• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Flying Angel

Dags

Bewuste gebruiker
Oke, voor degenen die het niet kennen, Flying Angel is van Funkpills en het is gewoon te halen bij de smartshop voor 15,00, je krijgt dan 2 pillen.
De bedoeling is dat je er 1 neemt. Ik heb het uit nieuwsgirigheid gekocht en verwachte er niet veel van. Dit report is niet echt een leuk verhaal meer gewoon een beschrijving van het effect van de pillen.

Vrijdagavond heb ik om half 10 de eerste genomen. Ik zat met wat vrienden bij iemand thuis te chillen en we zaten een beetje te bieren.
Vrij snel al voelde ik wat tintelingen gelijk aan de opkomende tintelingen van MDMA.Ik werd ook vrij positief en muziek werd intenser. Aangezien niemand anders had genomen kon ik het gevoel niet echt delen maar dat was niet eens zo erg. Rond kwart over 10 bleef het stabiel en dat vond ik jammer want ik zin in meer van dit gevoel.

Dus om half 11 nam ik de tweede. Een beetje overmoedig maar ik denk dat ik dit ook deed omdat ik nooit zoveel vertrouwen heb in die nieuwe dingetjes van de smartshop.

De tweede pil kwam ook echt snel op en ik spacede em wel een beetje. De tintelingen werden heftiger en ik wilde wel dansen. Praten ging nog makkelijker dan normaal en ik wilde eigenlijk wel weg om te gaan dansen. Om half 12 besloten we weg te gaan en ik ging achter op de scooter bij J. Tijdens de scooterrit bedacht ik allemaal rampscenario's, dit heb ik vaak als ik nieuwe drugs neem. Ik was best bezorgd om iedereen, een gevoel wat ik ook ken van MDMA.

Eenmaal aangekomen bij het Patronaat liep alles vanzelf. Ik was positief ik liep voor me gevoel precies goed en had GEEN trek in bier. Ik de rest van de avond zowieso cola gedronken.

Op de dansvloer voelde ik me zeker en ik stond er zelf van te kijken hoe chill gevoel ik had. Ik kreeg rillingen met kippevel en een "zoom" in me hoofd zoals ik heb gehad bij de eerste paar keer dat ik ephedra nam.De drug voelde erg "schoon" aan en bleef onwijs stabiel. Peuken werden trouwens echt heeeel licht en superlekker (zoals bij XTC)

Op een gegeven moment moest ik pissen, maar dat lukte voor geen meter(ook dit herkende ik van ephedra's). Wel zat ik in de wc waar veel licht is onwijs te spacen op me handen. Me handen kregen een soort laagjes als bij paddo's maar dan minder hevig. Op dit moment ontdekte ik dat ik onwijs snel afgeleid was en soms van die momenten had dat ik mezelf ff wakkerschudde als ik stond te staren of te denken(herkenbaar van paddo's).

De rest van de avond ging vrij snel en om 4 uur ging ik naar huis. Ik had het gevoel dat de pillen al uit begonnen te werken en ik dacht dat ik wel kon slapen. Ik sliep alleen thuis en besloot maar wat water te drinken voor ik naar bed ging omdat ik echt een superdroge bek had. Boven de wastafel hangt een spiegel en zonder dat ik er echt bewust mee begon heb ik zeker 10 minuten in de spiegel staan kijken terwijl ik water dronk en heb ik elk stukje van me gezicht en haar ge-analyseerd. Ik wilde naar bed gaan maar zodra ik er in lag moest ik pissen. Nu lukte dit wel eindelijk en ik MOEST gaan slapen.

Terug gekomen in me kamer zag ik een schim, zo'n zwarte kat-schim.Ik begon em echt een beetje te spacen. Ik ging me bed in, maar er gelijk weer uit om me telefoon te pakken. Dit duurde veeeet lang en toen ik em eenmaal had wist ik niet meer wat ik ermee wilde doen. Dus....maar weer terug naar me bed. Eenmaal weer in bed moest ik WEER pissen.
Ik kreeg dus een beetje een vaag gevoel omdat ik de hele tijd naar bed wilde maar het er maar niet van kwam.

Toen ik eindelijk in me bed lag bleef ik maar denken, ik had onwijs vette CEV en stond er echt van te kijken welke beelden me hoofd zo snel achter elkaar kon creëren. Na een half uur hierop gespaced te hebben moes ik WEER naar de wc. Dit ging denk ik tot 7 uur zo door en toen besloot ik maar dat ik maar ging douchen aangezien er van slapen weinig kwam. Na het douchen dook ik me bed weer in en werd ik een beetje onzeker. Me lichaam voelde raar en vergiftigd en ik kon helemaal niks meer met die space. Ook werd de bodyload hefiger, me hart ging tekeer en ik had het superwarm en koud tegelijk. Nog tot 1 uur 's middags zitten denken/pissen/spacen.

Toen kwam me vriendin thuis. Ik had het gevoel dat me space over was en heb haar alles verteld. We hebben nog 2 uurtjes in bed gelegen en gechilled. Om 3 uur belde een paar vrienden dat ze vlakbij waren en de stad in wilden. Ik besloot mee te gaan en was binnen een kwartier buiten. Eenmaal buiten merkte ik dat ik NOG STEEDS! spacede. Nog steeds tintelingen en nog steeds smaakte peuken geweldig. Ik was echt kapot en had koppijn!!! Maar toch kon ik toen ik terug was om 5 uur nog steeds niet slapen.

Ik ben die avond al om 12 uur naar bed gegaan, terwijl ik eigenlijk zou gaan feesten, maar dat zat er echt niet meer in.

Al met al vond ik dit een vette drug maar veel heftiger dan ik had verwacht. Het duurde echt wel te lang! Ik voelde me de dag erna vrij ziekig en zwak. Ik denk dat ik dit zeker nog eens zal doen maar het dan gewoon bij 1 houdt. Wat me wel is opgevallen is dat deze drug een heleboel verschillende lagen kan hebben. Het gaat echt in fases en dat houdt je space wel interessant aangezien het zolang duurt. Niet alles voelde even chill aan het eind maar toch heb ik een verrassende en aparte ervaring gehad van FLying Angel.

spacekonijn

Badass junkie
mooi report.

doet me heel erg denkenaan iets wat ik heb meegemaakt , bijna excact hetzelfde eigenlijk .
dit was op ritaline , misschien lijkt het daar op?

nutsss

Wijs gebruiker
Apart.

Hier staat informatie:
http://www.gurn.net/funkpills/flyingangel/
http://www.funkpills.com/index.php?act=viewProd&productId=39

Internationally formulated by cutting edge pharmacologists, Flying Angel unleashes the strongest and fastest acting E-Sensory buzz.

Each Flying Angel tablet is a 100% pure e-sensory experience designed to target your body receptors quickly. With specially formulated antioxidant boosters to deliver up to 6 hours of euphoric mind and body pleasure.

Dosage: Take 1 Flying Angel tablet at a time for maximum e-sensory buzz. Wait at least 3 hours before taking the next tablet. Do not consume more than 2 tablets per week.

Warnings: Do not exceed stated dose. May cause increased heart rate and short term insomnia. Not suitable for pregnant or lactating mothers or individuals with any medical condition or mental illness. May function as a CNS stimulant.

Note: Contains Phenylalanine

Ingredients: Vitamin C, Amino Acid Blend, Vitamin B Complex, Calcium, Cayenne Pepper Piperazine Blend, Magnesium

Is er iemand bekend met die stof Phenylalanine?
Ik zie nu dat in al die pillen Phenylalanine zit. Misschien heeft dat er dan niets mee te maken. Wat zit er dan in dat zo goed werkt?

Intoxicated

Wijs gebruiker
De Piperazine Blend....
Maar ik vond het geen fijn spul, piperazines, maar misschien heb ik gewoon teveel tegelijk gepakt toen...

Voelde in elk geval zeker niet schoon, voelde nog veel toxischer dan mdma...

Dags

Bewuste gebruiker
@ Spacekonijn: Jah ht had ook wel wat van Ritalin hoewel ik bij Ritalin iets positiver ga. Dat had ik meer onder controle dan Flying Angel en ritalin is minder heftig naar mijn ervaring, nou moet ik ook zeggen dat ik nooit enorme hoeveelheden ritalin in 1 keer heb genomen.

@ Intoxicated: Jah pheynilalanine is de werkzame stof, dit komt van een bepaald aminozuur en wordt uiteindelijk omgezet in dopamine. Verder is dit een stof die je zowieso nodig heb en in veel eten zit. Het zit volgens een kenni van mij ook in homeopatisch pijnstillers.

Osi`

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Waarom is dat een domme vraag?
Waarom is dat een dom antwoord?
In plaats van enkele lettertjes en woordjes te verspillen aan mijn "volgens u" domme vraag, kon je beter, een deftig antwoord geven.
Dus, opnieuw, kun je er "BAD" opgaan zoals op Paddo's of LSD of Salvia of eender welk trip/space drugs :)

nutsss

Wijs gebruiker
Deranged is kort maar krachtig. Ik heb het nu over zijn antwoorden. De rest zou ik niet weten. De rest wil ik ook niet weten...

parcival

Experimenterende gebruiker
fenylalanine is gewoon een aminozuur.
Het is de Piperazine "blend" die het doet, mischien benzylpiperazine, maar het beschreven effect wijkt daar wel wat van af. Dus ik gok op de 1 van de fenylpiperazines.
Nadeel is dat sommige mensen na gebruik een kater ervaren die enkele dagen kan duren (zeker niet combineren met alcohol, maakt de kater nog wat zwaarder).

Dags

Bewuste gebruiker
Jah ik heb het nu nog eens gedaan maar dan geen flying angel maar een andere variant. Nu gewoon 1 pil genomen en weer keihard gegaan, weer niet geslapen. Het is echt heavy vind ik. En die nasleep is laaaaaang, zelfs beetje ziek van geweest en een ongelofelijke kater. In sommige opzichten is het echt wel beter dan xtc, in de laatste pillen die ik heb genomen was de werkzame stof inderdaad zoals boven genoemd benzylpiperazine, vaag stofje, ik denk dat dat in Flying Angel ook zo was maar daar staat het niet op de verpakking of ik heb erover heen gekeken.

Intoxicated

Wijs gebruiker
De meeste piperazine pillen zijn BZP met TFMPP.
En dan gewoon in verschillende verhoudingen gemixt.
Ik vind het geen fijne stoffen. Maar ieder zijn ding natuurlijk. :)

Razar

Belezen gebruiker
nutsss zei:
Is er iemand bekend met die stof Phenylalanine?
Ik zie nu dat in al die pillen Phenylalanine zit. Misschien heeft dat er dan niets mee te maken. Wat zit er dan in dat zo goed werkt?

Jazeker, ik neem dat sinds enkele weken elke dag. De L-phenylalanine in poedervorm. Ik vind dus wel dat het iets geeft, lijkt wat op relatine. Ik snuif het op en voel me dan voor 5 uur geconcentreerd en zorgeloos, maar daarna verdwijnt het weer. Ik neem het als vervanging van relatine, omdat ik het zonder voorschrift en goedkoop bij de apotheker kan krijgen.
Een aanrader voor mensen met ADD/ADHD :wink:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Dags zei:
Dit report is niet echt een leuk verhaal meer gewoon een beschrijving van het effect van de pillen.

Ik vond het anders een heel leuk verhaal :grin:

Het lijkt me wel vet spul, jammer van die lange kater.

Het komt op mij over als een soort xtc rush en lichte paddo achtige mindfuck?

:smoke:

dallandra

Wijs gebruiker
London Underground Jax (Strong Pseudo X.T.C)

These new legal highs from London Underground were originally developed as a legal alternative to ecstasy.

Jax (short for Union Jack, which is the symbol on the pill) are specifically formulated to manipulate your brain's sensitivity to various naturally occurring chemicals, such as noradrenaline, serotonin and dopamine.

Through use of ecstasy precursors, Jax closely mimics the feeling that you can achieve from a good clean E, (no other pills do this), however it is unlike E which achieves this effect by manipulating the chemical balance in your brain, leaving you depleted and depressed or even addicted.

Jax are thought to cause an increased receptor affinity to those same chemicals, meaning that while the same high may occur your brain's chemical balance remains unaltered, so no more Tuesday blues, no flat-feeling comedown and best of all no addiction or long-term damage.

A word of warning however - Jax are aimed at the experienced clubber and were originally designed as a replacement to assist people coming off E. Jax are strong, very strong. If you weigh less than 70kg it is advised that you only take half a pill. Jax comes in packs of 2 and are designed for the second pill to be used a second top-up dose - DO NOT DOUBLE DROP! Jax are the original one-pill ecstasy replacement for those who seek more.

These extra strength Jax contain one dose per pill, with 150mg benzylpiperazine and 75mg triflouromethylpiperazine. May act as a CNS stimulant, may cause mood elevation, elevated heart rate and short-term insomnia.

It is recommended that you drink plenty of water when consuming Bolts. Avoid mixing with alcohol. Do not consume with any medicines, drugs, or other products containing BZP. Do not use if you have a heart or liver defect, high blood pressure or mental illness. Not suitable during pregnancy or for lactating mothers.

Ingredients: 150mg BZP, 75mg TFMPP, standardised nutmeg extract, synthetic equivalent of Piper nigrum extract, dicalcium phosphate

Qocaïne

Badass junkie
Jax.. wel het één en ander over gehoord.. geen positieve verhalen though.
Hij raadde mij ook eens jaX aan.. (SoM) lijkt me niks.

maar iedergeval veel plezier :grin:

fokker

Belezen gebruiker
Weet je, iedereen is maar op zoek naar een legale vorm van XTC... T interesseert me geen flikker dat t illegaal is, t voegt zelfs n beetje sweer eraan toe vind ik :mrgreen:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
mij maakt het wel uit dat het legaal is, want:
1. je kan het gewoon in de winkel (smartshop) kopen
2. je weet wat er in zit
heb zelf de london underground devils, met 120 mg BZP en 60 mg TFMPP
ga ze binnekort eens proberen...

dallandra

Wijs gebruiker
nou het was idd behoorlijk sterk,die jax!
zo hard heb ik lang niet meer op normale pillen getript.
en zo lang ook...
ik had hem genomen om half 12 s'avonds,en om 10 uur smorgens zag ik nog steeds kleurtjes in de huiskamer..

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
hmm valt nog mee dan
heb verschillende reports gelezen waarin mensen vertellen dat ze de volgende dag last hebben van erge hoofdpijn, zich ziek voelen en dat soms voor 2 dagen lang...

dallandra

Wijs gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
hmm valt nog mee dan
heb verschillende reports gelezen waarin mensen vertellen dat ze de volgende dag last hebben van erge hoofdpijn, zich ziek voelen en dat soms voor 2 dagen lang...

erge hoofdpijn idd wel de dag erop ja.
maar dat was s'avonds wel weer over.

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Hoofdpijn heb ik ook vaak na xtc..

Wat ik me nou afvraag van dit soort spul... dit is legaal te koop he?

Wat gebeurt er als een politie meneertje of mevrouwtje je meeneemt omdat je dit spul bij je hebt. Niet te bewijzen dat het geen illegale drugs is, toch?

Met al die strenge drugscontroles vraag ik me zowiezo altijd af hoe dat gaat met smart-shop artikelen (en het nieuwe beleid op feesten als Awake. )

dallandra

Wijs gebruiker
sja ik denk niet dat ze geloven dat het legaal is,die dingen lijken nl zo op xtc pillen.
ze kunnen het later testen,maar ik denk niet dat e die moeite zullen nemen..

snowhite

Newbie
erg geschrokken

ik nam gisteravond een xxx pill, een zogenaamde legal high. Ik ben me rot geschrokken, voelde alsof ik dood ging! dat spul is echt ongelooflijk heftig. ik weeg 67 kilo, dus volgens de gebruiksvoorschriften mocht ik een hele pil nemen. stom stom stom! ik had moeten weten dat je altijd met een kleinere dosis moet beginnen. mensen onderschat dit spul niet, het is ongelooflijk sterk. ik heb de afgelopen 3 jaar regelmatig de illegale pillen gebruikt, maar dit BZP voelt erg. waar MDMA je een lekkere tinteling over de huid geeft, is het effect van BZP schrijnend en hard. Ik ben nu erg ziek, het voelt als griep. ik wil bij deze waarschuwen dat jullie dit spul niet moeten onderschatten. ik heb na deze ervaring besloten geen drugs meer te nemen. het leven is me te lief. ik bleef tijdens die BZP trip maar denken: waar ben ik mee bezig, straks ga ik dood! een ding is zeker: het is voor mij het risico niet meer waard. het schijnt dat je van joggen ook high wordt. ik denk dat ik dat gezondere alternatief maar eens ga proberen... als ik weer beter ben...

Bovenaan