Fuck 2FMA werkt echt!!

Juudster

Newbie
Hey

Ik was niet voorruit te branden maar had echt belangrijke dingen op het programma. Een halfje in en hoppa lekker weer energie. Maar hoe vaak is het verantwoord te gebruiken.

Ik wil het echt gaan gebruiken als ik dingen gedaan wil hebben. Niet echt reacretief. Ja ik weet die het gevaar van een beginnende verslaving. Maar wist mijn god niet wat ik moest doen, want die energie is al jaren zo en betrekking tot nieuwe medicatie zijn ze zo bedachtzaam en langzaam.

Wel gehoord dat citalopram ook moeheid meebrengt, dus ben al aan het afbouwen en kijken wat dat brengt en een daglichtlamp. Maar ja af en toe zo ongeduldig hahaha

bossenaar567

Belezen gebruiker
Het werkt inderdaad, en fijn dat je daar zo'n positief gevoel van krijgt. Ik wil je alleen op het hart drukken er eerst voor te zorgen dat je stabiel bent en misschien helemaal van de citalopram af bent voordat je zelf gaat experimenteren met andere drugs, en dan met name rc's. Omdat je gewoon echt niet weet hoe gevaarlijk deze kunnen zijn in combinatie met je medicatie. Ten tweede ben je waarschijnlijk ook niet voor niets met deze medicatie begonnen.

Ik weet dat dit niet is wat je wilt horen maar dit is in mijn ogen het enige juiste advies, hoe moeilijk dat ook kan zijn.

Juudster

Newbie
Het werkt inderdaad, en fijn dat je daar zo'n positief gevoel van krijgt. Ik wil je alleen op het hart drukken er eerst voor te zorgen dat je stabiel bent en misschien helemaal van de citalopram af bent voordat je zelf gaat experimenteren met andere drugs, en dan met name rc's. Omdat je gewoon echt niet weet hoe gevaarlijk deze kunnen zijn in combinatie met je medicatie. Ten tweede ben je waarschijnlijk ook niet voor niets met deze medicatie begonnen.

Ik weet dat dit niet is wat je wilt horen maar dit is in mijn ogen het enige juiste advies, hoe moeilijk dat ook kan zijn.
Ja klopt, en het grappige is ik heb dat echt gehoord van een medegebruiker. Dat ssri medicatie gevaarlijk is met andere drugs analogen. Ik maar mdma en xtc nemen en kreeg opeens last van paranoia en angst. De verslavingdeskundige heeft me dit niet verteld. Ik heb me verdiept in de drugs mdma en xtc moet ik gewoon uit de buurt blijven, het is totaal nutteloos want het werkt niet optimaal (d8 dat ik immuun was haha) maar die fucking afters. Nee dat is het me niet waard. Ik weet dat Amfetamine goed werkt maar ja die afters, en je gaat steeds meer en meer nemen. Dus ja beetje zoekende maar bedankt voor het advies, ik ben sinds een jaar bezig met drugs. Maar de drugsforum en medegebruikers konden me meer vertellen dan de huidige verslavingdeskundige.

Bovenaan