flesje

knoet

Newbie
dag allemaal, ik heb het hele net afgestruind, maar niet gevonden , daarom mijn vraag; ik ben op zoek naar een klein flesje met kraan, volgens mij heet wat er in dat flesje gaat poppers maar dat weet ik niet zeker, in ieder geval is het om te snuiven, dus kraantje open snuif ....kraantje dicht, hoe heten die flesjes of waar kan men die kopen
thanks in advance

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Een klein flesje met een kraantje heb ik echt nog nooit van gehoord. Poppers hebben naar mijn weten gewoon altijd een draaidop, maar het kan zijn dat ze ook met kraantje verkocht worden. Vroeger werden poppers in sexshops verkocht in ieder geval of dat nog zo is durf ik niet te zeggen.

Fool

Badass junkie
Als dat zo is, dan alleen van onder de toonbank. Poppers zijn al vrij lang verboden. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Als dat zo is, dan alleen van onder de toonbank. Poppers zijn al vrij lang verboden. :wink:
Waarschijnlijk wel ja. Zo'n 6 jaar geleden lukte het mij in ieder geval erg makkelijk om poppers in een sexshop te halen, geen idee of ze toen al verboden waren.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ken ook geen flesje met een kraantje. Wel zijn hier kleine bruine flesjes te koop met pipet bij een (ouderwetse) drogist. Vraag naar een flesje waar je kleurstof of iets anders in doet voor koken. Dat werkte hier in ieder geval :)

Succes met je zoektocht!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Poppers kun je wel gewoon online bestellen. Google erop en er zijn zat sites. Misschien kun je daartussen iets met een kraantje vinden?

Susanne

Bewuste gebruiker
Hoe bedoel je een kraantje? Je kan anders ook een lege neusspray opentrekken en daar het vloeistof in doen.

Missyy23

Bewuste gebruiker
Bedoel je niet gewoon dit ? dan is het gewoon een bullet,om te snuiven, maar ken het alleen van cokegebruik eigenlijk :)

Bovenaan