frustratie

gia79

Experimenterende gebruiker
Na mijn stoppen met drugs heb ik totaal geen behoefte meer aan sex. Had daarvoor een geweldig sexleven on drugs. Maybe hangt t samen met mn jeudtrauma's. Ik durf nu simpelweg niet meer. Herkent iemand dit? :kots:

MDMC

Belezen gebruiker
Nee herken het zelf niet! Maar ik zou zeggen, laat het een tijdje rusten, de lust komt vanzelf weer! :grin:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik durf nu simpelweg niet meer. Herkent iemand dit?

Probeer je het nog wel eens dan? Seks zonder drugs is natuurlijk minder als je dat gewend bent, maar inderdaad zal dat mettertijd weer herstellen.

ZandHavik

Newbie
Je hebt waarschijnlijk voor je gevoel het idee dat seks zonder dope erbij minder leuk / lekker / spannend is. Dat geheel kun je gewoon weer terugkrijgen, maar vereist dat je even een paar mindset changes doet.

Laat seks even een paar weken links liggen. Skip masturberen, skip neuken, skip the whole deal. Even drie of vier weken zonder. In het begin is dat vooral vrij zwaar, maar als je eenmaal maandje zonder zit en je hebt seks, dan is die keer seks gelijk een stuk bijzonderder.

Echter, wat je ook vooral niet moet doen is vergelijken. Drop de "seks met xxx op was beter". Met tijd, wordt het weer zoals het was.

Bovenaan