1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Freebase, HCI, Fumarates?!

Discussie in 'Drugs' gestart door Stonologie, 8 apr 2019.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Ik wil 4-Ho-Met roken, maar heb geen idee welke vorm mijn drug is..
    Op de verkoopsite staat er geen HCI bij (zoals bij DPT er wel staat) maar niet wat het wel is. Het is grijsachtig en niet wit. Is dit de freebase? Ik heb mensen horen praten over dat het roken van zogenaamde "fumarates" niet gezond is, maar wat is dat en hoe weet ik of ik dat heb of niet?

Snelle reactie zou heel fijn zijn, vele malen dank!

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Kerel,

Als je nou eens zelf google gebruikt in plaats van elke vraag domweg hier te deponeren en dan ook nog vragen of het een beetje snel kan.
    Ik ben er echt klaar mee om voor luie mensen zoals jij die te lam zijn om zelf even te googlen jullie zaken uit te blijven vogelen.

Maar goed nog een keer dan.

Ja, je kan 4ho-met roken. Maar ik heb geen idee waarom je dat zou willen doen, want je hebt er a. meer voor nodig (sterke dosering gerookt is 60mg en sterke dosering oraal is 45mg) en b. t effect duurt veel en veel korter (roken 25-45 minuten, oraal 4-6 uur)

bron: psychonautwiki
    https://psychonautwiki.org/wiki/4-HO-MET

Nogmaals, het is nog geen minuut werk om dit op te zoeken, dus doe dat voortaan lekker zelf. Als je de volgende keer paddo's wil gaan roken, LSD in je reet wil stoppen of weet ik veel welke vragen er nog in je op komen borrelen ga dan eerst eens zelf op onderzoek uit, oke?

Laatst bewerkt: 8 apr 2019
Laden...
Vergelijkbare Topics - Freebase HCI Fumarates
  1. Dopegast
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    4.635
  2. Angramar Temenos
    Reacties:
    15
    Weergaven: