fout gegaan van joint

Goeiedag.
Ik heb een maand geleden een joint gedaan met vrienden en had erna harde hartkloppingen en was helemaal van de kaart. Ik had dit nooit meegemaakt omdat ik niet zoveel smoor , ik heb maar 15 joints in mijn leven gedaan terwijl ik nu 21 jaar ben . Ik was een paar dagen duizelig en dat ging over en een maand lang het afwezig gevoel hebben , maar na een maand ging het over , maar ik heb momenten dat ik me goed voel een paar uur en soms voel ik me heel slecht . Mijn benen voelen slecht aan . Ben bij de dokter geweest en hy heeft bloed getrokken en had alleen vitamine d tekort maar hy zei dat ik me normaal beter voel na paar capsules die ik elke week moet innemen . Als ik loop heb ik het ook moeilijk met ademhalen. Ik weet me geen raad meer . Ik ben volledig gestopt met smoren en ik wil me gewoon goed voelen en dan elke dag zoals vroeger
Ik heb nog een afspraak moeten maken met de cardioloog op raad van de huisarts en als dat ook inorde is moet ik waarschijnlijk naar een pyscholoog zei de huisarts omdat hy het ook niet zou weten wat er mis is met mij.
Graag zou ik hierop een antwoord willen hebben.
Bedankt voor jullie tijd

Je kan wel duizelig worden van wiet omdat het de bloeddruk verlaagd, zelf krijg ik ook wel is hart kloppingen dan moet je gewoon iets minder roken.
Een maand lang niet goed voelen komt heus niet door de wiet dat zit vast tussen je oren.
:stoned:

Chuckie

Newbie
Vervelende situatie, hartkloppingen zijn vrij normaal bij wiet als je vrijwel nooit blowd, echter een maand lang je niet goed voelen, zit waarsschijnlijk tussen je oren inderdaad zoals Fransje zei.

Wel kan je door een vervelende ervaring angstig worden en er lang last van hebben, al is het 'maar' wiet.
Leef gezond, sport veel en doe leuke dingen, een gezonde geest is een gezond lichaam :)

:wave:

Bovenaan