gaatje in neus (geen piercing)

melissa

Wijs gebruiker
ik dacht ik kijk eens wat er gebeurt als ik op google drugsforum intik,en tot mijn verbazing rolt er nog wat uit ook(mischien kijk ik ook nog ff of er een drugschat bestaat voor als mijn vriend in slaap valt en ik nog lekker een eind weg wil ouwehoeren en discuseren,alleen op zaterdag avond hoor!!!! hihi).
nu ik hier toch ben stel ik maar gelijk mijn vraag.......
afgezien van t feit dat ik t laatste half jaar al chronische verkoudheid heb wat me niet zoveel boeit,gebeurde er laatst toch wel iets wat me ongelofelijk veel zorgen baart.
ik ging mijn neus snuiten,en er zat iets wit en hards tussen(leek wel een kiezelsteentje).
nu ben ik dus bang dat ik een stukje tussen schot heb uitgesnoten.
ik lees allerlei enge verhalen over mensen die door veelvuldig gebruik ondertussen hun neus kunnen platdrukken,of dat er een gaatje in hun neus zit(tja ja een extra (snuif)gaatje dan).
en nu maak ik me dus zorgen over mijn (schattigge )neusje.
wie oh wie kan mij uitleggen wat een gat in je neus precies inhoud(of wie heeft er al eentje).
gebruik coke sinds 6 jaar wekelijks moet ik me al zorgen gaan maken(over mijn neus dan) :wink:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Ik wil eigenlijk wat vragen en dit lijkt me er wel een geschikt topic voor...

@ melissa: Sorry maar ik kan je niet helpen.. geen ervaring mee..

Als jullie snuiven, doen jullie dan jullie linker en rechter neusgat om en om?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Tja als je coke gebruikt, is het hoe dan ook slecht voor je neus, dus als je zes jaar coke gebruikt lijkt me dat je neus er onder te lijden heeft. Arme neus.

cunt

Wijs gebruiker
Mary zei:
Ik wil eigenlijk wat vragen en dit lijkt me er wel een geschikt topic voor...

@ melissa: Sorry maar ik kan je niet helpen.. geen ervaring mee..

Als jullie snuiven, doen jullie dan jullie linker en rechter neusgat om en om?
ik snuif altijd 2 lijnen gelijk na elkaar.

melissa

Wijs gebruiker
1 flinke lijn ene helft links andere helft rechts(links viel er wat uit mijn neus,mischien nu maar op rechts verder whahaha)

caatje

Badass junkie
melissa zei:
1 flinke lijn ene helft links andere helft rechts(links viel er wat uit mijn neus,mischien nu maar op rechts verder whahaha)

ben blij dat jij er in iedergeval nog om kan lachen :confused:

XF

Newbie
Een deel van je neusschotje uitblazen lijkt me zeer onwaarschijnlijk... wat wel heel goed mogelijk is is dat er een (oud) korstje losgekomen is.
Als je je neus beschadigt (de eerste laag zeg maar (epitheliale cellen)), wordt er net als met je huid een korstje gevormd. Als die cellen niet goed kunnen herstellen kunnen er idd gaten onstaan (voornamelijk gehemelte en neusschotje). Maar dit gebeurt zelden, maar niet onmogelijk :)

misssloca

Experimenterende gebruiker
MiSs

Hay

Net als jij lijkt et me ook leuk om te chatten als je wil mag je me ook toevoegen op mijn msn. 2 vriendinnen van mij hebben allebei hun neus schotje weg of een gat! Ik heb gekeken op internet en de dokter kan dit verhelpen met een plaatje er tussen te zetten RAAR HE :rolleyes: Misschien tot snel

[email protected] :wink:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Don't panic,is gewoon hard opgedroogd taai slijm,ziet er beetje wit/transparant uit en is niks,maar het komt wel doordat je neusslijmvlies elk weekend een laagje aangebracht krijg he...

Heb ik ook welleens gehad tijdens douchen met snuiten dan krijg je veel waterdampen in je neus en als je snuit zie je dat welleens.

P.s. heb 12 jaar elk weekend gebruikt en heb me neus nog..inclusief tussenschot.Dat zie je eigenlijk alleen bij junkies die slechte rotzooi naar binnen werken die neusschot verhalen.

Out!

cocaientje

Nou ik ken meerdere mensen waarbij hun neuschot niet meer is zo als het moet zijn. Als je coke snuift met korrels die gaan invreten op je kraakbeen(je neusschot). Het beste is om na een nachtje snuiven je neus te reigigen met water, (had ik dtit maar eerder geweten),
Maar ter info voor ander snuffies

melissa

Wijs gebruiker
idd psychonaut t was wit transparant,mijn vriend vind me een zeikerd maar voor de zekerheid zie ik er vanavond toch maar vanaf(kan nooit kwaad toch)
dankzij jou nauwkeurigge beschrijving(van wat er uit mijn neus kwam vliegen)ben ik een stuk geruster.
enne.............jou neus zit er echt nog aan :wink:

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Nu je je antwoord heb wil ik ff terugkome op dat links of rechts:
Ik ben lijkt wel permanent verkouden oftewel mn neus is nooit helemaal "leeg", dus ik snuif aan de kant die het "leegst" is zeg maar, maar als ik er 2 heb neem ik meestal wel aan allebei de kanten uiteindelijk komt het toch wel in je keel..

Echter een vriend van me met wie ik vanaf dag 1 dat we begonnen al snuif, heeft keer zn neus gebroke en kan alleen via rechts als ik erover nadenk af en toe heeft ie het echt wel zwaar gehad (snoven vooral speed) als ik blij was dat ik t volgende lijntje in mn andere neusgat kon doen moest hij in zn nog brandende rechterkant haha.. zn ene kant is nu extra verrot en de ander nog helemaal goed lol

cocaientje

ik heb een vraag, heeft een van jullie wel eens met een aansteker (kijk uit dat je je neus niet brand) aan de zijkant van je neus gehouden en dan in de spiegel kijken. Je moet dan wat omhoog in de spiegel kijken
Als ik dat doe zie ik toch echt wel een gaatje voor in mijn neus en een groter gat achter in mijn neus.
Na dit ontdekt te hebben ben ik aanzienlijk minder gaan gebruiken en probeer nu alleen met speciale gelegenheden wat te nemen. Maar niet zoals vroeger om de dag,
Heeft iemand hier geen ervaring inn Die dit uitgeprobeerd heeft om in zijn neus te kijken of alles er nog wel goed uitziet?

Bovenaan