Flauwvallen na XTC

XLS

Newbie
Hallo allemaal,

De laaste 2 keer dat ik XTC heb gebruikt ben ik de dag erna een aantal keer flauwgevallen. De eerste keer ben ik daarna bij de dokter geweest en bleek dat ik een te lage bloeddruk had en dat dat waarschijnlijk kwam door uitdroging, had toen ook erg weinig gedronken.

Eergisteren(zaterdag dus) op een overdag feest geweest. Heb toen al minder gebruikt als de keer daarvoor. Was erg warm maar heb veel water gedronken(minimaal 2,5 liter) en ook nog 3 waterijsjes op daar. Na afloop toen ik thuis was heb ik nog 5 AA's, aantal glazen vitaminedrank en nog 2 flesjes water.

Toen ik wakker werd 's ochtend leek er niks aan de hand. Buiten geweest met mijn vrienden napraten over de vorige dag. Toen ik thuis was ben ik in slaap gevallen op de bank. Toen ik wakker werd en opstond om wat te drinken te pakken ging ik ineens neer in de keuken.

Heb dezelfde pillen al vaker gebruikt in het verleden en toen niks aan de hand. Ook het aantal is ongeveer gelijk gebleven.

Is het toch weer uidroging geweest of zou er iets anders aan de hand zijn?

Heeft iemand tips om dit te voorkomen?

Gemini

Badass junkie
Herkenbaar probleem, ook last van gehad toen ik nog dikwijls xtc gebruikte. Dat ik 's ochtends als ik even wakker was wat te drinken ging pakken en ook neer ging. Ik heb zelfs een keer een tand door mijn lip gehad, niet het prettigste wat je je kunt bedenken. Xtc vergt veel energie van je en is geestelijk ook heel vermoeiend, dus vreemd is het niet.

Tips om te voorkomen, ja.. proberen goed te eten, hoe moeilijk dat ook is. Wat je al zei, vitaminedrank drinken voor je gaat slapen is ook wel een goed idee. Echt vernieuwende tips om het te voorkomen heb ik eigenlijk niet. Eigenlijk voornamelijk de dingen die voor zich spreken.

Miss J

Bewuste gebruiker
Misschien te weinig gegeten + de warmte? Uitdroging kan het bijna niet zijn lijkt me aangezien je heel erg veel gedronken hebt.

XLS

Newbie
Zou kunnen heb inderdaad weinig gegeten, 's ochtend 2 broodjes op.
Ben om 11 uur vertrokken en toen pas weer de volgende ochtend gegeten.

Het was wel heel erg warm. Tegen de 30 graden met de zon op je bol zweet je er ook weer heel veel vocht uit nautuurlijk.

Bovenaan