Flashy orange dollarpillen

djristo

Newbie
Hello kent er soms iemand die pillen : ze zijn flashy orange met het merkteken dollar op.
Zijn dit goede want ik heb ze net gekocht :)
Graag reacties

Dissonant

Bewuste gebruiker
De blauwe dollars zijn beter

Maar oppassen want in sommigen zit heroine vermengd met crack. Dus best beginnen met een halfje

Aking

Wijs gebruiker
kwestie van weten waar je je zooi haalt he... :wink:

vraag t anders is aan de topicstarter... die heeft iig bronnen :mrgreen:

MindTraveler

Belezen gebruiker
gewoon met dealer afspreken dat je dr neemt waar hij bij is, stuk of 2 ofzo, en spreek dan af dat ie der 2 uur bij blijft. als ze kut waren; geen geld voor dealer.

zo doe ik het tenminste en het is steeds effectief.

djristo

Newbie
ik leef nog

Ik heb gisteren een halfke genomen en ze waren, verdomme goed heftig, dus in discotheek zal het effect nog harder zijn.
Ze waren wel uitgewerkt op 3 uurtjes.
Ik ben vandaag niet ziek, dus het was goede stuff
EN IK LEEF NOG :wave:

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Hello kent er soms iemand die pillen : ze zijn flashy orange met het merkteken dollar op.
Zijn dit goede want ik heb ze net gekocht
Graag reacties

Hey risto. De reden dat niemand serieus reageerd op je vraag is omdat je aan het uitzicht van een pil niet echt kan zeggen of het goede zijn of niet. Wanneer er bepaalde goeie pillen in omloop zijn worden die al snel nagemaakt door mensen die slechtere pillen verkopen en zo worden de goeie pillen als het ware slecht. Goeie pillen blijven maar heel even 'echt goed'. Verder blijven de meeste labo's die xtc pillen maken ook niet constant bij hetzelfde uitzicht en dezelfde kleur.

flashkop

Bewuste gebruiker
Yes, die had ik ook, is mccp dat erin zit (in de hele dollar druk trouwens), daar ga je wel van en dat zal je de volgende dag geweten hebben, het zijn de bekende spouw-jappen... hallucineren zit er ook bij
Ik vind het trouwens dikke bullshit dat je zogezegd niet kan antwoorden op deze vragen, begrijp wel dat jullie nog steeds denken van ja druk dit en druk verschillend dat. Voor het forum begrijp ik het wel, wij zijn geen pill-reporters WWW.PILLREPORTS.COM wel en dan komt het forum zo vol idd maar toch, xtc-pillen zijn de laatste tijd tamelijk betrouwbaar geworden...

maverick

Belezen gebruiker
flashkop zei:
Yes, die had ik ook, is mccp dat erin zit (in de hele dollar druk trouwens), daar ga je wel van en dat zal je de volgende dag geweten hebben, het zijn de bekende spouw-jappen... hallucineren zit er ook bij

is dat zo? mccp in de hele dollar druk? krijg donderdag groene dollars... heb wat proberen over op te zoeken over algemeen wel goede geluiden ookal kan je daar niet echt op vertrouwen.. maar het zegt toch 'iets' wellicht..

wie weet er meer over de dollar reeks en dan zeker de groende dollars..>

:wave:

maverick

Belezen gebruiker
pilliewilly zei:
niet de hele dollar reeks is kutzooi.. heb gelezen op pillreport dat de groene dollars wel goed zijn :) (of dit betrouwbaar report is weetk ik niet)

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... 7#comments

ja ik had het ook gelezen en ook geluiden wat ik er verder van hoor.. maargoed je weet neit goed wat je kunt vertrouwen.. ja een testlab.. maar heb ze allang gebruikt voordat ik uitslag heb hoogstwaarschijnlijk maar miss als ik er wat overhoud ff laten testen erna benieuwd wat het nou precies was en ook om meer inzicht te krijgen in wat een bepaalde hoeveelheid mdma met jou doet en hoe het ongeveer met andere pillen zou zitten..

Bovenaan