Flashbackjes?

J0rrit

Badass junkie
Ik had even een vraagje met wat concern over mijn health.

Laatste tijd heb ik nu iets van 3/4 keer gehad dat ik opeens ff voor 5 minuutjes ofzo visuals kreeg ( ik was elke keer vrij moe en alleen bij woorden ) en ze een beetje zag golven en kronkelen. Voelde me verder in me hoofd helemaal niet trippy ofzo dus zijn dit flashback?

Laatste keer lsd is 5 maandjes geleden denk ik, laatste keer 2cb 3/4 weekjes, laatste keer keta 2 weekjes, en laatste keer dmt zon 1,5 maand ofzo denk ik.

Weet iemand wat dit precies is ( HPPD miss? ), of heeft hetzelfde (gehad) ?

Alvast bedankt.

Gr,

J0rrit

Badass junkie
Ik merk ook dat ik het ook vooral heb als ik denk aan trippen ofzo, of hir een trip report lees van een trip, dat is elke keer ook wel zo geweest denk ik zo.

tomz0r

Badass junkie
Een flashback is sowieso een psychologisch verschijnsel. Flashbacks komen altijd voor, ook zonder LSD. Omdat LSD meestal een best emotionele ervaring is, ontstaat daarbij eerder een hevige flashback. Een flashback kan ook hevig zijn als je een auto-ongeluk of een andere traumatische ervaring hebt gehad.

Dat is tenminste de meest logische theorie die ik gelezen heb. Niks aan de hand met je dus :)

azgaza

Badass junkie
Jep dat zijn flashbacks, ik heb ze zelf niet zo vaak, en nooit meer dan een minuut, maar ook wel gehad. Ik heb het ook snel met geuren en muziek bij gebeurtenissen overigens.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nooit echt iets groots gehad, maar ik zie af en toe wel eens zomaar een lettertje golven :P

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Bij mijn laatste trip heb ik afghaanhasj gerookt, nu elke keer als ik die afghaanhasj rook, komt die trip een beetje terug.

azgaza

Badass junkie
Petrovic zei:
Nooit echt iets groots gehad, maar ik zie af en toe wel eens zomaar een lettertje golven :P

Haha dat heb ik ook wel eens, al máánden niet gehad trouwens, sowieso al maanden geen flashbacks, appart, want ik trip nog steeds evenvaak.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
J0rrit zei:
Zo blijkt maar weer dan, it's all in your head, misschien een soort van placebo.

Of het zit al in je hoofd, en heb je alleen een "starter" nodig om t te activeren , t was maar 1% van de lsd trip, "Het begin dat ie eraan komt gevoel" zeg maar.

TrippyShit

Badass junkie
Toen ik dit had resulteerde dit in hppd. En nu is het een deel van mn hppd.
Een flashback vind k zelf net wat anders, tenminste bij mij dan, ook maar 1x gehad.

Bovenaan