Functioneren op X

exact

Belezen gebruiker
hallo,
binennkort ga ik een keer xtc gebruiken, maar ik vroeg me af of je je nog normaal kunt gedragen onder invloed van xtc, en of mensen het aan je kunnen zien of je xtc hebt gebruikt

bedankt

edit:

ik ben van plan 1 of een halve te nemen

jcutter

Badass junkie
Van X ga je allemaal wartaal praten en met poep gooien naar mensen in een discotheek. Ik zou het gewoon bij een halve liter houden als ik jou was :beer:

Delirium

Badass junkie
jcutter123 zei:
Van X ga je allemaal wartaal praten en met poep gooien naar mensen in een discotheek.:

Ik lolde :tearsofjoy:

En nu een serieuse post: bij een normale hoeveelheid XTC kun je nog wel redelijk normaal functioneren. Je ogen en pupillen worden wel groot en je zult waarschijnlijk veel tegen (onbekende?) mensen aan gaan lullen en waarschijnlijk krijg je ook wel de spontane drang om die mensen te gaan knuffelen.

Maar verder is alles heel normaal :smoke:

Special_K

Experimenterende gebruiker
Vooral motorisch gaat alles verbazingwekkend goed. Je gaat niet scheef lopen zoals bij alcohol ofzo. Gewoon emotioneel véél opener. De mensen die je kennen zullen wel merken dat er iets aan je is. Gelukkig is 80% van de bevolking totaal naïef als het hier op aankomt, en denken ze vaak dat je gewoon wat te veel gedronken hebt.

teebo

Bewuste gebruiker
de eerste keer besef je niet dat nadat de xtc is uitgewerkt alles weer normaal zal zijn, je wil iedereen knuffelen en zegt 3 keer per minuut hoe zot het wel niet is. de eerste keer reageer je dus nogal heftig. verder is het te zien aan je ogen.
de keren daarna kan je wel beter jezelf blijven.

-spaceman-

Badass junkie
^ Precies, ik kon me de eerste keer echt NIET beheersen... Veels te overdreven enzo. Mensen zien het meteen aan je over het algemeen maar dat maakt niet uit.

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ik laat zoveel tijd tussen m'n xtc-feesterijen dat ik altijd overdreven enthousiast ben :grin: Zolang je niet meer dan 1 pil neemt is er buiten het knuffelen en het 1000x herhalen hoe vet het is, niet echt iets opvallends te merken. :P
Onwetenden zullen je gewoon oversociaal vinden :wink:

caatje

Badass junkie
Ik kan t niet. Juist omdat je er dan op gaat letten gaat het fout, b.v. als je een pakje sigaretten gaat halen bij de patatzaak op de hoek. Je kunt je er nooit meer vertonen hahaha.

Funky Monkey

Badass junkie
Ik heb altijd de stomme eigenschap om mensen te trakteren... niet dat dat zo erg is maar vaak ook mensen die ik helemaal niet ken :mrgreen:

-spaceman-

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Ik heb altijd de stomme eigenschap om mensen te trakteren... niet dat dat zo erg is maar vaak ook mensen die ik helemaal niet ken :mrgreen:

Die ken ik, ik geef altijd pillen weg omdat ik er geen geld voor wil! Wil geen dealer zijn!

Shana_P

Belezen gebruiker
Je kan perfect functioneren op xtc maar dan moet je er wel voor zorgen dat je nooit over je persoonlijke schreef gaat. Ga je daar over dan zullen mensen het wel rap merken denk ik. Smoelen trekken, bijtende kaken, enorme pupillen...

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
Shana_P zei:
Je kan perfect functioneren op xtc maar dan moet je er wel voor zorgen dat je nooit over je persoonlijke schreef gaat. Ga je daar over dan zullen mensen het wel rap merken denk ik. Smoelen trekken, bijtende kaken, enorme pupillen...

daar gaat het toch allemaal om. je eigen limiet steed groter en groter maken.

Shana_P

Belezen gebruiker
Nee juist niet, je limiet zo laag mogelijk houden door niet teveel te gebruiken en een tijd tussen te laten. Zo heb je weinig nodig en zal je de love feeling goed ervaren. Daar draait het om en niet de hoeveelheid!

Jeller

Badass junkie
onder de 100 mg mdma zal het wel op vallen voor degene die er iets van kennen, hangt natuurlijk ook van persoon tot persoon af.;

de meest opvallende kenmerken zijn natuurlijk de ogen, malende kaken (is nog te controleren) en strakke hoofd..
het overdreven reageren, snel en veel praten en liefdesverklaringen aan iedereen zou je eigenlijk nog in de hand kunnen houden

als je meer dan 200mg neemt dan valt het enorm op.. de typische kenmerken worden nu nog erger en bijkomend ga je dikwijls erg erg zweten, bleek zien en je ogen gaan wegdraaien en bovendien lukt nu de motoriek niet zo goed meer

verder praten die mensen dan ook enorme wartaal, wat soms echt psychotisch en/of idioot kan lijken.. hallucinaties spelen hier ook een rol

iets wat ik wel weinig heb zien voorkomen bij xtc gebruik is paranoia, hoe scheef men ook is, paranoia komt niet zo veel voor

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik functioneer niet normaal onder de X.... Ook niet bij een kleine hoeveelheid. Verder krijg ik pupillen als schotels, dus ik gebruik nooit xtc als ik me nog onder de normale mensen moet begeven.

Lauu

Badass junkie
grote pupillen
kaken lijden eigen leven(niet heel extreem maar een beetje)
je vind iedereen aardig
muziek ik 10x lekkerder

dat krijg ik

camel

Newbie
ik ben wel benieuwd naar hoe het je nou eigenlijk bevallen is, laat je het weten?

(bij mij was het geloof ik wel duidelijk voor mijn omgeving, toen ik het een tijdje terug voor het eerst gebruikte...)

Veel plezier!

geox

Bewuste gebruiker
Zie je snel aan iemand hoor.
Over laatst zat ik aan de pillen en ik had er ng maar 1 op en mijn vriend die binnenkwam later had het na 30 seconden al door :P

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Hangt van persoon tot persoon af. Ik heb sowieso al wat puilogen, maar als ik mdma opheb, ook bij 1tje, begin ik zo hard te staren dat ik er zelfs in discotheken commentaar op krijg. Ik ben ook degene aan wie iedereen altijd om pillen komt vragen. Moet ze altijd teleurstellen, en dan is't van, "komaaaan, ge hebt er duidelijk genoeg."

Je pupillen zijn wel te verbergen als je buiten in het daglicht blijft, dan zie je het niet. Maar ik zou me alleszins niet normaal kunnen houden.

Bovenaan