Foto's Speed & Cocaine

Tim_214

Newbie
Hallo allemaal,

Ik heb binnekort een presentatie met als onderwerp drugs en drugsverslaving. Ik hoef het niet alleen te doen, maar samen met 2 andere. Mijn onderwerpen zijn Cocaine en Speed.

Nu klinkt het misschien heel raar, maar zou iemand een foto (met een hoge resolutie) kunnen maken als de Speed en/of Cocaine in een lijntje ligt? Op internet alleen nog maar kleine plaatjes tegen gekomen en omdat het wordt gepresenteerd met een beamer wordt het geheel heel wazig. Dus nogmaal zou iemand een foto kunnen maken of een link kunnen geven?

Alvast hartelijk bedankt voor de medewerking!!!

Gr,
Tim_214

Deranged

Badass junkie
Dit is speed.

caatje

Badass junkie
Je zou natuurlijk ook een flinke hap meel op een cd hoesjes of iets dergelijks kunnen leggen en er zelf een lijntje mee maken. Lijkt net echt.

flashkop

Bewuste gebruiker
whaa, zoveel coke DE LUCHT IN , als ze dit nog paar keer doen worden we gewoon high on cocaine van lucht te happen :smoke: :wave:

Tim_214

Newbie
Ik wil jullie heel erg bedanken voor het posten van foto's!!! :grin: :grin: :grin: Ik heb er echt wat aan en ga ze dan ook zeker verwerken in mn presentatie :grin: Nogmaal bedankt!!!

Gr,
Tim_214

JewCookie

Wijs gebruiker
Tim_214 zei:
Ik wil jullie heel erg bedanken voor het posten van foto's!!! :grin: :grin: :grin: Ik heb er echt wat aan en ga ze dan ook zeker verwerken in mn presentatie :grin: Nogmaal bedankt!!!

Gr,
Tim_214

Hmm, volgens mij is er maar één foto die aan jou voorschrift voldoet.. :P

El Retro

Wijs gebruiker
Anders is het te rap op, deed eerst ook altijd grote lijnen, maar ik vind dat toaal geen nut hebben, van dit voel ik evenveel. Niet zo intens, maar kom.

Qocaïne

Badass junkie
Speed heeft ook zo zijn klasse :beer:

Ik zal binnenkort even een foto maken van mijn coke en speed. :)
Beter nog.. ik zal ff een foto uploaden.. momentje! ^^

minn

Badass junkie
Ik kan ze niet overzetten van mijn telefoon naar de pc..
Ik heb een foto van speed in mijn naam, voluit :grin: Echt vet ^^

Bovenaan