fruit eten

Psykaholik

Wijs gebruiker
klinkt mss raar zou ook nie weten of het waar is
da als je fruit eet onder lsd da je trip dan feller word
heeft er nogal iemand van gehoord

Skippy

Wijs gebruiker
dit stond in een tripreport van deze site.. 1 microdot keihard gaan in arnhem town ::

daarna hebben we daar gezeten gelachen als gekken ( 8 sinaasappels gestolen van achter de bar thank you zommes )

GODVERDOMME wat zijn sinaasappels gruwelijk goddelijk tijdens een trip.

niet meer normaal maar zelfs het pellen van zon ding was al intens geweldig om te doen

dus denk wel dat daar een waarheid in zit

Mac...

Badass junkie
Hmm ik zou eerder denken dat alle gezonde vitamines de trip juist doen verzwakken, mja weet nog altijd niet zeker of het slechts een fabeltje is of dat het wel waar is.

Elektronik_dynamite

Badass junkie
hmmm het zou best kunnen dat het het versterkt.... er staat namelijk op de bijsluiter van mijn benzo dat als je grapefruit eet dat het versterkt word... ik weet niet of het te verglijken is natuurlijk... maar het is natuurlijk mogelijk

spacekonijn

Badass junkie
niet waar : dat er een stof in fruit zit waardoor je harder gaat

wel waar : dat je gewoon keihard gaat trippen op de goddelijkheid en de lekkerheid van fruit.

dus wel waar en niet waar :mrgreen:

Elektronik_dynamite

Badass junkie
spacekonijn zei:
heb je het hier in de dingen over het algemeen of alleen lsd
want als je het in het algemeen hebt ben ik het totaal niet met je eens en klopt het niet
bij mizadolam word het ten sterkste afgeraden om grapefruits te eten als je het hebt geslikt omdat het effect daar heftiger van word

spacekonijn

Badass junkie
Elektronik_dynamite zei:
spacekonijn zei:
heb je het hier in de dingen over het algemeen of alleen lsd

we praten hier in de sectie : LSD , en ik heb het dus over lsd , uiteraard is fruit niet bij alle soorten drugs intens goddelijk...

straalbezopen een banaan eten is ook niet mijn ding

zommes

Badass junkie
Ik wist dat helemaal niet. Had niet het idee dat ik harder ging toen met die sinasappels, vond die dingen alleen gewoon ontzettend lekker.

Bal0n

Badass junkie
Ja, door de MAOi's die erin zitten. Niet door de vitamine c.

EDIT: en dat is dus bij grapefruit

Bovenaan