Ga ik te ver?

Flexx

Newbie
Beste mede drugs gebruikers :wink:

Ik ben een jongen van 19 jaar en ik heb dit jaar kennis gemaakt met xtc
Mijn eerste ervaring was op 12 Juni dat was alleen niet echt een succesvolle ervaring omdat ze erg slecht waren en ik er alleen heel energiek van werd ik heb er toen 1,5 genomen

Mijn tweede ervaring was ongeveer 2 maanden later dat was op 14 augustus dat waren ook niet echt goede pillen op pillreport staat dat ze 60mg mdma bevatte. Ik ben die avond nog wel redelijk hard gegaan want ik had er 3 op.

Mijn derde ervaring was op 28 augustus ik had toen de zelfde pillen als de tweede keer ik heb er toen 4,5 genomen.
Ik baal er eigelijk wel van dat ik er zoveel genomen heb die avond ook al ben ik geeneens de hele avond hard gegaan het is gewoon te veel dat hoor je overal.

Nou nu kom ik bij mijn vraag aan
2 Oktober heb ik een feest fusion in de hmh
En ik wil eigelijk heel graag dan ook xtc nemen alleen ik ben bang dat ik tever ga nu en dat ik me hersens aan het kapot maken ben
Ik kan verder ook zonder problemen na 2 oktober een hele tijd niks nemen het was de laatste maanden gewoon een opstapeling van feesten enzo :wink: en ik ben na 2 oktober ook van plan een tijd niet naar feesten te gaan enzo of in iedergeval zonder xtc :wink:

WappieWappie

Belezen gebruiker
Beste Flexx,

Het is alleen maar positief dat je er in ieder geval bij stil staat, maar ik zou me voorlopig nergens zorgen om maken. Als jij nu, na die 3x, je hersens al kapot aan het maken zou zijn, zou ik inmiddels al lang geen enkele hersencel meer over moeten hebben. En vele met mij, denk ik. Daarvoor moet je het toch echt wel een héél stuk bonter maken hoor.

En over je laatste ervaring met 4.5 pillen van 60 mg, dat staat dus gelijk aan 270 mg MDMA. Dat is, verspreid over een hele avond, echt niet 'teveel' hoor. Als ik ook een hele avond/nacht space op XTC gebruik ik meer dan dat iig.

En dat je tijdens de zomerperiode wat vaker XTC gebruikt dat is bij iedereen wel zo denk ik. Gewoon in de wintermaanden je eigen een beetje inhouden inderdaad, doe ik ook :wink:

Gr,

TheFuckingDutchman

Experimenterende gebruiker
Hoe lang duurt dat feest? Probeer anders per 4 uur 1 pil te nemen. Dan trip je het hele feest en blijft de dosis beperkt. :)

Neem echter niet te vaak xtc. Aangeraden is 1 x per drie maanden, maar zit daar zelf ook overheen (De zomer heeft gewoon teveel toffe feesten). Blijf wel goed vitamines vna te voren en daarna eten.

Of probeer eens naturel naar een feestje te gaan. Merk bij mezelf dat ik tegenwoordig super hard kan gaan zonder xtc wanneer ik de soort muziek beleef waarop ik xtc neem (techno, electro) :grin:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Hey,

Wat bedoel je eigenlijk met slechte pillen? Dat ze niet werkten, te weinig mdma bevatten of waren je verwachtingen anders?
Allereerst zou ik niet blindelings vertrouwen wat er op pillreport staat, maar laten we er eens vanuit gaan dat 60mg mdma klopt. Dan is dat met zo'n 3-4 pillen inderdaad niet "teveel", maar je zal er weinig van merken zoals je gemerkt hebt :wink: Zeker als je het gaat verspreiden over zo'n hele rit.

Mijn advies: Probeer een sterkere en geteste pil te scoren bijv. 100mg - 130mg (je kan ook meer nemen, maar persoonlijk zou ik 'm dan halveren, maar dat is per persoon verschillend) en doe die lekker in 1x! Zou toch wel genoeg moeten zijn. Zeker als je verder praktisch nog nooit gebruikt hebt hoor :grin:

Je kan beter in 1x goed gaan, dan iedere keer nét niet, dat is ook een vervelend gevoel.
Have fun en het komt goed! :wave:

rr00

Fresh zei:
Hey,

Wat bedoel je eigenlijk met slechte pillen? Dat ze niet werkten, te weinig mdma bevatten of waren je verwachtingen anders?
Allereerst zou ik niet blindelings vertrouwen wat er op pillreport staat, maar laten we er eens vanuit gaan dat 60mg mdma klopt. Dan is dat met zo'n 3-4 pillen inderdaad niet "teveel", maar je zal er weinig van merken zoals je gemerkt hebt :wink: Zeker als je het gaat verspreiden over zo'n hele rit.

Mijn advies: Probeer een sterkere en geteste pil te scoren bijv. 100mg - 130mg (je kan ook meer nemen, maar persoonlijk zou ik 'm dan halveren, maar dat is per persoon verschillend) en doe die lekker in 1x! Zou toch wel genoeg moeten zijn. Zeker als je verder praktisch nog nooit gebruikt hebt hoor :grin:

Je kan beter in 1x goed gaan, dan iedere keer nét niet, dat is ook een vervelend gevoel.
Have fun en het komt goed! :wave:

Idd, begin met 150, neem misschien nog 50 bij ergens op de avond en hou het daarbij. De eerste komt dan keihard aan en met die 50 kun je die piek misschien nog wat rekken.

clockcable

Bewuste gebruiker
TheFuckingDutchman zei:
Hoe lang duurt dat feest? Probeer anders per 4 uur 1 pil te nemen. Dan trip je het hele feest en blijft de dosis beperkt. :)
Je serotonine is na een tijdje op en na 5 a 6 uur heeft bijpakken meestal geen zin meer.

Flexx

Newbie
oke dan mensen bedankt voor alle hulp :)

Voor 2 oktober heb ik nu wel goede pillen ze zijn getest op ongeveer 110 mg :wink:
Ik ben alleen niet van plan om gelijk een hele pil naar binnen te gooien op dat feest want ik ben best wel een beetje een control freak en ik vind het gewoon prettiger om langzaam naar me hoogtepunt toe te werken :) :tongueout:

Ik denk dat het echt een avond word om nooit te vergeten :)
De vorrige ervaringen waren al geweldig al heb ik het niet optimaal gevoeld toen

UeWEclipse

Allereerst welkom op dit forum :)

Van dat gebruik zul je inderdaad nog geen schade oplopen :wink: , maarja opletten met het gebruik van xtc kan nooit kwaad natuurlijk.

btw, ga je naar Q-Dance Fusion op 2 oktober?? ik ga daar ook heen

Flexx

Newbie
UeWEclipse zei:
Allereerst welkom op dit forum :)

Van dat gebruik zul je inderdaad nog geen schade oplopen :wink: , maarja opletten met het gebruik van xtc kan nooit kwaad natuurlijk.

btw, ga je naar Q-Dance Fusion op 2 oktober?? ik ga daar ook heen

Ik ga inderdaad naar Q-dance Fusion :wink: beloofd wel een mooi feestje te worden he :)
Ben zelf nog nooit in de Hmh geweest maar heb veel positieve verhalen gehoord over het geluid enzo

UeWEclipse

Flexx zei:
Ik ga inderdaad naar Q-dance Fusion :wink: beloofd wel een mooi feestje te worden he :)
Ben zelf nog nooit in de Hmh geweest maar heb veel positieve verhalen gehoord over het geluid enzo

Dat zal inderdaad een mooi feestje worden :grin:

Ben zelf ook nog niet in de hmh geweest, dus we gaan het zien.

Neodar

Newbie
Hey,

Ik ga binnenkort misschien naar MoH - Symphony of Sins, en wil ook xtc nemen.
ik had voor mezelf een soort van planning gemaakt hoe ik ik het zou nemen om het niet te bond te maken en dat het een beetje mooi door blijft lopen, maar ik weet niet of ik dit goed heb gedaan en of het niet te veel is.

1 pil = 170 mg

21:00 - Feest begint + halve pil
22:00 - Werkt hij
23:30 - Halve pil
00:30 - Werkt hij
02:00 - Hele pil
03:00 - Werkt hij
07:00 - Feest afgelopen + terug reis
08:00 - Uitgewerkt (weer bijna thuis)

Greetzzz:
Neo

WappieWappie

Belezen gebruiker
Totaal 340 mg over een nacht verspreid is niet teveel, naar mijn mening.

Verder, ik ben niet zo erg fan van het van-tevoren inplannen van zoiets. Ik bedoel, als je al vaker XTC hebt gebruikt kun je veel beter op je eigen gevoel afgaan. Dat doe ik ook altijd op feesten, wat en hoeveel ik bijpak is puur afhankelijk van m'n eigen feeling en dat gaat ook altijd goed. Het moet niet zo zijn dat je op je horloge kijkt en ziet dat het 23:30 is, "Ooh nu moet ik nog een pil innemen".

Maar desalniettemin, je globale planning lijkt me wel oke. Maar nogmaals, laat je eigen feeling beslissen dat is veel beter.

Neodar

Newbie
WappieWappie zei:
Totaal 340 mg over een nacht verspreid is niet teveel, naar mijn mening.

Verder, ik ben niet zo erg fan van het van-tevoren inplannen van zoiets. Ik bedoel, als je al vaker XTC hebt gebruikt kun je veel beter op je eigen gevoel afgaan. Dat doe ik ook altijd op feesten, wat en hoeveel ik bijpak is puur afhankelijk van m'n eigen feeling en dat gaat ook altijd goed. Het moet niet zo zijn dat je op je horloge kijkt en ziet dat het 23:30 is, "Ooh nu moet ik nog een pil innemen".

Maar desalniettemin, je globale planning lijkt me wel oke. Maar nogmaals, laat je eigen feeling beslissen dat is veel beter.

Ok, dan neem ik er wss een extra mee voor als ik iets harder wil gaan :smoke:

langeman

Bewuste gebruiker
Neodar zei:
Ok, dan neem ik er wss een extra mee voor als ik iets harder wil gaan :smoke:

Zinloos. Na 340 mg gaat je er echt niet meer harder van, je zal hooguit wat vertiefder worden. Tenzij je 200 kg weegt, dan kan het misschien nog wat extra effect geven

DeepPurple

Belezen gebruiker
Neodar zei:
Hey,

Ik ga binnenkort misschien naar MoH - Symphony of Sins, en wil ook xtc nemen.
ik had voor mezelf een soort van planning gemaakt hoe ik ik het zou nemen om het niet te bond te maken en dat het een beetje mooi door blijft lopen, maar ik weet niet of ik dit goed heb gedaan en of het niet te veel is.

1 pil = 170 mg

21:00 - Feest begint + halve pil
22:00 - Werkt hij
23:30 - Halve pil
00:30 - Werkt hij
02:00 - Hele pil
03:00 - Werkt hij
07:00 - Feest afgelopen + terug reis
08:00 - Uitgewerkt (weer bijna thuis)

Greetzzz:
Neo

Ik zou gewoon niet om 21u al nemen. Op een feestje dat 10 uur duurt, kan je niet 10 uur lang spacen. Hetzelfde 'probleem' heb ik deze zomer vaak gehad op festivals - het is heel verleidelijk om rond een uur of één in de middag je eerste (halve) pilletje al te slikken maar dan weet je dat je rond zeven uur 's avonds al moe begint te raken.

Als jij om 21u al neemt en het effect in stand probeert te houden, ben je waarschijnlijk rond een uur of 3 of 4 al klaar met spacen waarna je je extra moe zal voelen omdat je juist dat space-gevoel mist. Heb je geen pep oid, wordt het moeilijk om nog lekker door te gaan. Zo ervaar ik het tenminste vaak. Wat ik op festivals uiteindelijk deed, was pas op het eind v/d middag mijn eerste pil slikken.

Jou raad ik dan ook aan om eerst gewoon lekker te drinken en/of blowen, waarna je pilletje alleen maar beter in slaat als je het rond 1 uur 's nachts neemt. Maar goed, je moet wel geduld hebben. Ben benieuwd of je dat kunt.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
DutchCookie zei:
Irezz zei:
Als je jezelf dat afvraagt, dan ga je te ver, obviously :)

't gaat te fúr
A bridge too fur?

DutchCookie

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
DutchCookie zei:
http://www.youtube.com/watch?v=CID_ppgm6yI&feature=channel
en dan het interview op het einde :wink:
Ik mag dan een ouwe lul zijn, helemaal wereldvreemd ben ik niet. Maar toch bedankt :grin:

je weet het maar nooit met de oude vandaagjes he :tearsofjoy:
laatst nog, stond in een club kwamen er ineens drie gasten van rond de 50 binnenlopen die nog best wat vette moves maakten op de dansvloer. maarja het blijft een beetje apart om te zien :rolleyes:

Jeller

Badass junkie
een hele nacht op xtc gaat bij mij niet goed, werkt toch niet lang genoeg, meestal neem ik het pas rond 3 uur of soms zelfs pas 6 uur en ik plan het nooit van te voor
meestal ook wel icm met andere drugs maarja twerkt gewoon niet lang genoeg dus moet wel :tongueout:

DutchCookie

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
een hele nacht op xtc gaat bij mij niet goed, werkt toch niet lang genoeg, meestal neem ik het pas rond 3 uur of soms zelfs pas 6 uur en ik plan het nooit van te voor
meestal ook wel icm met andere drugs maarja twerkt gewoon niet lang genoeg dus moet wel :tongueout:

je bent dan ook een bad-ass junkie

Bovenaan