Flunitrazolam ervaringen

MDMAZIING

Badass junkie
Zijn er mensen op deze prachtige forum die ervaring hebben met Flunitrazolam?
Wat ik wil weten:

1) Goede dosering?
2) potentie tegenover etizolam, clonazolam, xanax?
3) effecten tegenover xanax, etizolam, etizolam etc?
4) word je snel moe? slaap je er lekker op etc?
5) hoe lang werkt het? na-effecten?

P

Pompen

Gast
Dosering vind ik lastig te zeggen aangezien je bijna gegarandeerd een blackout krijgt.
- http://drugs.tripsit.me/flunitrazolam

Deze benzo is een stuk potenter als de genoemde benzos vergelijkbaar kwa sterkte met clonazolam alleen dan een minder lange halfwaardetijd.

Je "slaapt" er goed op word uitgerust wakker.

Alleen de bijwerkingen de avond erna zijn het voor mij niet waard.
Hartkloppingen, 2cb achtige visuals terwijl je nuchter bent.
Blijkbaar typerend voor flunitrazolam las er namelijk meerdere verhalen over.

Onderschat dit middel gewoon niet succes.

MDMAZIING

Badass junkie
Dosering vind ik lastig te zeggen aangezien je bijna gegarandeerd een blackout krijgt.
- http://drugs.tripsit.me/flunitrazolam

Deze benzo is een stuk potenter als de genoemde benzos vergelijkbaar kwa sterkte met clonazolam alleen dan een minder lange halfwaardetijd.

Alleen de bijwerkingen de avond erna zijn het voor mij niet waard.
Hartkloppingen, 2cb achtige visuals terwijl je nuchter bent.
Blijkbaar typerend voor flunitrazolam las er namelijk meerdere verhalen over.

Onderschat dit middel gewoon niet succes.
Nog sterker dan clonazolam dus? Holy shit, dan ga ik het waarschijnlijk niet nemen

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb er nooit een black-out op gekregen... alles valt of staat met dosis. Het is een zeer sterke stof maar daar pas je de hoeveelheid op aan. Ik heb aan een zegeltje van 0.25 mg vaak genoeg (zonder tolerantie).

Ik heb te weinig ervaring met clonazolam en xanax om echt te kunnen vergelijken, wel met etizolam. Flunitrazolam is zeker veel potenter dan etizolam, maar etizolam heeft mijn voorkeur. Ik vind etizolam een warmer/meer 'cosy' karakter hebben, flunitrazolam is duidelijk veel meer sederend, dus ik zou zeggen meer een die-hard slaapmiddel dan een recreatief middel - voor zover ik benzo's überhaupt recreatief zou noemen dan.

Hartkloppingen en visuals zijn mij onbekend, heb zelf ook nooit vervelende bijwerkingen gehad op normale doseringen, van geen enkele benzo-variant overigens.

Tolerantie treedt snel op, ik heb flunitrazolam eens drie dagen achter elkaar gebruikt en merkte toen al dat 0.25 mg niet meer voldoende was en ik meer richting 0.50 mg ging. Pas hier dus erg mee op; dit geldt echter voor alle benzo's.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Fluni is nog een stukje sterker dan clonazolam. Daarnaast vond ik het ook nog eens veel minder recreatief. Het was voor mij eigenlijk gewoon een middel om op te slapen en verder niks!
Niet echt een aanrader

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Nog sterker dan clonazolam dus? Holy shit, dan ga ik het waarschijnlijk niet nemen
Bijna even sterk in ieder geval, vrij vergelijkbaar. Clonazolam duurt ook een stuk langer.

Flunitrazolam is los van de potentie in gewicht wat gebruiksvriendelijker omdat na zo'n 5 uur de meeste effecten wel voorbij zijn getrokken.
Flunitrazolam duurt net iets te kort om goed op door te kunnen slapen. Ik heb na Flunitrazolam wel mee gemaakt dat ik na zo'n 4 uur na de eerste slaap cycli wakker werd en vervolgens niet meer kon slapen. Flualprazolam is voor slapen vrij populair omdat het na zo'n 7-8 uur ophoudt met werken waardoor je er twee aardige slaapcycli op over houdt.

1) Goede dosering?
Vanaf 250mcg worden de effecten bewust merkbaar. 500mcg is een stevige dosis waarop het al lastig kan worden om wakker te blijven. Van 1000mcg/1mg ging ik wel goed KO of merkte ik de effecten aanzienlijk met een stevige tolerantie gaande. Zonder al teveel tolerantie is 750mcg echter ook al wel voldoende om jezelf plat te werpen.
Lastige vergelijking maar om een aardige indruk te wekken.
500mcg Flunitrazolam = 500mcg Clonazolam = 3,5mg Etizolam = 3,5mg Alprazolam
Het zijn alle 4 relatief bekeken vrij recreatieve benzodiazepines in ieder geval. Clonazolam en Flunitrazolam zijn iets meer sederend van aard. Clonazolam duratie is aanzienlijk langer natuurlijk.
Afhankelijk van je dosering maar Flunitrazolam werkt ongeveer een uurtje langer dan Etizolam en Alprazolam, zo'n 5-6 uur ten opzichte van zo'n 4-5 uur duratie Etizolam en Alprazolam.

Plant

Newbie
Zijn er mensen op deze prachtige forum die ervaring hebben met Flunitrazolam?
Wat ik wil weten:

1) Goede dosering?
4) word je snel moe? slaap je er lekker op etc?

Plant

Newbie
Heb het eens besteld uit nieuwsgierigheid.

1) goede dosering:

Geen idee hoe bekend je bent met benzo's maar ik zal gewoon beginnen met 1 en die even afwachten. Heb er zelf die zaterdag avond 3 genomen en werd zondag middag om 5 uur wakker en wist helemaal niks meer.

2) potentie:

Zeer potent tegenover andere benzo's
Je krijgt zeer snel een black-out. Kijk hier mee uit!!!

3) effecten:

Effect is te vergelijken met xanax maar dan veel sterker!
Impulsief gedrag kan voorkomen.
Ik voelde me heel erg goed en normaal en daarom een ongeluk gekregen.

4) slapen:

Ik zou dit gewoon gebruiken voor het slapen, of gewoon helemaal niet.
Persoonlijk vind ik dit een gevaarlijk middel omdat je nergens over nadenkt en erg impulsief bent.
Nogmaals kijk uit met dit middel.

benzzzy

Badass junkie
8k heb het gehad en mijn ervaring zijn niet al te positief maar dat komt voor een groot deel door ondergedozeerde zegels.

Nam er 1 van 350ug niks.

Nog 2 niks.

Nog 3.

En ik word wakker 12 uur later met 1w zegels miner.

Volgende keer begin ik met 5 zegels merkte weinig na een uur dus meer gepakt en precies het zelfde.

MDMAZIING

Badass junkie
thx iedereen. Ik denk dat ik het maar bij etizolam hou. Ik vond clonazolam ook al super sterk en die black-outs daarop waren hell. Nou heb ik die flunitrazolam ookal besteld gister. Misschien is proberen voor het slapen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik krijg vandaag de Flualprazulam binnen.

1mg, dat betekent zo'n 1000 doseringen lol (mits ik dat niet te vaak ga doen want dan krijg je met tolerantie te maken)

Flualprazolam lijkt mij niet te sterk, en zeker ook niet te soft, heeft de voor mij juiste werkingstijd (7 a 8 uur dus) en kost per dosering geen drol, dus vandaar dat ik voor deze ben gegaan.

benzzzy

Badass junkie
Ik krijg vandaag de Flualprazulam binnen.

1mg, dat betekent zo'n 1000 doseringen lol (mits ik dat niet te vaak ga doen want dan krijg je met tolerantie te maken)

Flualprazolam lijkt mij niet te sterk, en zeker ook niet te soft, heeft de voor mij juiste werkingstijd (7 a 8 uur dus) en kost per dosering geen drol, dus vandaar dat ik voor deze ben gegaan.
1mg is een dosering lol.
1g is ong 1000.

En idd FLUALPRAZOLAM KOST geen drol.
Clonazolam flunitrazolam en flubromazolam zijn wss wel goedkoper maar Das leip spul lol.

BrieMetDeBril

Badass junkie
Ikzelf heb in het begin wel goede ervaringen met Flunitrazolam. Ook al is het een research Chemical. Ik word er erg ontspannen van maar het is niet een benzo (voor mij dan) die je spieren verslappen. Ik heb meer het angstige en ontspannen, minder onzeker, stappen ondernemen in het uitgaansleven etc. Wat wel een beetje gevaarlijk is, is dat als je te veel hebt genomen (wat zomaar kan want het is een zeer zware Benzodiazepine) dan is er een kans dat je onwetend nog meer pakt, en dus een black out kunt krijgen . Dat heb ik in het verleden mee gemaakt, en dus een overdosis heb gehad. Dat is zeker niet leuk, en ook niet de bedoeling, dus let er heel erg op wanneer je nog helder bent en neem zeker niet bij. Verder over de black out. Bij mij heeft het 3 dagen geduurd dat ik pas bij kennis kwam. En ik ook helemaal niets meer wist van de dagen ertussen. Ik ken ook verhalen dat mensen bijzondere dingen doen. Bijvoorbeeld het tosti ijzer in de vriezer opruimen, en of andere niet logische dingen. Sommige worden de volgende dag wakker met wonden, of blauwe plekken etc.

Wat ik zou aanraden is iemand bij je hebben die nuchter is en ook iemand waar je een goede band mee hebt (De combinatie is perfect) en neem nooit meer dan 2 mee. Het hangt ook van de omgeving af. Als je naar een discotheek gaat, drink dan geen sterke drank, hooguit 3 biertjes want Benzodiazepine met alcohol versterkt elkaar heel erg. Dus, pas heel erg op met wat je drinkt.

Ikzelf vind het fijn als ik langs de waal (soort strand) lig en lekker rustig met vrienden ben.

Paradise

Experimenterende gebruiker
Dit is de enige benzo waar ik zo niks liever wil doen dan slapen.
Al de rest moet ik in bed liggen en als het inslaat val ik in slaap.
Maar van deze, alsof ik een klop krijg, fuck de roes, je craved een stevig dutje, niet bijnemen ofzo
gewoon, doef duik de slaap in, een droomsoes in flanel gewikkeld.
Ook gek na zes uur positieve dromen of KO tenzien hoeveel je genomen hebt.

Of ik moet net veel geslapen hebben, fluni + dan geef je een aan vriendin met dikste tieten.
Het is een roofie, dus zij hoela hoeps draaien met der vagina rond te paal.
Zelf ook geroofied, beuk zo een griet, door de muur.
Huisgenote verschiet, rollerroofie disco.

Bel al je vriendinnen, er is een art party.
On hot wheels.

Ik weet dat jullie niet echt kunnen twerken.
Wel nep ma niet sexy, en geen erectie, terwijl ik van een griet die echt geil doet.

Dus baantjes gaan, elkaar naaien, lik m'n wheels alsof ik rollerbliksem
Heb die elektrische vliegenmapper, om blote konten te zappen.
Verschiet en vliegt matras in. Heb jij gevoel, je niks weet wat doet,
swing m'n heupen hypnotisch, voel je wel he
roefie in de foef floep
oeps ff zoeke, nee
voel jem, roer met je vinger en je ijerstok kan flink misbruikt worden,
tijd voor lenigheid, sprijd de benen open wagenwijd, mijn ruimtehelm
is om met vocht te vechten, wc verstopt, ma this a roofie slurper.
we sucken de rape drug uit je kut
wel al bruisende bron daar, lentebloesems,
drupt je kut, praat over lust, kan niet geloven, jij, zo een stoot,
ik zou je zo ja spelen met dingen en heey ik doe me headhpones op,
ga jij maar los, ik wordt liever verkracht op harde techno en elktro en shit
en doet maar outerspace discotheek, ga op en neer je bent een springkasteel vol rapedrugs
met lsd erbij, is het outerspace, tieten bouncen 4 dimensies
visueel te sexy dus geiltraces van hoe je beweegt, soms freeze,
mix van juistice en daft punk, moet wel, je geschoren poes
door de tijd gerijsd, het nieuwste is, je bomt me lekker enzoverder,
ik kan niks doen, maar lak wel waar die bos haar was, reflectie van de schaamzone
richteren strobo op, en het de wiebelmachiene lichtsnelheid litst over m'n pak
lazers draaien in spiraal, terwijl ik zo framboos zag
spuit lussen in de lucht met slagroomboos
maak boinkende wolken van j tieten die hoppen als top bon bons zop
shake de room van tetten
Spuit champagne, duur nat ben jij, alcohol niet teveel, we worden al geraped.
Plets kaviaar recht op die balkon, steur ei, dure geile
openwrijven, dit lik ik wel alles van je, kost teveel.
Zonnestrale uit de kut, visuals zijn beetje down door de benzo
vermoedelijk, ma het hobbelen is brolijk, van roldschaatis in je kut tot visueel te moeilijk was.
En ja alleen de misbruik kan maken van de situatie, foef als boekketbloemen en carcrashsex traag gefilmd,
super slow wordt die blonde hard geneukt toch? Of het is art, want het lichamen gaan van alles tektnonische klap.

Vermijd woorden als rapey, rand je aan op rolschaats, sletgliding bobslee de kut in, scherpe bocht oh het bende van haar schacht,
dacht ff wat raar, ze swingt op totaal andere muziek, zei allemaal op Prince en Funky sex grooves aan het grooven
ik ploeg haar riffs van daft punk funken wulpse shit die de kit in, tieten zijn superhoog, ook knal ingelakt springt en verbind die shit.
En lasers draaien hypnotische spiralen eindigge diep in der tieten oze wieze woze zegels ma niet teveel,
moeite met vatten van de levels van sexy als de ronde kont bomt, achterloopt op het gaan van de vagina, en klets je erop wordt het helemaal wobbels.

Maar vrolijke benzo.
Soms en fubromazolam heeft het ook, ff zo euforisch.
Flualprazolam is voor als je echt mensen wil black outen.
clonazolam vindek nu nie zoveel anders als clonazepam.
Etizolam heeft een leuk gevoel, minder sterk angstwerend, beetje vanalles iets ma niks echt goed
Etizolam is erg vergevend, ook al ga je black out.

Flualprazolam is rete sterk, en je denk ik heb lekker geslapen
komen er meldingen, proberen chatten op fb ofzo
zonder alcohol of mss kwam die geen idee.

flunitrazolam is ok ma sterk, best om te slapen
nitrazolam was een stuk minder

nuchterste anti angst benzo is pyrazolam
net xanax zonder de wiiiii
mixed ook helemaal niet met alcohol

flubromazolam heeft best snelle extreme tolleranties trouwens

flubromazepam was fun

Bart1981

Na alle berichten over hoe sterk/potent flunitrazolam zou moeten zijn deze besteld om te gebruiken om snel te kunnen slapen na een nachtje stims... Nou dat viel vies tegen. Weet niet wat er in zit, maar sterk is het niet. Het zijn wel de bekende rode tabletjes waar 0,25mg in zou moeten zitten, maar had er een stuk of 5 nodig om te kunnen slapen. Nu (zonder stims) er 2 op (eentje 1,5 uur geleden, de tweede 45 minuten geleden. Heel licht voel ik iets maar that's it.
Tolerantie is er als het goed is nauwelijk (meestal neem ik op zondag een halve etizolam van 1mg om niet teveel met werk bezig te zijn gedurende de nacht). Dacht bij een kwalitatief goede vendor besteld te hebben, maar dat valt dus tegen. Gelukkig niet meteen teveel besteld. Maar goed misschien nog een keer ergens anders proberen te bestellen in de hoop dat die wel goed en sterk zijn.

Edit:
Weet bijna zeker dat het geen flunitrazolam is want heb bijna 11uur geslapen waar flunitrazolam dacht ik zo'n 5 uur werkzaam zijn.

Laatst bewerkt:

De Kale

Na een lange tijd zonder benzo's nam ik gisteren in de vooravond 2mg flunitrazolam. ( IN 1 dosis)
Dit voel je idd niet echt goed opkomen en voor ik wist was het er ineens (maar niet zo echt een benzoeuforie) eerder wat een zwaar hoofd zonder moe te zijn. Heeft toch wel een uurtje geduurd.
En kort erna was het er, de blackout, ik bleef beneden tv kijken, vriendin moest vroeg op en ik zei ik blijf wel in de zetel slapen dat ik je niet wakker maak.
snachts .
Ik werd smorgens 9u30 wakker toch in mijn bed, geen flauw idee hoe of wanneer.
De hele tijd ineen vrij diepe slaap omdat ik ze normaak altijd hoor opstaan en vertrekken naar haar werk om 6u45.
Nog een uurtje of 2 suf gelopen na het wakker worden. Een maaltijd havermout met fruit en energiedrankje hielp wel.

Grtz

Packjam

Belezen gebruiker
Rohypnol at ik als snoepjes in de jaren 80 en ging de meest maffe dingen doen, van de 8e verdieping in een flat naar de 9e klimmen via het balkon, man man, dat ik hier zit te typen is een wonder, ik flikkerde ook altijd van mijn fiets met ropies op, stoer? Nou wel bijna een opiaat of het meest harde spul wat ik ooit heb meegemaakt ik kreeg 60 per maand (Roche 2mg) van mijn dokter. Daarnaast nog 60 Seresta Fortes, (Oxazepam 50) Dit duurde zeker een jaar elke dag knockout, toen werd ik gepakt met valse recepten. Uit met het ropieverhaal. Ik heb nog wel 5 jaar naar die dingen verlangd, want zo'n high vind je maar zelden, nu betaal je 110 eu voor een generieke Rohypnol of flunitrazepam, wel eens gekocht maar dan voor 70 voor 30 st. Maw als flunitrazolam als rohypnol is dan merk ik het gelijk en ik betwijfel het ten zeerste, ik vind clam wel een potente benzo waar het voelt alsof je van elastiek bent, ieder zijn ding.

Packjam

Belezen gebruiker
Maar van deze, alsof ik een klop krijg, fuck de roes, je craved een stevig dutje, niet bijnemen ofzo

Of ik moet net veel geslapen hebben, fluni + dan geef je een aan vriendin met dikste tieten.

On hot wheels.

Wel nep ma niet sexy, en geen erectie, terwijl ik van een griet die echt geil doet.

roefie in de foef floep
oeps ff zoeke, nee
en doet maar outerspace discotheek, ga op en neer je bent een springkasteel vol rapedrugs
ik kan niks doen, maar lak wel waar die bos haar was, reflectie van de schaamzone
shake de room van tetten
vermoedelijk, ma het hobbelen is brolijk, van roldschaatis in je kut tot visueel te moeilijk was.
En ja alleen de misbruik kan maken van de situatie, foef als boekketbloemen en carcrashsex traag gefilmd,
super slow wordt die blonde hard geneukt toch? Of het is art, want het lichamen gaan van alles tektnonische klap.

Vermijd woorden als rapey, rand je aan op rolschaats, sletgliding bobslee de kut in, scherpe bocht oh het bende van haar schacht,
dacht ff wat raar, ze swingt op totaal andere muziek, zei allemaal op Prince en Funky sex grooves aan het grooven
ik ploeg haar riffs van daft punk funken wulpse shit die de kit in, tieten zijn superhoog, ook knal ingelakt springt en verbind die shit.
En lasers draaien hypnotische spiralen eindigge diep in der tieten oze wieze woze zegels ma niet teveel,
moeite met vatten van de levels van sexy als de ronde kont bomt, achterloopt op het gaan van de vagina, en klets je erop wordt het helemaal wobbels.

Maar vrolijke benzo.
Etizolam heeft een leuk gevoel, minder sterk angstwerend, beetje vanalles iets ma niks echt goed

flubromazepam was fun
clonazolam lijkt in de verste verte niet op clonazepam ik heb ze van Roche (clonazepam 2mg) en niet zo heftig als een paar clonazolams, zeker niet, dat is raar spul die clams. ga je ook vette vreetkicks krijgen en macaroni met pindakaas eten ofzo. Nee clam is sterker en weirder dan Rivotril

Flowers

Newbie
Flunitrazolam is er in 0,25mg, en 0,5mg de laatste, is 5 x sterker dan Rohypnol, en de laatste is geen uitgaansmiddel want als je er bij gaat drinken dan moeten ze je te tent uitdragen, als ik iets verkeerd heb gezegd dan hoor ik dat graag en pas het aanDSC_0012.JPG

Flowers

Newbie
Na een lange tijd zonder benzo's nam ik gisteren in de vooravond 2mg flunitrazolam. ( IN 1 dosis)
Dit voel je idd niet echt goed opkomen en voor ik wist was het er ineens (maar niet zo echt een benzoeuforie) eerder wat een zwaar hoofd zonder moe te zijn. Heeft toch wel een uurtje geduurd.
En kort erna was het er, de blackout, ik bleef beneden tv kijken, vriendin moest vroeg op en ik zei ik blijf wel in de zetel slapen dat ik je niet wakker maak.
snachts .
Ik werd smorgens 9u30 wakker toch in mijn bed, geen flauw idee hoe of wanneer.
De hele tijd ineen vrij diepe slaap omdat ik ze normaak altijd hoor opstaan en vertrekken naar haar werk om 6u45.
Nog een uurtje of 2 suf gelopen na het wakker worden. Een maaltijd havermout met fruit en energiedrankje hielp wel.

Grtz
Dat is een enorme hoeveelheid, en wil je waarschuwen dat ze enorm verslavend zijn, maar als je ze een paar dagen achter elkaar neemt dan zal het niet meer werken voor je

Flowers

Newbie

On hot wheels.

roefie in de foef floep
oeps ff zoeke, nee
shake de room van tetten

Maar vrolijke benzo.

flubromazepam was fun
Door Flubrozalam zocht ik ruzie met iedereen, mijn maat overkwam hetzelfde had binnen een week ruzie met 7 vrienden, dit gebeurt echt veel mensen, het maakt je ook depri.

Bovenaan