galbulten door xtc?

bultje

Newbie
Ik heb sinds een jaar of 2 last van galbulten (chronische urticaria) en heb het idee dat dit veroorzaakt wordt door het gebruik van XTC. Als ik een maand of 2 niets gebruikt heb verdwijnen ze weer. Maar na een avondje pillen slikken, zit ik vervolgens maanden onder de grote rode en vooral jeukende bulten. Zijn er andere mensen die hier last van hebben? En vooral: wat doe je er aan?

Oom Klaas

Badass junkie
bultje zei:
Ik heb sinds een jaar of 2 last van galbulten (chronische urticaria) en heb het idee dat dit veroorzaakt wordt door het gebruik van XTC. Als ik een maand of 2 niets gebruikt heb verdwijnen ze weer. Maar na een avondje pillen slikken, zit ik vervolgens maanden onder de grote rode en vooral jeukende bulten. Zijn er andere mensen die hier last van hebben? En vooral: wat doe je er aan?

Langs de dokter en gewoon NIET nemen,
die ranzige bulten zijn 't toch niet waard.

Arenshi

Bewuste gebruiker
Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, nuja gewoon afblijven van pillen lijkt me inderdaad de beste oplossing. Heb je dit ook met andere drugs? :confused:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Wat jij beschrijft heb ik niet.
Maar ik heb wel (zonder drugs) altijd erg last van ontharingsbultjes en bij sommige drugs (eigenlijk vooral amfetamines, maar ook een heel klein beetje bij LSD en 2c'tjes) neemt dat probleem dan toe.
Niet zo gek ook eigenlijk, als je bekijkt wat sommige middelen met je huid doen... mijn advies: kappen met dat spul en/of ga naar de huisarts.

Creme met ureum erin werkt goed tegen veel huidproblemen en als het echt heel erg is en niet weggaat doet een monocycline kuurtje wonderen. :)

Succes!

Oom Klaas

Badass junkie
bultje zei:
Ja, die huisarts ben ik al lang geweest hoor, en de dermatoloog ook. :xtc:

En wat zeiden zij erover dan,
heb je ook eerlijk verteld over je xtc gebruik?

Nu komt een dikke aanname van mij,
je bent vast niet eerlijk geweest.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zou zomaar kunnen hoor, zeker omdat je er alleen last van hebt na frequent xtc gebruik. Ik had het vroeger altijd met wratjes op mijn handen. Altijd wanneer ik voor langere periode aan de xtc zat, kwamen die krengen massaal opzetten. Als ik dan weer voor een tijdje stopte met slikken, verdwenen ze vanzelf weer. Sinds ik tegenwoordig zo goed als bijna nooit meer xtc gebruik, heb ik eigenlijk ook nooit meer wratjes gehad, dus ik zie er - in mijn geval - zeker een verband mee. Heeft misschien denk ik toch iets, met je algehele gesteldheid en weerstand te maken, maar ik zou bij twijfel toch weer even naar je huisarts gaan en gewoon lekker van die xtc afblijven.

Succes ermee!

Berbatov

Bewuste gebruiker
Deze topic moet niet zichtbaar zijn voor trippende mensen. Ik heb nu overal jeuk en kijk steeds of er een bult zit maar er zit niks alleen soms kan ik het niet goed zien.

Oom Klaas

Badass junkie
Berbatov zei:
Deze topic moet niet zichtbaar zijn voor trippende mensen. Ik heb nu overal jeuk en kijk steeds of er een bult zit maar er zit niks alleen soms kan ik het niet goed zien.

Hahahaha,
je zit jezelf gek te maken.

knolselderij

Wijs gebruiker
Re: wholesale Hollister

zou best kunnen ik heb t zelfde met smoken, als ik n tijd veel wiet rook (dagelijks) dan gaan mijn lippen ontsteken en worden ze dik. stop ik word t langzaam minder. Als ik alleen in het weekend rook heb ik er geen last van.

Bovenaan