1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

flunitrazepam xanax etc...

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door pelgrim, 16 apr 2018 om 11:45.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. pelgrim

pelgrim Newbie

Hallo,

Nu krijg ik wegens zware insomnia en nog toestanden enkele doosjes flunitrazepam 1mg en Xanax 2mg bars voorgeschreven.

Xanax bars van Pfizer is zwaar onderschat of ik kan er niet tegen, vind het veel sterker dan de flunitrazepam (laat ik smelten op men tong). Nu zeg ik dat tegen men arts aan de telefoon en daarnet geweest en die geeft gewoon hetzelfde maar dan ook rivotril 2mg en Tranxene 50mg. Toch niet normaal dit?

En ja de Xanax blijft er gewoon bij en hij had precies zo iets van "ja probeer anders eens tranxene en dan is rivotril". Is dit nu een pusher met diploma ofwat??

En ik ga naar de apotheek en de gek had van elk 3 geschreven !! 3 dozen tranxenen en 3 rivotril 2mg, dat is toch niet meer proberen? Dan neem je toch de xanax weg en zeg je hier 1 potje of 1 doosje X benzo in de plaats en laat me weten of het beter werkt.

Worden die zo door de pharma industrie geacht om meds te pushen of...???

2. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

3. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

En let op: alles wat ze je meegeven moet je betalen. Misschien deels vergoed maar meestal moet je zelf de kosten betalen.

4. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Vreemd, maar je hoeft niet alles te slikken en mee te nemen wat je arts je voorschrijft. Je kunt ook gewoon een lagere dosis slikken of een van de twee weglaten.

5. pelgrim

pelgrim Newbie

Ja indd die xanax haal ik gewoon niet meer en het rare is waar ik ben in Belgie (Oost-Vlaanderen), mag een apotheker mij geen 1mg xanax geven als ik dat vraag en de arts schreef 2mg of Bromazepam 6 vragen en ik zou 12 mg op mijn voorschrift staan hebben dan MAG DE APO NIET DE LAGERE DOSIS MEEGEVEN. Hier moet de apo meegeven precies wat er op het voorschrift staat. Natuurlijk moest ik Valium op mijn voorschrift staan hebben dan mag ik wel de generische diazepam vragen, maar de dosis en hoeveelheid MOET hetzelfde blijven. Ook hier in BE worden benzo's NIET tussen gekomen, je betaald volle pot. Bij pijnstillers etc is dat anders want daar komen ze wel tussen je mutualiteit.

Dank voor de reply's :wink:

Laden...

Deel Deze Pagina