Flunitrazolam

Hee mensen, ik heb laatst redelijk wat van 0,25 mg van flunitrazolam gekocht maar weet iemand hier wat de max ongeveer is? Ik hoorde dat de werking lang is en ik hoef geen dagen daarna nog suf te zijn...
Van mijn huisarts heb ik slaapmedicatie gekregen om beter te slapen maar dat is maar 12.5 mg (erg weinig voor die medicatie)
En kan het gevaarlijk zijn om flunitrazolam te mixen?

Anderemaan

Wijs gebruiker
Flunitrazolam is naar mijn mening de allersterkste benzo die er is. Zelfs clonazolam komt niet in de buurt voor mij.

Absurt verslavend, kort durend en voor een benzo flink recreatief.

Het lijkt me dat je geen onderzoek hebt gedaan als je deze hebt gekozen. Dit is spul voor mensen die al extreem benzo verslaafd zijn en niet meer veel voelen van de normale benzos.

Afkicken is heel dodelijk (meer dan heroine) en kan ook nog eens heeeel lang duren.

Het is absoluut niet bedoeld voor slaap. Daar moet je sws geen research chemical benzos voor gebruiken. Daar heb je je doctor voor, die je niets voor niets een geschikte dosis voorschijft. Welke benzo heb je voorgeschreven gekregen?

Ik heb mijn beste maat psychotisch zien worden door slaap tekort door deze benzo. Het fucked je slaap op lange termijn zo op dat je 3 dagen na je benzo niet meer kan slapen. En dat is nog voor je lichamelijk verslaafd bent dus ga maar na. Hij zocht naar messen en wou van het dak afspringen.

Hoe kwam je op het idee zo'n extreme benzo voor het slapen te gebruiken terwijl je benzos sws maar een paar weken kan gebruiken op dezelfde dosis voor slaap. Wees blij dat je niiet zoveel voor krijgt geschreven.

Sorry dat ik zo vel ben, maar dit is echt een heel heel dom idee. Fluni is geen slaap benzo en je moet geen stoffen waar geen onderzoek naar gedaan is gebruiken als zelf medicatie. Je arts weet meer dan jij.

Er zijn niet voor niets veel veel meer benzo verslaafde in Nederland dan alcoholisten.. en dat zegt wat met hoe geaccepteerd alcohol is.

Dus doe ze weg, of probeer ze een keertje voor een leuke dag, maar gebruik deze niet voor slaap.

Ook ikzelf heb erge slaap problemen gekregen door deze stof en de andere hele sterke benzos. Bijna niemand heeft geen spijt dat ze begonnen zijn met benzos.

Hoe kwam je op het idee om de 50 soorten minder sterke benzos over te slaan en te gaan voor de allersterkste van allemaal?

Laatst bewerkt:

Hardcore_frk

Badass junkie
Flunitrazolam is naar mijn mening de allersterkste benzo die er is. Zelfs clonazolam komt niet in de buurt voor mij.

Absurt verslavend, kort durend en voor een benzo flink recreatief.

Het lijkt me dat je geen onderzoek hebt gedaan als je deze hebt gekozen. Dit is spul voor mensen die al extreem benzo verslaafd zijn en niet meer veel voelen van de normale benzos.

Afkicken is heel dodelijk (meer dan heroine) en kan ook nog eens heeeel lang duren.

Het is absoluut niet bedoeld voor slaap. Daar moet je sws geen research chemical benzos voor gebruiken. Daar heb je je doctor voor, die je niets voor niets een geschikte dosis voorschijft. Welke benzo heb je voorgeschreven gekregen?

Ik heb mijn beste maat psychotisch zien worden door slaap tekort door deze benzo. Het fucked je slaap op lange termijn zo op dat je 3 dagen na je benzo niet meer kan slapen. En dat is nog voor je lichamelijk verslaafd bent dus ga maar na. Hij zocht naar messen en wou van het dak afspringen.

Hoe kwam je op het idee zo'n extreme benzo voor het slapen te gebruiken terwijl je benzos sws maar een paar weken kan gebruiken op dezelfde dosis voor slaap. Wees blij dat je niiet zoveel voor krijgt geschreven.

Sorry dat ik zo vel ben, maar dit is echt een heel heel dom idee. Fluni is geen slaap benzo en je moet geen stoffen waar geen onderzoek naar gedaan is gebruiken als zelf medicatie. Je arts weet meer dan jij.

Er zijn niet voor niets veel veel meer benzo verslaafde in Nederland dan alcoholisten.. en dat zegt wat met hoe geaccepteerd alcohol is.

Dus doe ze weg, of probeer ze een keertje voor een leuke dag, maar gebruik deze niet voor slaap.

Ook ikzelf heb erge slaap problemen gekregen door deze stof en de andere hele sterke benzos. Bijna niemand heeft geen spijt dat ze begonnen zijn met benzos.

Hoe kwam je op het idee om de 50 soorten minder sterke benzos over te slaan en te gaan voor de allersterkste van allemaal?
Ik vind je reactie wel een tikkeltje overdreven hoor. Ik snap absoluut dat je niet moet gaan self-medicaten met RC benzo’s, maar je gaat echt niet zomaar dood van een benzo afkick. Enkel bij zeer langdurig gebruik van grote hoeveelheden, kun je in de afkick epileptische aanvallen krijgen. Maar dan heb je het echt wel heel erg bont gemaakt, hoor..

Flunitrazolam indefdaad wel een stevige benzo, met een goed misbruikpotentieel door de korte werkingsduur. Maar bijvoorbeeld clonazolam, of zelfs diazepam, zorgen door hun lange werkingsduur veel sneller voor afhankelijkheid. Ik zou juist, indien je dit zo nu en dan enkel voor slapen gebruik, flunitrazolam nemen dan een andere langwerkende benzo..

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik vind je reactie wel een tikkeltje overdreven hoor. Ik snap absoluut dat je niet moet gaan self-medicaten met RC benzo’s, maar je gaat echt niet zomaar dood van een benzo afkick. Enkel bij zeer langdurig gebruik van grote hoeveelheden, kun je in de afkick epileptische aanvallen krijgen. Maar dan heb je het echt wel heel erg bont gemaakt, hoor..

Flunitrazolam indefdaad wel een stevige benzo, met een goed misbruikpotentieel door de korte werkingsduur. Maar bijvoorbeeld clonazolam, of zelfs diazepam, zorgen door hun lange werkingsduur veel sneller voor afhankelijkheid. Ik zou juist, indien je dit zo nu en dan enkel voor slapen gebruik, flunitrazolam nemen dan een andere langwerkende benzo..
Snap ik, komt ook omdat ik iemand heb die er echt helemaal aan onder is gegaan. En die gebruikte het maar 2x per week.

En ja epilepsie kan een van de redenen zijn dat iemand dood gaat aan de afkick van benzodiazepine. Maar ook aan hart falen, hartaanvallen etc.

En ik meen mij te herinneren dat hoe korter een drug duurt, hoe sneller je lichamelijk afhankelijk bent wegens het vaker bijdoseren. Nu gaan we er niet vanuit dat OP het zo ver laat komen, maar ik schik erg van de gedachte maar aan de flunitrazolam te gaan als je vind dat je huisarts je te weinig benzos voorschrijft.

Maargoed, zal iets teveel uit mn emotie hebben gepraat. Maar fluni is echt voor bijna niks goed en gaat echt een stapje te ver. Heel veel spijt dat ik het heb gedaan.

fffffffffffffff

Belezen gebruiker
Hee mensen, ik heb laatst redelijk wat van 0,25 mg van flunitrazolam gekocht maar weet iemand hier wat de max ongeveer is? Ik hoorde dat de werking lang is en ik hoef geen dagen daarna nog suf te zijn...
Van mijn huisarts heb ik slaapmedicatie gekregen om beter te slapen maar dat is maar 12.5 mg (erg weinig voor die medicatie)
En kan het gevaarlijk zijn om flunitrazolam te mixen?
12.5 mg van welke medicatie?

fffffffffffffff

Belezen gebruiker
flunitrazolam als dagelijkse slaap medicatie lijkt me een super slecht plan. heb je melatonine al ge probeerd? werkt goed als slaapmiddel voor mij.

1. Ik wil het ook niet dagelijks gebruiken. 2. Wie zegt dat dit mijn eerste benzo is? 3. Heb zeker wel dingen erover opgezocht.
Het ding is dat de dingen die mijn dokter voorschrijven helemaal niet werken; en je kent het wss wel dokters willen niet graag meer geven. Maar bedankt voor de extra waarschuwing. Ik zou kijken naar melatonine

fffffffffffffff

Belezen gebruiker

Dose

Oral
Threshold30-40ug
Light40-80ug
Common80-150ug
Strong150-300ug.

Duration

Onset10-30 minutes
Duration4-5 hours
After-effects1-16 hours
Oral

Hardcore_frk

Badass junkie
Voor slecht slapen af en toe een joint roken niet een idee?
Voor sommige mensen wel, voor anderen niet. Ik vind een joint heerlijk, maar ik krijg er zulke gekke en creatieve gedachten van dat ik daarna de hele nacht wakker kan liggen.

Daarentegen ken ik ook weer mensen die na twee trekjes KO liggen, dus je kunt het natuurlijk altijd proberen!

CuriousExplorer

DF-koning
1. Ik wil het ook niet dagelijks gebruiken. 2. Wie zegt dat dit mijn eerste benzo is? 3. Heb zeker wel dingen erover opgezocht.
Het ding is dat de dingen die mijn dokter voorschrijven helemaal niet werken; en je kent het wss wel dokters willen niet graag meer geven. Maar bedankt voor de extra waarschuwing. Ik zou kijken naar melatonine
Als uw HA u enkel dingen voorschrijft die niet werken, spreken we dan over Zolpidem, Zoplicone en Lormetazepam?
If so, als deze niet werken gaat Melatonine ook niet werken.

* Spreek uit ervaring.

Packjam

Belezen gebruiker
Heb vandaag flunitrazolam kregen, van *modknip: het noemen van vendors is niet toegestaan* en ik vind het maar matig en heb al 3mg op, heb maar een blik bier er bij open getrokken. E dan had ik ook nog 25mg Tranxène op, mijn tolerantie ligt ook hoog en ik zit aan de baclofen voor alcohol problemen, heb vergeten te drinken tot 17:00 uur, normaal drink ik 's morgens al

Laatst bewerkt door een moderator:

Packjam

Belezen gebruiker
Als uw HA u enkel dingen voorschrijft die niet werken, spreken we dan over Zolpidem, Zoplicone en Lormetazepam?
If so, als deze niet werken gaat Melatonine ook niet werken.

* Spreek uit ervaring.
Lormetazepam sliep ik als een roos op 1mg, brak ze door de helft, kwam bij medicijnen-kopen vandaan en had het ook binnen 3 dagen, Lormetazepam is ook een benzo, zopiclone niet, daar wordt je alleen maar suf van, ik kon niet meer uit de stoel komen zo suf, kreeg het van een vriend op een middag om te proberen. Melatonine is toch een hormoon ofzo? Is maar heel matig en je went er ook na 3 dagen aan

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Lormetazepam sliep ik als een roos op 1mg, brak ze door de helft, kwam bij XXXXXXXXX vandaan en had het ook binnen 3 dagen, Lormetazepam is ook een benzo, zopiclone niet, daar wordt je alleen maar suf van, ik kon niet meer uit de stoel komen zo suf, kreeg het van een vriend op een middag om te proberen. Melatonine is toch een hormoon ofzo? Is maar heel matig en je went er ook na 3 dagen aan
Haloo, niet steeds vendors en verkooppunten bij naam noemen. Dat mag niet, lees de forumregels.
Andere berichten ook al. Let er even op aub.

Bovenaan