Freebase met water nakoken??

Dopegast

Newbie
Goeienacht mensen,ik heb een vraagje en dat is hetvolgende : gisteravond heb ik ff wat sos uitgekookt in ammoniak maar hijs best wel scherp in me strot,ik denk dat dat komt door de ammoniak. En nu las ik ergens dat je het kan nakoken met water,kan ik dan nu nog steeds doen of hoe zit dat?

Mvg

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Nog niet eerder zelf uitgekoookt zo te lezen. Met stro ruhm nakoken kan goed werken, vaak rookt het lekkerder dan maar is in verhouding nog duurder.

Als het scherp is in je keel en longen volgende keer wat langer koken tot de coke bij elkaar drijft. Daarna drogen dan roken.

Met water na koken heb ik nog nooit gezien , denk niet dat dat of goed of handig is.

SirErick weet dit beter te vertellen gok ik zo :)

Dopegast

Newbie
Ja klopt was mn eerste keer idd..
Ik heb gehoord dat met whiskey nakoken ook lekker is..
Maar kan dat nakoken ook met jenever of vieux want dat is het enige wat ik nu heb hehe..

Grtz

SirErick

Wijs gebruiker
Tijdloos zei:
SirErick weet dit beter te vertellen gok ik zo :)
Jep, dat klopt inderdaad. Ik wil member "Dopegast" met alle plezier het proces stap voor stap uitleggen, maar dan hebben we wel een probleem aangezien het volgens de DF-huisregels verboden is om informatie te geven over (hoe je) de productie van drugs (moet doen).

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Zo iets is laatst ook al voorbij gekomen. Volgens mij hadden we toen gezegd dat we het toestaan omdat het geen productie is maar alleen een bewerking van een bestaand product. Je maakt er geen coke mee want de coke is er al. We vergelijken het een beetje met het draaien van een joint om de wiet makkelijker rookbaar te maken.

Wat mij betreft mag het dus!

Dopegast

Newbie
Ik wou net zeggen want dit staat totaal los van productie aangezien het product er al is..
Dus als SirErick me het alsnog uit zou willen leggen zou ik best wel heel erg chill vinden hehe (:

Bvd

SirErick

Wijs gebruiker
Dopegast zei:
als SirErick me het alsnog uit zou willen leggen zou ik best wel heel erg chill vinden
Jep, dat wil ik zeker.

Voorbeeld met 25 gram coke:
Giet de coke in de maatbeker, voeg een theelepel bakpoeder eraan toe en doe er vervolgens ongeveer 3/4 kopje water bij. Roer het mengsel goed door elkaar, doe het daarna in de pan en zet vervolgens het vuur (op een lage stand) aan. Zodra het begint te borrelen pak je een mes, druk de luchtbelletjes plat en roer (rustig) met je mes door het mengsel heen. Zet het vuur uit zodra het mengsel een vaste massa (brokjes) is geworden, haal de brokjes (voorzichtig) uit de pan en leg het op een handdoek neer. Blus het af met (een beetje) water (en/of met alcohol als je er een smaakje aan wilt krijgen), pak een droge servet en dep het (voorzichtig) droog. Als alles goed droog gedept is dan kun je het op een bord neerleggen, daarna doe je het voor 15-20 minuten in de vriezer en als je dat gedaan hebt dan is je crack klaar voor gebruik.

Bovenaan