Flunitrazolam eqv dosis?

benzzzy

Badass junkie
Wat is jullie persoonlijke ervaring met deze benzo?

Hoeveel staat ongeveer gelijk aan bijvoorbeeld 1mg alprazolam?

Jullie persoonlijke ervaring aub.

Googlen kan ik ook wel lol.

Avīci

Bewuste gebruiker
Ik heb deze benzo eenmalig 5 stuks aangeschaft, en ik moet zeggen dat het werkelijk zwaar geschud is. Een blotter van 0.35mg zorgde ervoor dat ik volledig knock-out ging voor een uur of 6. Zelfs na een avondje stevig aan de dope te hebben gezeten.

Verder heb ik geen enkele ervaring met benzo's, dus daar kan ik je niets over zeggen.

Avīci

Bewuste gebruiker
^

Fyi:

Flunitrazolam is a benzodiazepine derivative that has been sold online as a designer drug, and is a potent hypnotic and sedative drug similar to related compounds such as flunitrazepam, clonazolam and flubromazolam. It was first definitively identified and reported to the EMCDDA Early Warning System, by an analytical laboratory in Germany in October 2016,[1] and had not been described in the scientific or patent literature before this.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker

Hoeveel staat ongeveer gelijk aan bijvoorbeeld 1mg alprazolam?

Jullie persoonlijke ervaring aub.

Googlen kan ik ook wel lol.

Hier in de titel staat al de misleiding. het lijkt namelijk meer op flunitrazepam maar dan kortere duur. En veel potenter. Als ik een schatting moet maken is 1mg flunitrazepam gelijk aan circa 200-300 microgram. Het werkt wel een stuk korter , uur of 5 met halfwaardetijd van 8-10 uur. Het lift mee op alprazolam omdat flunitrazepam nogal bekend staat om misbruik. waarom de flu atoom als eerste ? Ze willen op de xanax/alprazolam meeliften maar vind het meer een korte (afhankelijk van de dosis) veel meer op flunitrazepam als xanax lijken.

My 2 cents

benzzzy

Badass junkie
Ikzelt heb ook de 350mcg blotters wss van de zelfde vendor als je lokaal hebt gehaald.

Ik moet toegeven dat 1 niet veel deed.

Ik werd er wel rustig van maar dat was het Dan ook.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ikzelt heb ook de 350mcg blotters wss van de zelfde vendor als je lokaal hebt gehaald.

Ik moet toegeven dat 1 niet veel deed.

Ik werd er wel rustig van maar dat was het Dan ook.
Voor meer dan er "wel rustig" van worden is het ook niet bedoeld :wink:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Voor meer dan er "wel rustig" van worden is het ook niet bedoeld :wink:
Ik prefereer het wanneer mensen naar Flunitrazolam als meneer koning Benzo' refereren.

Ik ben zelf een hypocriet om te praten hoor maar wat loop je steeds zo specifiek gericht naar die benzodiazepines te ouwehoeren? Ik kan je vertellen hoe mijn ervaringen waren, hoe je er neussprays van maakt, hoe je praktisch en discreet kunt pluggen en hoe geweldig het welniet is maar je gaat er echt niet gelukkiger van worden.

TLDR; Wat is je motivatie hier in?

benzzzy

Badass junkie
Ik was eigelijk opzoek naar een zeer sederende benzo die vrij eufories is in benzo termen.

Had veel meer verwacht van 350mcg.

700 Dan maar vanavond

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Heb blijkbaar 10 350mcg zegels gepakt en kan me er geen flikker van herinneren lmao

Dan is het niet het geval dat je wilt slapen, met geen of minder reactieve effecten?
Mijn ervaring is dan flualprazolam doe maar wat onderzoek ernaar. Ik vind het voor slapen met lucide dromen perfect. Je moet het wel volumetrisch doseren. Maar pas op met de tolerantie..

Bovenaan