Re: MSN
Psychonaut1976 zei:
misssloca zei:
Ik ga binnekort naar florida en hoorde trouwens ook dat daar de coke vele male goedkoper is wie weet hier meer over of zal ik het zelf maar moeten ondervinden!??
Heb zelf een paar maanden in florida gezeten bij me trailer trash famillie hehe,en ja dat is er vollop en goedkoper zo'n 15 $ heb je wel een gram van goede kwaliteit.
Sommige jongeren gebruiken het daar zoals wij ons jointje roken,kijk wel uit met politie,die lopen daar in burger of rijden in gewone auto's in hun korte broekies met een baddass gun aan de zij.Dus hou het daar binnenshuis.Als ze je pakken kan je naar de county jail en daarna meteen een oneway ticket terug naar nederland*inclusief je reisgenoten*
ookal hebben die er niks mee van doen.
Oppassen dus...
yuw dus als je gepakt word in amerika met 1 of 2 gram coke denk je dan niet da je da n vast zit of in ieder geval maar ff das nog te doen.
maar heb toch altijd geweten da amerika streng is en da je daar liever nie gepakt word!!!
en dan het nog iets 15 dollar voor ne gram coke
dus ga je me vertellen dat xtc duurder is als coke daar ofwa want heb hier in belgie eens mensen van daar tegen gekomen op i love techno en die kwamen ook vragen achter drugs ma had bijna niks meer dus zeg een zeer belachelijke prijs 10 eur per bol.
en ge kunt het geloven of nie maar die mensen waren echt gelukkig omda
da hier zo goedkoop is

en ze hebben met een glimlach 3 bollen gekocht
heb wel toen nog mijn goed hart laten zijn en heb gezegt da 25 eur ook goed was
mensen ook nie te fel in het zak zetten he