flits

dimamo

Newbie
Ik heb dit weekend xtc gebruikt en heb nu last van een soort flitsen/suizen in mn hoofd, vooral als ik mn ogen dichtheb, heb dit nu al 2 dagen, heeft iemand dat weleens gehad?

TrippyShit

Badass junkie
Flitsen zien bedoel je? Nee nog nooit last van gehad zover ik weet. Ik zal het even aankijken hoe het verloopt. Waarschijnlijk is het binnen 1a2weken wel weg. Was het een heftige ervaring? Hoge dosis? Gehallucineerd? Misschien dat er hier mensen zijn die je beter op weg kunnen helpen. Ik zou me iig niet teveel zorgen maken. Denk met dat suizen dat je gewoon even gezond moet eten, vitamientjes binnen krijgen. Lijkt het op te snel opstaan?

dimamo

Newbie
Nee ik zie geen flitsen, kan het niet goed uitleggen, meer een soort gesuis in je hoofd, dat heb je ook weleens als je heel moe bent.
Ja het was een erg heftige ervaring,ben een uur goed weg geweest,daarna ging het beter maar is nog nooit zo heftig geweest.

Ik weet niet of het een hoge dosis was, weet niet hoeveel erin zat..

TrippyShit

Badass junkie
Ja 1pil is nooit 300mg ofzo. Dus zal opzich meevallen. Bedoel je een soort van schokje in je hoofd misschien? Dat betekent dat je serotonine flink gedaald is. Gezond eten en goed slapen een tijd in dat geval. Zal zowiezo wel goed zijn trouwens :P

Miss J

Bewuste gebruiker
dimamo zei:
Ik heb dit weekend xtc gebruikt en heb nu last van een soort flitsen/suizen in mn hoofd, vooral als ik mn ogen dichtheb, heb dit nu al 2 dagen, heeft iemand dat weleens gehad?

Zoals je zelf al aangeeft in het andere topic: je gebruikt te vaak.....

Bovenaan