ik dacht ik kijk eens wat er gebeurt als ik op google drugsforum intik,en tot mijn verbazing rolt er nog wat uit ook(mischien kijk ik ook nog ff of er een drugschat bestaat voor als mijn vriend in slaap valt en ik nog lekker een eind weg wil ouwehoeren en discuseren,alleen op zaterdag avond hoor!!!! hihi).
nu ik hier toch ben stel ik maar gelijk mijn vraag.......
afgezien van t feit dat ik t laatste half jaar al chronische verkoudheid heb wat me niet zoveel boeit,gebeurde er laatst toch wel iets wat me ongelofelijk veel zorgen baart.
ik ging mijn neus snuiten,en er zat iets wit en hards tussen(leek wel een kiezelsteentje).
nu ben ik dus bang dat ik een stukje tussen schot heb uitgesnoten.
ik lees allerlei enge verhalen over mensen die door veelvuldig gebruik ondertussen hun neus kunnen platdrukken,of dat er een gaatje in hun neus zit(tja ja een extra (snuif)gaatje dan).
en nu maak ik me dus zorgen over mijn (schattigge )neusje.
wie oh wie kan mij uitleggen wat een gat in je neus precies inhoud(of wie heeft er al eentje).
gebruik coke sinds 6 jaar wekelijks moet ik me al zorgen gaan maken(over mijn neus dan)
nu ik hier toch ben stel ik maar gelijk mijn vraag.......
afgezien van t feit dat ik t laatste half jaar al chronische verkoudheid heb wat me niet zoveel boeit,gebeurde er laatst toch wel iets wat me ongelofelijk veel zorgen baart.
ik ging mijn neus snuiten,en er zat iets wit en hards tussen(leek wel een kiezelsteentje).
nu ben ik dus bang dat ik een stukje tussen schot heb uitgesnoten.
ik lees allerlei enge verhalen over mensen die door veelvuldig gebruik ondertussen hun neus kunnen platdrukken,of dat er een gaatje in hun neus zit(tja ja een extra (snuif)gaatje dan).
en nu maak ik me dus zorgen over mijn (schattigge )neusje.
wie oh wie kan mij uitleggen wat een gat in je neus precies inhoud(of wie heeft er al eentje).
gebruik coke sinds 6 jaar wekelijks moet ik me al zorgen gaan maken(over mijn neus dan)

Misschien tot snel