flunitrazolam.... ervaringen

Magic

Experimenterende gebruiker
Iemand ervaring met flunitrazolam... zou een goeie slaper zijn na 3mmc of andere stims.... alle info welkom... dank

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Iemand ervaring met flunitrazolam... zou een goeie slaper zijn na 3mmc of andere stims.... alle info welkom... dank
Het werkt kort dus als een goede in en doorslaper, is het niet de beste. Dan beter iets als clonazepam, diazepam, flubromazepam , flurazepam, flunitrazepam etc etc

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Werkt inderdaad erg kort voor een slaapmiddel. Zelfs zo kort dat ik na een stevige dosis een insult (epileptische aanval) kreeg toen het uitwerkte.

Ik ben dan wel vrij gevoelig voor benzo's en de afkick.

SensiBelle

Newbie
Flunitrazolam 0.25mg (2x)
Gekozen vanwege de schijnbaar kortste werktijd, ik moest over 5 uur op en iedere andere benzo zou te lang werken, dan zou ik gewoon door de wekker heen zijn geslapen.
Deze wel hebben moeten bijpakken.
Wat dat betreft werkte het wel, ik werd netjes wakker na krap 5 uur slaap. Maar m'n lichaam wou niet mee. 5 keer op de snooze button gedrukt, maar nee, de plannen die ik die dag had, die gingen hem niet worden. Daarbij een voetnoot: er was zeer waarschijnlijk nog wel sprake van stapeling. Volgende experiment wordt met ééntje, overdag bij stress.

Cardboard

Wijs gebruiker
Mijn ervaringen met Flunitrazolam zijn negatief. Eerste keer begon ik van het één op het andere moment met dubbele tong te spreken, of eigenlijk ging praten helemaal niet meer. Andere ervaringen zijn ofwel ondergedoseerd en weinig gemerkt, ofwel zodanig van het padje dat het niet meer leuk is. Ik zie het als behoorlijk gevaarlijke RC benzo. Wat me opviel was dat hij, elke keer dat het werkte, ineens in sloeg. Motorische gestoordheid valt ook binnen het pretpakket met deze benzo.

Magic

Experimenterende gebruiker
Mijn ervaringen met Flunitrazolam zijn negatief. Eerste keer begon ik van het één op het andere moment met dubbele tong te spreken, of eigenlijk ging praten helemaal niet meer. Andere ervaringen zijn ofwel ondergedoseerd en weinig gemerkt, ofwel zodanig van het padje dat het niet meer leuk is. Ik zie het als behoorlijk gevaarlijke RC benzo. Wat me opviel was dat hij, elke keer dat het werkte, ineens in sloeg. Motorische gestoordheid valt ook binnen het pretpakket met deze benzo.
Thanks

transformated

Badass junkie
Flunitrazolam is in mijn ogen de slechtse rc-benzo die er maar is van alle benzo's of rc-benzo's. Als ik het had genomen moest ik de volgende dag alweer meer nemen qua dosis en ik vond het overal geen goeie rc-benzo en geldverspilling.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Flunitrazolam is in mijn ogen de slechtse rc-benzo die er maar is van alle benzo's of rc-benzo's. Als ik het had genomen moest ik de volgende dag alweer meer nemen qua dosis en ik vond het overal geen goeie rc-benzo en geldverspilling.
Flunitrazolam is bij RC benzo's ook degene die het meest recreatieve waarde heeft. Maar blijven nemen is een heel slecht idee, het is zeer verslavend...

nausea

Wijs gebruiker
Zekers, vervelend spul is dat man. Je komt er niet in slaap van, voelt er nauwelijks wat van en daar bovenop voel je ook weinig meer van andere benzo's omdat het je tolerantie zo enorm verhoogt. Om maar niet te beginnen over die afkick na pas een weekje gebruik, jezus wat voel je je dan vreselijk. Laat het lekker liggen zou ik zeggen, heeft eigenlijk alleen maar negatieve kanten.

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Flunitrazolam werkt heel kort dus als je er op gaat slapen ben je binnen 3 uur weer klaarwakker. Soms chill als je niet lang meer hebt om te slapen, merk alleen wel dat t nog pittig vaag kan zijn na 3 uur

Bovenaan