Fuck CraCK

Skippy

Wijs gebruiker
ik stel alleen een vraag :openmouth:
er zijn mensen die er wel eens moeite mee hebben! en dan ga ik alleen door op iets wat jij zegt, maar laat maar

fun

Bewuste gebruiker
Goed dat je wil stoppen Kim!

Luister inderdaad naar het advies van BobG, ik denk dat je er veel aan hebt.

En stel jezelf de vraag:
"Is dit wat ik wil voor mezelf, die verslaving?"

Nee toch? Dan moet je ervan af, zover ben je al!
Kijk goed naar de momenten wanneer het goed gaat en wanneer het fout gaat, en leer hiervan.

Heb je bv. overdag meer afleiding door bezoek of een hobby waardoor je niet gebruikt?
Of ga je vaak sochtends en savonds hangen, vervelen waardoor je jezelf gek gaat maken?
Ik geef maar een voorbeeld, maar je kunt het op die manier iets makkelijker voor jezelf maken.

En zoals Haze al zei: Je moet juist denken, ik heb bijna mijn hele leven zonder geleefd, dus ik kan er ook weer af

Jij bent de baas!

spacekonijn

Badass junkie
je hebt het al meerdere malen geprobeerd , 1 tegenslag in je leven en je zit er weer aan.

allemaal leuk die adviezen , maar ik zou je gewoon laten opnemen en met hulp stoppen.

A

Anonymous

Gast
Kim zei:
Werkt niet joh allemaal je houd jezelf voor de gek als je stopt.

Nee dat zie je verkeerd, je houd jezelf voor de gek als je NIET stopt.
Denk je dat je ouders hier blij mee zijn? Er komt een dag dat ze je er uit gooien, waar moet je dan heen? Of maakt het je dan allemaal nog mindeer uit. Je moet niet aan nu denken, maar aan later.

davie

Wijs gebruiker
Ik heb ook geen problemen met snuiven, alleen crack gebruiken zal ik niet snel doen. Maar toch ben ik eigenlijk best nieuwschierig naar het gevoel ervan.

dave

Newbie
je word ff een paar minute licht in je hoofd en meer is t nie en als je door blijft gaan word je helemaal gek en wil je meer en meer, en als je dat een paar x doet ben je zo verslaafd als een kikker!!!

Kim

Wijs gebruiker
dave zei:
je word ff een paar minute licht in je hoofd en meer is t nie en als je door blijft gaan word je helemaal gek en wil je meer en meer, en als je dat een paar x doet ben je zo verslaafd als een kikker!!!

Nee dat wist ik niet :openmouth:

Kim

Wijs gebruiker
Zit verdome in angst als ik niet heb, doe er bijna alles voor om het dan ergens te krijgen, heb wel eens uren op straat gezwerft met enkel mijn pijp. Kan niet fatsoenlijk functioneren zonder eerst een trekje te nemen.
zit soms uren op de grond te zoeken naar kruimels als ik niet heb. Ben zo hopeloos dat ik de weg naar huis niet eens haal en ik meestal gelijk ergens me eerste trekje neem. en mensen hier gaan expirimenteren met crack hier....

zorg dan dat je er goedkoop aankomt dan is er niets aan de hand maar anders,,,,,,,,,

davie

Wijs gebruiker
Kim zei:
Zit verdome in angst als ik niet heb, doe er bijna alles voor om het dan ergens te krijgen, heb wel eens uren op straat gezwerft met enkel mijn pijp. Kan niet fatsoenlijk functioneren zonder eerst een trekje te nemen.
zit soms uren op de grond te zoeken naar kruimels als ik niet heb. Ben zo hopeloos dat ik de weg naar huis niet eens haal en ik meestal gelijk ergens me eerste trekje neem. en mensen hier gaan expirimenteren met crack hier....

zorg dan dat je er goedkoop aankomt dan is er niets aan de hand maar anders,,,,,,,,,

Wow dat is wel erg. Ben je niet bang dat het fout gaat op deze manier? Lijkt me wel moeilijk om te stoppen, maar er zijn mensen die er wel van af zijn gekomen. Het enige wat nodig is je eigen wil om te stoppen.

Uiteindelijk moet je toch gewoon stoppen. Of misschien proberen te mindere om uiteindelijk te stoppen.
Is er niemand die je kan helpen?

Seven

Newbie
Kim,ik denk dat het heel moeilijk is om langzaam af te bouwen met dit spul,ik ben er ook mee bezig,zo gebruik ik weken niet en zo rook ik weer 2 dagen vele grammetjes er doorheen,het is een moeilijke weg die ik al 2 jaar bewandel,radicaal stoppen zou het beste zijn maar die behoefte aan dat spul is zo moeilijk te weerstaan.
Ik wens je veel sterkte

Kim

Wijs gebruiker
davie zei:
Kim zei:

Wow dat is wel erg. Ben je niet bang dat het fout gaat op deze manier? Lijkt me wel moeilijk om te stoppen, maar er zijn mensen die er wel van af zijn gekomen. Het enige wat nodig is je eigen wil om te stoppen.

Uiteindelijk moet je toch gewoon stoppen. Of misschien proberen te mindere om uiteindelijk te stoppen.
Is er niemand die je kan helpen?

Dit is een voorbeeld wat er kan gebeuren zeg niet dat het altijd bii mij zo is dit zijn bekende dingen

Bovenaan