Fuck de K-hole

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik zie hier steeds vaker mensen die puur gaan voor de k-hole. Het lijkt alsof zij ketamine enkel gebruiken om maar zo snel mogelijk in die k-hole te komen. Nu kan ik als ervaren keta gebruiker zeggen: Fuck de K-hole. Misschien heb ik er nooit in gezeten, want spuiten doe ik niet, dus onmogelijk om in het gat te belanden volgens velen, maar in mijn beleving is er meer mogelijk dan uit je lichaam als een ster door t heelal spurten.

Ik denk wel degelijk een k-hole bereikt te hebben na 3 nachten/dagen door op speed/ghb/ 2cb/coke/lsd/alcohol en dergelijken. Op een gegeven moment was ik zo wazig dat ik continue closed eyes visuals had die me terugleidde naar belangrijke plekken uit mijn jeugd. Op commando, mijn ogen konden ook gewoon open, en dan zag ik pixels en was in staat tot communicatie. Toen nam ik een enorme hoeveelheid keta, waardoor ik loskwam van mijn ego en als een samengebald bolletje bewustzijn supersnel door een zwart niks vloog. Ik viel niet, maar ik knalde snoeihard naar voren, en ik voelde me heerlijk.

Op dat moment hebben een paar mensen me geholpen, omdat ik groen zag enzo, maar ik zei steeds dat t wel meeviel, en dat ik me goed voelde, ik kon dus nog praten om de rest gerust te stellen, want ik wist dat er anders een drama zou ontstaan.

Anywayyyyy, wat ik wil zeggen, het is wel tof hoor die k-hole, maar om daar nou zo de focus op te leggen......... er is meer mogelijk met ketamine, dat wil ik alleen maar duidelijk maken. Bv urenlang door een geweldig mooi gekleurde symmetrische baan vliegen, waar je enige invloed op uit kan oefenen qua kleuren enz. Of de diepte waarin je wilt inzoomen, tot je plotseling weer super verrast wordt, door iets waar je geen invloed op uitoefent. Alles is mogelijk in die fantasiewereld. En ik ben dan supercreatief, en sta open voor de meest uiteenlopende ideeen. En dit uren achter elkaar! Het enige dat je nodig hebt is ketamine/speed/ ghb (niet perse noodzakelijk, maar wel chill) en een weekendje vrij....

Voor mij is dat de ultieme keta ervaring, en misschien ben ik gewoon ultra gevoelig ofzo, ik ben ookmaar een meisje van 55 kilo, met veel fantasie, en een van nature trippend vermogen, maar ik kan iedereen aanraden om op deze manier keta te gebruiken.... Neem je tijd, en blijf een paar nachten wakker, en blijf elk uur een snuifje nemen, en op een gegeven moment (bij mij al vrij snel), vlieg je door de energieeen heen........ Zjoeeeeeffffff, een stuk interessanter dan dat zwarte gat :hearteyes:

Vintage

Experimenterende gebruiker
Die lichtere effecten van ketamine vind ik thuis niet boeiend in mijn kamertje,
tijdens het uitgaan is het wel opwekkend, beetje mdma achtig.

Lichten worden intenser, muziek wordt intenser, alles wordt intenser. Toch krijg je er niet echt energie van en als het uitwerkt ben je moe, daarom combineer ik het met GHB tijdens het uitgaan.

Ketamine heeft gewoon net als veel andere drugs 2 kanten naar mijn mening.

1:je doet het tijdens het uitgaan, dan gebruik je gewoon 40-80 mg (ik ben 90 kilo dus met 80 mg kan ik nog redelijk functioneren).
2 je doet het thuis, maar dan gebruik je wel super veel om in die k-hole te komen (met snuiven 400-500 mg, nog geen echte k-hole, maar je hebt wel het gevoel dat je dood bent of in ieder geval nooit meer terugkomt op aarde) of nog beter gewoon injecteren.

Atropa

Bewuste gebruiker
Met Ketamine heb je ongeveer 5 stadia's waarin je kunt vertoefen. Daarvan is de K-hole er 1. Het mooie is dat Ket die diversiteit biedt zodat ieder z'n eigen preferentie kan kiezen.

De laatste keer dat ik gedaan hebt wat je beschrijft, is alweer lang geleden. Voorjaar 2006. En hield me toen minder bewust bezig met het geestelijke effect.

Denk dat ik maar weer eens half verlamd op m'n bed ga liggen. Misschien leer ik Ket dan ook van een andere kant kennen.

DreamWeaver

Badass junkie
Ik vind een klein beetje ket erg leuk, een beetje rondstuiteren en absurd lopen enzo is prachtig (vooral in combo met andere dope). Een K-hole vind ik ook prachtig, verre reizen met ziekelijke hallucinaties vind ik helemaal geweldig! Maar tussen die 2 stadia in vind ik het iets minder leuk, dan ben je verlamd, dus je kunt niet genieten van de motorische defecten (oftewel lopen als een baby omdat je geen diepte kan zien), maar je kunt ook niet genieten van een full-blown trip. Doe mij óf 1 lijntje, óf 400 mg, want die tussenstadia boeien me niet :)

Wromtrax

Bewuste gebruiker
Ja, als je gewoon die tussenstadiums wilt ervaren kun je beter wat anders nemen. Ga voor t holletje zal ik zeggen

Bovenaan