@Benzo-Papa
Ik heb pas een paar keer fluetizolam geprobeerd. 1e x om te slapen een halve pil, dus 0,5mg en lag bijna in coma. En ook in ene zo HOP weg. Maarrrrrr, ik had die dag al meerdere drugs op.
Waaronder vanaf ochtends al wiet, later die dag beetje 2FMA, tijdens de comedown van 2FMA 1 Pyrazolam (3mg) genomen en die laatste vergeten te noteren (ik schrijf op wat ik gebruik) . Toen voor slapen dus die halve 0,5mg Fluetizolam. Dat was to much voor breintje van de Dunne…
Had mijn brood in de oven (stond uit) gedaan ipv terug in de vriezer, dacht volgende dag nog een pak pindakoeken te hebben maar die had ik avonds ook weggewerkt zonder het meer te weten.
Ik claimde toen ook dat het mega sterk was. Maar het is de combi van alles geweest, net als bij jou denk ik.
Jij had meerdere benzo soorten tegelijk genomen en waarschijnlijk hoge doseringen (sowieso al onverstandig)
Als je verder 100% nuchter bent (zeker qua benzooien) heb je dat echt niet van Fluetizolam.
Ik heb denk ik zo goed als geen benzo tolerantie, ietwat misschien maar niet noemenswaardig. Nu kan ik net zoals cutepool zegt er zo 1 a 2 nemen en dan nog voelt het lichter als 1mg Etizolam. Die warme deken is er wel en het gapen, slaperig worden ook. De hoge recreatieve waarde die Etizolam heeft, heeft de Flu variant niet echt. Plus minder potent.
Ik zelf zie het totaal niet als een Etizolam vervanger. Tis anders, dat wel maar ik vind m wel fijn.