Flunitrazolam hoeveel

Oinkbeest

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik ontving zonet 0,25 mg Flunitrazolam pelletx. Ik nam er 3 u geleden 1, een uur later nog 1 en nu net 2. Het lijkt eigenlijk geen effect te hebben.

Wat zij jullie ervaringen?

HappyMind

Badass junkie
Of je hebt een hoge tolerantie of de kwaliteit is ruk. 1 mg flunitrazolam is echt heel veel. Ik zou als ik jou was nu niets meer bijnemen want als de flunitrazolam wél werkt is het een zeer potente benzo waar veel black-outs mee worden veroorzaakt. Doe voorzichtig!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Flunitrazolam werkte bij bij binnen een kwartier. Van 1 pellet van 0,25 mg viel ik zo in slaap. En dat was geregeld met speed in mijn lijf.

Maar ik heb geen opgebouwde benzo (kruis)tolerantie, dus daar zal het waarschijnlijk aan liggen ja. Ik zou in ieder geval niet maar blijven bijnemen van een RC benzo waar je helemaal niet bekend mee bent.

buddha31

In memoriam - 24 januari 2023
Ik zou in ieder geval niet maar blijven bijnemen van een RC benzo waar je helemaal niet bekend mee bent.
Dit inderdaad. Er staat wel flunitrazolam op de verpakking, maar wat er precies in zit blijft een gok. Zo kan je denken dat je een tolerantie hebt, tot blijkt dat het een slechte batch was, wat erg risicovol is als je dan wel een keer de juiste kwaliteit hebt.

Over rc benzo's valt weinig te zeggen. Wat Mindless voor dosering aangeeft doet voor mij niets. Maar ik ga mijn dosis hier niet delen omdat het geen juist referentiekader is.

Wat versta je onder effect? Soms kunnen mensen maar niet in slaap komen door een rc benzo, maar blijken achteraf wel alle nadelige effecten te hebben gehad zoals geheugenverlies. Wat @harryindewarrie zegt kan ook zo zijn. Zoiets kan je dus niet op het moment zelf beoordelen.

Oinkbeest

Experimenterende gebruiker
Ok
Bij mij deed ie helemaal niets...
Gelukkig had ik nog Norflurazepam liggen. Ik moet wel zeggen dat ik ondertussen een vrij hoge toleranties heb opgebouwd. Zelfs van laatstgenoemde had ik 20 mg nodig voor enig effect. Dat lijkt me veel? Niet?

Bovenaan