Angramar Temenos zei:
Hangt ervan af hoe oud de minderjarigen waren en of het met toestemming is gedaan, het journaal heeft altijd zulke eenzijdige berichten.. Er is nogal een verschil als die het heeft gedaan met een gewillige zestienjarige, als dat hij een jongetje van 9 dwong om hem te pijpen.
Ook al zit er een stukje waarheid in jouw verhaal; stop alsjeblieft met het opnemen voor zulke smeerlappen.
Ik kan daar echt fucking boos om worden. Zulke mensen moeten gewoon dood, sterven.
Van mij part laten lijden, en als het aan mij lag, dan deed ik niet eens moeite om zulke mongolen te martelen en maakte ik ze af, op een maffia-achtige manier. Dat is: vriendelijk doen en onverwachts een kogel door hun hoofd schieten. Vieze paardenneukende klootzak dat die kinderverkrachter is. Zulke slappelingen moet je injecteren met hiv besmette bloed en opsluiten in een isoleercel, waar hij moeilijk zelfmoord kan plegen en in leven word gehouden, door hem oud brood met rattenpoep te laten vreten. De dood aan zulke mongolen. Van mij mag je mensonvriendelijk zijn, maar pak dan mensen die tenminste nog terug kunnen "vechten" en het ook nog eens verdienen..