon staan spacen :mrgreen:

Bovenaan