Furoxan

Hashja

Bewuste gebruiker
Naar aanleiding van het topic 'Dosis methylone' kwam een discussie ter sprake over APK, met mogelijk furoxan erin. Ik wil hier eigenlijk wel meer over te weten komen, misschien zelfs iemand die het al eens gehad heeft. Hier mijn post vanuit dat topic.

Hashja zei:
Naam: Furoxan
IUPAC: 1,2,5-oxadiazole 2-oxide
CAS: 497-27-8

Ik heb een PDF artiekel gevonden over een studie naar Furoxan ((en)derivaten) als NO donor en de ratio tussen antioxidatie en vasodilatatie (bloedvat 'verwijding'). Misschien interessant, misschien nutteloos, ik zal de link desondanks posten.
http://www.arkat-usa.org/get-file/23098/

Verder wordt furoxan en zijn derivaten onderzocht als een nieuwe drug en als secundair explosief.

Let the search continue...
Groeten,

Axxess

Bewuste gebruiker
Ben jij al iets tegengekomen?

Ook de dosis in de APK zou ik willen weten hoeveel mg.

Op internet zijn shops te vinden die dit spul aanbieden als RC. wel is het vrij kostbaar 10mg = ~60eu.

Hashja

Bewuste gebruiker
Ik heb binnenkort de mogelijkheid om belstein-crossfire te gebruiken, dat is een programma van de universiteit die alle wetenschappelijke artiekelen doorzoekt.
Ik heb het nodig voor een project op school en ik zal dat dan ook gebruiken om meer te weten te komen over furoxan.

Zodra ik dan wat weet zal ik het hier posten.

Groeten,

Axxess

Bewuste gebruiker
Bedankt voor je aandacht hiervoor, ik had al het een en ander gelezen maar kwam er niet helemaal uit... denk dat het ook gebruikt (werd) als geneesmiddel om vaatvernauwing tegen te gaan oid, misschien daarom in combinatie met de andere RC in APK?

Bovenaan