Flux

Sjakie123

Newbie
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en ik had een vraagje over een bepaalde drug genaamd: Flux..

Ergens in februari heb ik dit goedje bij een smartshop gehaald en was zeer positief over de effecten. Meestal verwacht ik niet zo veel van smartshop-producten maar dit was bijna te vergelijken met de effecten van speed. Nou is mij later door iemand verteld dat dit idd een aftakking van speed(ik heb deze post nog maar in het algemene forum gezet omdat ik niet zeker weet of dit waar is, dat het om een vorm van speed gaat) is. Het was een doorzichtige vloeistof.

Nu is mijn vraag: Kan iemand mij er meer over vertellen, want ik kan er niet veel over vinden en andere benamingen ervan ken ik niet. Ten tweede is dit legaal? Aangezien ik het in een smartshop kon kopen.. en is het nog legaal te krijgen aangezien de smartshop in kwestie het blijkbaar niet meer verkoopt..

Groeten!

Sjakie123

Newbie
Ja! Volgens mij klopt dat! heb meteen even wat research gedaan en het moet haast zijn wat ik toen heb gekocht. De meeste berichten erover die ik hier heb gevonden zijn van ruim een jaar oud, weet iemand iets over de status van dit spul? is het nog gewoon te kopen of moet je hiervoor ook al illegaal bezig zijn?

afraidtech

Bewuste gebruiker
naar mijn weten is 4-fmp nog steeds legaal, ik vind het troep en pak liever een goede lijn pep.

wat heb je er voor betaald?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het is inderdaad nog legaal. Veel smartshops verkopen het niet, maar op het net is er makkelijk aan te geraken.

Immo

Badass junkie
Ik heb het zelf nog niet kunnen vinden in een smartshop. :( De meeste smartshops waar ik geweest ben hadden geen idee wat het was.

Doberwt

Newbie
Hey :)

Weet iemand misschien in welke smartshops je Flux kan halen. Ken nu een adresje in Enschede, maar dat is zo'n 3 uur bij mij vandaan :')

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Vigilante zei:
Sjakie123 waar heb je dit gekocht (of mag dit niet mod?) en verkopen ze het daar nog steeds?

Het mag wel, maar zou niet slim zijn adresssen te strooien op het internet waar een stofje te krijgen is waar de echte legaliteit toch twijfelachtig van is.

Als je goed gelezen had, vertelde de TS dat hij het niet meer kon krijgen in die smart shop.

Bovenaan