flualprozalom is potent

DannyR

Belezen gebruiker
heb het nu weer naar mijn zin met de flualprazolam maar ik houd alcohol er nu voor verandering maar is buiten ga lekker care free mijn huishouden doen muziekje op en de katten verzorgen .

Zweevteev

Wijs gebruiker
Waarom zou je benzodiazepines combineren met alcohol? Naast dat ik daar zelf zeer waarschijnlijk KO door zou gaan, lijkt het me ook erg gevaarlijk door de hypnotiserende werking die benzodiazepines kunnen hebben. Voor je het weet heb je veel meer genomen dan je had gewild en wordt dat je fataal in combinatie met alcohol. Echt uitkijken daarmee.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
heb het nu weer naar mijn zin met de flualprazolam maar ik houd alcohol er nu voor verandering maar is buiten ga lekker care free mijn huishouden doen muziekje op en de katten verzorgen .
Hoeveel Flual neem je gemiddeld en hoe vaak op een dag?

Doe je verder beetje voorzichtig met dit soort spulletjes? Deze potente middelen zijn echt zeer verraderlijk en natuurlijk zeer zeer verslavend. Ik hoorde laatst van iemand dat hij Flual behoorlijk anxiety rebounds geeft. Heb jij daar ook last bij van bij Flual? Of welke benzo heeft dat meer of minder denk je?

DannyR

Belezen gebruiker
ik doe het 1 week wel en dan een weekje op de blaren zitten zodat je niet naar een detox hoeft,mik heb geen last van flual rebounds voel med evolgende prima en dan neem ik er nog een 12 procent biertje bij van fluitrazepam enorme rebound gehad ik haal ze nooit meer.eitizolam geeft in min ervaring de minste nawerkingen de volgende dag kan ik gewoon alles en fris uitgeslapen.en met etizolam kun je alles doen en geeft je confidence helaaa kan ik niet meer eran komen dr rc zijn bagger

DannyR

Belezen gebruiker
Waarom zou je benzodiazepines combineren met alcohol? Naast dat ik daar zelf zeer waarschijnlijk KO door zou gaan, lijkt het me ook erg gevaarlijk door de hypnotiserende werking die benzodiazepines kunnen hebben. Voor je het weet heb je veel meer genomen dan je had gewild en wordt dat je fataal in combinatie met alcohol. Echt uitkijken daarmee.
ik geef je groot gelijk erin maar word altijd weer wakker of dat nu stom geluk is waarschijnlijk wel en omdat het wel goed afloopt heb ik er niet zo'n vrees voor maar rdahet je niet aan hoeft maar 1 fatle dosis bij te zitten

Solotov

Belezen gebruiker
Met 3mg etizolam, is het dan verstandig of chill om er nog 1mg flualprazolam bij te nemen?

Inb4 waarom zou je dat doen? Tjah waarom niet

Vuurwesp

Belezen gebruiker
Ik vind het lekker spul. En heb veel minder naare afkick/comedown van dan andere rc benzo's. Slaap er heerlijk op 😇.

Vuurwesp

Belezen gebruiker
Hoge dosis zou ik wel al op de rand van je bed gaan zitten bij inname.. Je word zeer vaag slaperig.. ik neem het meestal omdat ik slaap problemen heb.. en al helemaal na het gebruik van uppers vind ik het heerlijk gelijk te kunnen slapen.

Moffel100

Bewuste gebruiker
Hoge dosis zou ik wel al op de rand van je bed gaan zitten bij inname.. Je word zeer vaag slaperig.. ik neem het meestal omdat ik slaap problemen heb.. en al helemaal na het gebruik van uppers vind ik het heerlijk gelijk te kunnen slapen.
Is dat niet slecht voor je hart ofzo, als ik bijv een avondje 3mmc heb gedaan en er 1 neem

Vuurwesp

Belezen gebruiker
Is dat niet slecht voor je hart ofzo, als ik bijv een avondje 3mmc heb gedaan en er 1 neem
Ik heb geen idee 🙈 zal vast niet goed zijn uppers en downers. Maar persoonlijk nog nooit last van gehad. Ik vind het een betere optie dan nog uren wakker te liggen na oppepper of tripjes maar dat is mijn ervaring. 👍

joetsie

Badass junkie
Heerlijk spul,maaar zou er geen alcohol bij nemen
ik doe het 1 week wel en dan een weekje op de blaren zitten zodat je niet naar een detox hoeft,mik heb geen last van flual rebounds voel med evolgende prima en dan neem ik er nog een 12 procent biertje bij van fluitrazepam enorme rebound gehad ik haal ze nooit meer.eitizolam geeft in min ervaring de minste nawerkingen de volgende dag kan ik gewoon alles en fris uitgeslapen.en met etizolam kun je alles doen en geeft je confidence helaaa kan ik niet meer eran komen dr rc zijn bagger
Etizolam is wat lichter.Kan je daar niet meer aankomen?

Bovenaan