Hoeveel Flual neem je gemiddeld en hoe vaak op een dag?heb het nu weer naar mijn zin met de flualprazolam maar ik houd alcohol er nu voor verandering maar is buiten ga lekker care free mijn huishouden doen muziekje op en de katten verzorgen .
ik geef je groot gelijk erin maar word altijd weer wakker of dat nu stom geluk is waarschijnlijk wel en omdat het wel goed afloopt heb ik er niet zo'n vrees voor maar rdahet je niet aan hoeft maar 1 fatle dosis bij te zittenWaarom zou je benzodiazepines combineren met alcohol? Naast dat ik daar zelf zeer waarschijnlijk KO door zou gaan, lijkt het me ook erg gevaarlijk door de hypnotiserende werking die benzodiazepines kunnen hebben. Voor je het weet heb je veel meer genomen dan je had gewild en wordt dat je fataal in combinatie met alcohol. Echt uitkijken daarmee.
Verstandig moet ik zelfs niet op antwoorden.Met 3mg etizolam, is het dan verstandig of chill om er nog 1mg flualprazolam bij te nemen?
Inb4 waarom zou je dat doen? Tjah waarom niet
bedoel je van flualprazolam?Ik vind het lekker spul. En heb veel minder naare afkick/comedown van dan andere rc benzo's. Slaap er heerlijk op 😇.
Yesbedoel je van flualprazolam?
Lijkt me ook wel leuk om te proberen. Wat voel je er van op hoge dosis
Is dat niet slecht voor je hart ofzo, als ik bijv een avondje 3mmc heb gedaan en er 1 neemHoge dosis zou ik wel al op de rand van je bed gaan zitten bij inname.. Je word zeer vaag slaperig.. ik neem het meestal omdat ik slaap problemen heb.. en al helemaal na het gebruik van uppers vind ik het heerlijk gelijk te kunnen slapen.
Ik heb geen idee 🙈 zal vast niet goed zijn uppers en downers. Maar persoonlijk nog nooit last van gehad. Ik vind het een betere optie dan nog uren wakker te liggen na oppepper of tripjes maar dat is mijn ervaring. 👍Is dat niet slecht voor je hart ofzo, als ik bijv een avondje 3mmc heb gedaan en er 1 neem
Heerlijk spul,maaar zou er geen alcohol bij nemenheb het nu weer naar mijn zin met de flualprazolam maar ik houd alcohol er nu voor verandering maar is buiten ga lekker care free mijn huishouden doen muziekje op en de katten verzorgen .
Etizolam is wat lichter.Kan je daar niet meer aankomen?ik doe het 1 week wel en dan een weekje op de blaren zitten zodat je niet naar een detox hoeft,mik heb geen last van flual rebounds voel med evolgende prima en dan neem ik er nog een 12 procent biertje bij van fluitrazepam enorme rebound gehad ik haal ze nooit meer.eitizolam geeft in min ervaring de minste nawerkingen de volgende dag kan ik gewoon alles en fris uitgeslapen.en met etizolam kun je alles doen en geeft je confidence helaaa kan ik niet meer eran komen dr rc zijn bagger
Nee dat spul moet ik niet.Is dat niet slecht voor je hart ofzo, als ik bijv een avondje 3mmc heb gedaan en er 1 neem
ja dit kan wel maar dan rc's het halt het niet bijHeerlijk spul,maaar zou er geen alcohol bij nemen
Etizolam is wat lichter.Kan je daar niet meer aankomen?
Alleen te verkrijgen op darknetja dit kan wel maar dan rc's het halt het niet bij
Etizest 1mg | Etizolam 1mg | Anti-Anxiety
Het valt goed te combinerenMet 3mg etizolam, is het dan verstandig of chill om er nog 1mg flualprazolam bij te nemen?
Inb4 waarom zou je dat doen? Tjah waarom niet
Nee hoor.Heb het vandaag binnen gekregen.Niet van darknetAlleen te verkrijgen op darknet
Dus etizest is nog te verkrijgen ? Helaas mag ik niet vragen waar mischien wil je mij een pb versturen kijk er naar uit het liefts de mouth reolving.Nee hoor.Heb het vandaag binnen gekregen.Niet van darknet
Google is je vriend,Mag ook iet pb dacht ik?Dus etizest is nog te verkrijgen ? Helaas mag ik niet vragen waar mischien wil je mij een pb versturen kijk er naar uit het liefts de mouth reolving.
dan toch maar weer darknetGoogle is je vriend,Mag ook iet pb dacht ik?
Google etizolam te koop indan toch maar weer darknetprobleem is kan het alleen uit amerka krijgen
Google etizolam te koop in
wel gevonden maar gaat per minimaal 120 stuks klopt dat?Google etizolam te koop in
neewel gevonden maar gaat per minimaal 120 stuks klopt dat?