Zo een 19jaar geleden ik was toen 6 Jaar.
Toen kreeg ik voor mijn verjaardag , sinterklaas of kerstmis weet het niet meer een Yamaha CROSS MOTOR .
Dat was dus het begin van een verslaving.Ik reed een paar rondjes en kon dan te crossmotor vullen met 2-takt (mengeling tussen olie en benzine). Dus iedere keer als ik de benzine stop van de cross motor open deed ,en van de jerry can dan ging ik in die dampen staan . Dat rook zo goed dat je er zelfs een kleine roes van kreeg.
Ik reed dus elke dag rond zodat ik de benzine tank kon bijvullen en wat treuzellen bij dit ritueel dat ik even tijd kon door brengen in deze dampen.
het ging naar erger en erger en begon ook al zonder dat de tank leeg was ,boven de tank van de motor te hangen zodat ik de geur maar kon ruiken.
Zelfs tijdens het motor crossen rook heel de tijd aan men handschoenen, waar ik eerder voordien tijdens de tank bijtevullen op gemorst had.
nu 14 jaar later ben ik dan gestopt met crossen.
Ik was toen 20 jaar (5jaar geleden).
Ik miste de geur zo fel van benzinne dat ik bij mijn ouders ben gaan werken.
Ze hadden een (Esso) Benzinne Station .
Zalig ik werkte heel de dagen in de geur van benzinne en ja daar ook van diesels en lpg gassen.
Maar al gauw geraak je dit gewoon en ga je veel naarbuiten om de pompen aftekuisen ,om dan aan de benzine pistolen te ruiken.
Ja als ik dit nu zo aan vertellen ben lijk ik een echte freak en idd dat was ik dus ook.
Het ging naar erger en erger ik begon problemen te krijgen met mijn gezondheid het ging van kwaad naar erger kreeg last aan mijn longen en aan mijn maag en darmen.
Hierdoor moest ik dus stoppen met werken en werd ik een soort invalide niet dat ik in een rolstoel zit je ziet dus niets aan mij vanbuiten af, maar inwendig ben ik redelijk fucktopp laat ons zeggen.
Oke nu zat ik dus thuis had geen geur meer van benzinne en vond dit eigenlijk heel raar , ik miste het een beetje maar toch ook weer niet ondanks mijn gezondheidsproblemen.
Toch ging ik meer het gras afrijden tot zelfs 2 keer per week om toch maar weer de benzinne geur te kunnen ruiken.
Nu die geur was zo miniem dat ik besloot een jerry can te gaan vullen met benzinne
en daarvan achter in de tuin wat uit te kappen op de grond en zo kon ik dan in de dampen staan
heerlijk ik had 4 liter op de grond gekapt en zag overal rond mij benzine dampen.
Ik kwam in een serieuze roes waardoor ik zin kreeg om te relaxen dus ik ging daar een meter of 6 vanweg zitten en wou een siggaret opsteken.
Nu door mijn roes ,had ik niet goed opgelet want die benzine dampen kwamen dus wel tot waar ik zat.
Dus er is een korte explosie ontstaan, de benzine was dus ontvlamt en door dat ik daar zat en de oorzaak was van de vlam i,s het mijn richting uitgekomen en ja u kunt het al raden .
2de graad brandwonden aan handen en gezicht.
Het vel was volledig van men handen en van men gezicht echt niet om aan te zien.
Dit is gebeurd eind 2007 nu vandaag mei 2008 zie je een klein kleur verschil aan handen en een plekje aan het gezicht door pigment wat beschadigd is. Mag een jaar niet in de zon , en moet iedere dag nog creme smeren.
Nu morgen 21 mei 2008 word ik opgenomen in het ziekenhuis, de dag erna 22 mei word ik geopereert (een subtotale colectomie met ileorectale anastomose) met andere woorden verwijdering van dikke darm die aangetast is door geuren en dampen.(HOOP DAT DIT GOED GAAT GAAN)
Zo sinds mijn verbranding eind 2007 moet ik niets meer hebben van benzine.
Nu na mijn opperatie hoop ik dat ik minder pijn heb doordat mijn dikke aangetaste darm eruit is.
Dan wil ik nog zeggen tegen iedereen.
PAS OP MET DAMPEN VAN BENZINE HET MAAKT DUS VEEL STUK IN JE LICHAAM.
En pas op voor ontvlamming
Alle ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van dit verhaal.
Maar dat het ook een soort les is geweest.
Ik wil hier niet vadertje gaan spelen want zelfs neem ik ook verschillende drugs omwille van pijnen die ik heb.
Maar dit is iets waar je moet van afblijven. greetz
belgiesche limburger
( jaja typisch weer voor een belg zeker he)
pease