gbl+ andere drugs?

space scientist

Wijs gebruiker
ik heb hier dus 250ml GBL liggen maar wat is de beste dosering voor dit spul? (ik weet dat eht 2 keer zo sterk is als ghb)

en is dit te combineren met speed/pillen/coke

ik kan namelijk van alle 3 snoepen maar is dit gevaarlijk? Welke drugs kan ik combineren met GBL

Ik ga dit morgen doen, dus ik hoor het wel

Jeller

Badass junkie
normaal valt het wel te combinerne met die lahoewel uppers+verdovers een onregelmatige hartslag kunne geven

het is alleszins minder gevaarlijk dan gbl+alcohol natuurlijk

matthijs

Badass junkie
Effect is niet echt anders geloof ik. GBL is gewoon een stuk sterker en het is erg zuur (of juist basisch) dus niet goed voor je keel etc.

Jeller

Badass junkie
mja wss wel zeker :confused:

kgeloof wel dat je bandwonden in je mond ene keel van krijgt dus meng het met genoeg water ofzo

Psykaholik

Wijs gebruiker
zou geen gbl pakken, dat is een verfafbijtend middel en dus schadelijk.
maar er toch gewoon ghb van, het is echt niet moeilijk.
en als je het dan toch doet moet je idd ma de helft van een ghb dosis pakken.
zou gewoon als eerste keer 2ml pakken ofzo, voor te proberen.
bijpakken kan je altijd.
en meng het dan zeker in goed veel water!!!!

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
tja ik weet dat het schadelijk is,
maar ik ben te lui om de nodige ingrediënten te gaan halen en het nodige werk te doen om er ghb van te maken :( ...

Azraël

Belezen gebruiker
oppassen met GBL; dat is echt een paardemiddel!
Ik ben daar ooit eens van in een vijver gelopen zonder het te beseffen.
Het spul werkt écht al na 5 minuten.
Ik zou 't gewoon ni nemen, je zal toch tegen dek gaan..

Combineren met pillen/speed is te doen, alhoewel als je dan out gaat, ik zweer dan flip je echt dat het niet normaal is en je beseft er niets van maar staat te draaien en smoelen te trekken... nee zelfs da combineren zou'k ook nemeer doen...

Gewoon wa GHB en wa drank ofzo

slunse

Bewuste gebruiker
inderdaad, niet met alcohol mengen. met speed of c of pillen is goed te doen.
en echt, ghb ervan maken is niet moeilijk. kost je hoogstens een half uurtje per liter. gbl geeft quasi hetzelfde effect als ghb, inderdaad iets sneller.
ruwweg staat 1g gbl gelijk aan ml ghb 50%, dus niet overdrijven met je dosering. en zoals hierboven gezegd, goed verdunnen want dat spul brand als de tering. zelfs 2ml in een vol glas water smaak je nog enorm goed.
enjoi

Frisko

Badass junkie
een half uur voor 1l te maken? :confused:
ma slunske toch,gij kunt da mis veel sneller...
denks da ik er 2 heel miss zelfs 3 gemaakt krijg op een half uurtje :) :smoke:

Azraël

Belezen gebruiker
0 pintjes kan al te veel zijn hoor... gewoon in slaap vallen door te veel en stikken in je eigen kots..

Alcohol versterkt het effect van GHB, je gaat sneller tegen dek.. je moet dus wat minder ghb nemen. Idd opletten dus; ma een paar pintjes kunnen gn kwaad..

slunse

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
een half uur voor 1l te maken? :confused:
ma slunske toch,gij kunt da mis veel sneller...
denks da ik er 2 heel miss zelfs 3 gemaakt krijg op een half uurtje :) :smoke:

daarom staat er ook hoogstens hé :wink:
2 krijg ik ook zeker gemaakt in een halfuur, maar meestal doe ik da ook maar tussen de soep en de patatten en giet ik af en toe een scheutje gbl op het gemak in de pot. maar als je er de hele tijd bijblijft duurt het inderdaad vrij kort

Bovenaan