hasjkikker
Newbie
ik kom uit me werk spreek af met een jongen voor wat ketamine 4 fmp en hasj olie nog beetje wazig van het jointje en de biertjes op de werk denk ik een lijntje ketamine te bereiden ik weeg 120 milligram af op me net nieuwe weegschaal ik vind het een beetje vreemd want me ``KETAMINE`` ja tussen aanhalingstekens zitte harde brokjes tussen k vergruis ze met een pasje en bereid een heerlijk lijntje k deel hem door 2 1 voor elk neus gatje eerst me linkse k jas hem vol daarna gelijk me rechtse en k voel een ontiegelijk snijdende pijn in me neus op dat moment realiseer k me woow dit is geen keta gelijk schiet een topic door me hoofd van een jongen die 4 fmp had gesnoven en het reten veel zeer deed ik heb dus met me wazige kop een flinke lijn 4 fmp gesnoven en ik voel me reten reten fucking heerlijk goed zo strak zo helder zo rustig te gelijkertijd ik heb nog nooit speed gedaan ma heb gelezen dat dit net niet genoeg speed is en net niet genoeg dex dan komt er dus op neer dat die andere 2 middelen heerlijk zijn ma dit is tot nu voor mij lekker genoeg ik houd het hier bij wat een geweldig middel is dit ik raad het iedereen aan en dit topic gaat nergens over en is veels te lang ma ik moet het even kwijt terwijl me neus hevig aan het bloeden is op dit moment en me ouders beneden zitte en ik me god niet weet hoe k zo rete strak me huis uit gaat komen me avond kan niet meer stuk en morgen avond timewarp in rotterdam met me nieuwe grote vriend 4 fmp veel plezier vanavond allemaal space hem dood ik doe het zeker later!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het brandende gevoel viel wel mee toch? Ook het citroen achtige na smaakje als het naar beneden druipt is niet verkeerd