wesleygalle
Newbie
hallo mijn naam is wesley, een jaartje geleden had ik 250ml gbl besteld via een poolse site en het pakje is toen onderschept door de douane , dus is nooit echt aangekomen bij me thuis , Nu op dat moment woonde ik ook bij vrienden thuis en die hebben kort nadien ook een huiszoeking gekregen en ik denk dat de politie toen ook natriumhydroxide gevonden heeft toen en men vrienden zullen ook wel gezegt hebben dat deze van mij waren denk ik , want ik woon daar nu niet meer , deze ochtend kreeg ik telefoon van de politie dat ze maandag 05/10/2015 een verhoor van me willen afnemen en ik denk dat het vermoedelijk over de gbl en de natriumhydroxide zal gaan , alles is ook besteld geweest op mijn naam en betaald geweest van mijn rekening , ik heb ook nog 5 jaar voorwaarden dat ik niets meer met drugs meer te maken mag hebben omdat ik het jaar ervoor eens gepakt was met 22 gram speed en de rechter me toen 10 maand gevangenisstraf had gegeven met uitstel en 5 jaar voorwaarden , nu heb ik schrik dat ik terug de gevangenis zal inmoeten omdat ik een flesje gbl besteld had en ook natriumhydroxide staan had , GHB is er nooit gevonden , ik weet niet goed wat ik moet zeggen maandag op het verhoor , zal ik gewoon zeggen dat ik in het cafe gehoord had dat gbl een zeer krachtig reinigingsmiddel is om voor allerlei zaken te gebruiken , zoals het verwijderen van vet , verf , graffiti , velgenreinigen enz,, en dat ik niet wist dat je daar ghb kan van maken , ik heb echt een beetje schrik nu , of is de gbl opzicht niet strafbaar in belgie ,,, alvast bedankt grts wesley