BenzoGebruiker
Newbie
Beste Lezer, gedurende de avond heb ik 3mg flunitrazolam genomen. Begon om 18:00 met innemen. Ik heb nauwelijks tolerantie voor benzo’s. De pillen heb ik laten testen. Ik voel geen effect. Hoe kan dit?
Laten testen is niet zelf testen door ze in te nemen, dat is iets anders.De pillen heb ik laten testen
Voor dat ik drugs gebruik laat ik het eerst testen bij ggd. Laten testen door mezelf doe ik niet.Laten testen is niet zelf testen door ze in te nemen, dat is iets anders.
Wat kwam er uit de uitslag? Waar en hoe heb je laten testen?
Werden de pellets gekwantificeerd? Lijkt me niet, overigens. Dus het kan in dat geval nog steeds ondergedoseerd zijn...Voor dat ik drugs gebruik laat ik het eerst testen bij ggd. Laten testen door mezelf doe ik niet.
Werden de pellets gekwantificeerd? Lijkt me niet, overigens. Dus het kan in dat geval nog steeds ondergedoseerd
Voor research chemicals welWel frappant dat de GGD geen medicijnen test. Doen ze dit voor benzo's wel?
Eerlijk gezegd geen idee wat dat betekentWerden de pellets gekwantificeerd? Lijkt me niet, overigens. Dus het kan in dat geval nog steeds ondergedoseerd zijn...
Hoeveel er daadwerkelijk van de stof in de pellet aanwezig is. Normaliter komen ze in 250 mcg, of hoogstens in 500 mcg, als ik me niet vergis.Wat houd dat precies in?
Ja weet zeker dat die mg die ik net zei klopt. 0,25 miligram per pelletje pilHoeveel er daadwerkelijk van de stof in de pellet aanwezig is. Normaliter komen ze in 250 mcg, of hoogstens in 500 mcg, als ik me niet vergis.
Dus als jouw pellets daadwerkelijk bovenstaande hoeveelheid bevatten, dan richt ik mijn pijlen op het 'delusion of sobriety' verhaal. Anders een onderdosering van de pellets. 3 mg is echt méga
Geloof me, ik pipetteer dagelijks in een laboratorium op school en hoe vaak ik wel niet de zin: “heb ik deze niet net al gehad?” door mijn kop heb horen gaan is niet meer op een hand te tellen.Op lege maag of volle maag ingenomen? Wsl fake pillen man anders had je hem echt wel gevoelt
Zal ik doen!Post morgen even hoe je je uiteindelijk gevoeld hebt en neem iig niks meer bij.
Intellectuele elite, mensen. ^ We boffen dat hij ons te woord staat.Ik heb 0.5mg clona ingenomen en ben zo lam als een lammetje🤣 Die pellets blijven wel zen werking doen iedergeval
De rest van de week fucked vanwege me dagelijkse 10mg dia waar me lichaam al maanden aan gewent is en ik nu ff opvoer met clona erbij
Wat heb je gebruikt voor het Innemen?Beste Lezer, gedurende de avond heb ik 3mg flunitrazolam genomen. Begon om 18:00 met innemen. Ik heb nauwelijks tolerantie voor benzo’s. De pillen heb ik laten testen. Ik voel geen effect. Hoe kan dit?
Ik had een aantal maanden geleden ze ook besteld bij waarschijnlijk de bekendste vendorDoe ze eens onder je tong, je gaat het voelen, geloof me
Fluni doet bij mij ook niks oraal. Wat bij mij werkte is het nemen onder de tong. Alleen ik heb niks met zulke benzos die al snel tolerantie opbouwenIk had een aantal maanden geleden ze ook besteld bij waarschijnlijk de bekendste vendor
En Nam er ook 6
0 werking
De clona integendeel deed perfect zijn werk
Uiteindelijk prima 6 uur lang geslapen. Geen blackouts en rare na effecten. Voor me gevoel is flunitrazolam geen wondermiddel voor mij om beter in slaap te komen.Post morgen even hoe je je uiteindelijk gevoeld hebt en neem iig niks meer bij.
Ik heb nog over, dus zal dat nog eens proberen.Fluni doet bij mij ook niks oraal. Wat bij mij werkte is het nemen onder de tong. Alleen ik heb niks met zulke benzos die al snel tolerantie opbouwen