A
Anonymous
Gast
Ik wil het niet horen 
Kim zei:Werkt niet joh allemaal je houd jezelf voor de gek als je stopt.
Kim zei:Werkt niet joh allemaal je houd jezelf voor de gek als je stopt.
dave zei:je word ff een paar minute licht in je hoofd en meer is t nie en als je door blijft gaan word je helemaal gek en wil je meer en meer, en als je dat een paar x doet ben je zo verslaafd als een kikker!!!
Kim zei:Zit verdome in angst als ik niet heb, doe er bijna alles voor om het dan ergens te krijgen, heb wel eens uren op straat gezwerft met enkel mijn pijp. Kan niet fatsoenlijk functioneren zonder eerst een trekje te nemen.
zit soms uren op de grond te zoeken naar kruimels als ik niet heb. Ben zo hopeloos dat ik de weg naar huis niet eens haal en ik meestal gelijk ergens me eerste trekje neem. en mensen hier gaan expirimenteren met crack hier....
zorg dan dat je er goedkoop aankomt dan is er niets aan de hand maar anders,,,,,,,,,
davie zei:Kim zei:Zit verdome in angst als ik niet heb, doe er bijna alles voor om het dan ergens te krijgen, heb wel eens uren op straat gezwerft met enkel mijn pijp. Kan niet fatsoenlijk functioneren zonder eerst een trekje te nemen.
zit soms uren op de grond te zoeken naar kruimels als ik niet heb. Ben zo hopeloos dat ik de weg naar huis niet eens haal en ik meestal gelijk ergens me eerste trekje neem. en mensen hier gaan expirimenteren met crack hier....
zorg dan dat je er goedkoop aankomt dan is er niets aan de hand maar anders,,,,,,,,,
Wow dat is wel erg. Ben je niet bang dat het fout gaat op deze manier? Lijkt me wel moeilijk om te stoppen, maar er zijn mensen die er wel van af zijn gekomen. Het enige wat nodig is je eigen wil om te stoppen.
Uiteindelijk moet je toch gewoon stoppen. Of misschien proberen te mindere om uiteindelijk te stoppen.
Is er niemand die je kan helpen?