Het werkt kort dus als een goede in en doorslaper, is het niet de beste. Dan beter iets als clonazepam, diazepam, flubromazepam , flurazepam, flunitrazepam etc etcIemand ervaring met flunitrazolam... zou een goeie slaper zijn na 3mmc of andere stims.... alle info welkom... dank
ThanksMijn ervaringen met Flunitrazolam zijn negatief. Eerste keer begon ik van het één op het andere moment met dubbele tong te spreken, of eigenlijk ging praten helemaal niet meer. Andere ervaringen zijn ofwel ondergedoseerd en weinig gemerkt, ofwel zodanig van het padje dat het niet meer leuk is. Ik zie het als behoorlijk gevaarlijke RC benzo. Wat me opviel was dat hij, elke keer dat het werkte, ineens in sloeg. Motorische gestoordheid valt ook binnen het pretpakket met deze benzo.
Flunitrazolam is bij RC benzo's ook degene die het meest recreatieve waarde heeft. Maar blijven nemen is een heel slecht idee, het is zeer verslavend...Flunitrazolam is in mijn ogen de slechtse rc-benzo die er maar is van alle benzo's of rc-benzo's. Als ik het had genomen moest ik de volgende dag alweer meer nemen qua dosis en ik vond het overal geen goeie rc-benzo en geldverspilling.
Hoop voor haar dat het om niks eh, 'groots' ging danIk vergat een keer de wc door te trekken 's nachts voor ik ging slapen, dus dat had mijn vriendin maar 's ochtends voor me gedaan. Dat was op 1,5 pellet trouwens.
Reken naar van jazz 🤡 Was wel even een bezinningsmomentje, ik hoef het niet meer.Hoop voor haar dat het om niks eh, 'groots' ging dan
Hoe dan ook. attent van d'r