gbl/ghb beginner info

Ruud

Experimenterende gebruiker
pipoxyz zei:
Dan even wat concrete vragen
-Hoe vaak Maximaal te gebruiken voordat verslaving inkickt.
-gbl of ghb?
-of krijg je juist zin in wiet na een buisje?
-hoe introduceert de verslaving zich (wat zijn de eerste symptomen)
-wat is er nog meer belangrijk om te weten bij 'dagelijks' gebruik?
-tips?

Hoevaak je moet gebruiken om verslaaft te worden is voor iedereen verschillend, ook je eigen gevoeligheid speelt mee. Het is ook een drug die er langzaamaan insluipt, eerst op de zaterdagavond, daarna ook op de zondag omdat het zo'n 'perfect anti kater middel' is. Daarna wordt je slaapritme verstoord dus moet je 's avonds ook doseren om te kunnen slapen, de volgende ochtend ben je zo brak als een garnaal zodat dit ook weer een reden wordt om te gebruiken, ga zo maar door.

Het verhaal heeft ook een keerzijde: Een goede vriend van mij gebruikt soms door de week een paar dagen om het daarna weer een paar weken te laten liggen terwijl hij liters thuis heeft staan.

Heel persoonsafhankelijk allemaal maar als je een beetje verslavingsgevoelig bent is dit geen drug voor jou om dagelijks te gebruiken, beter is het dan om het te proberen met benzodiazepinen omdat deze vrijwel geen euforie geven.

drmartin

wiet

Ik zou zeggen, probeer eerst eens van je wiet verslaving af te komen. Erg dom om dat te doen door andere drugs te gaan nemen. Zo verplaats je het probleem. Bovendien is ghb elke dag nemen geen goed idee. Je kan lichamelijk afhankelijk worden en dan ben je nog verder van huis. Daar kun je behoorlijk ziek van worden. Lees de andere topics maar eens door.
Je denk dat je iets nodig heb voor je manisch depressiviteit, maar denk erom er is niemand geboren met een lichameliijke of geestelijke afhankelijkheid. Deze ontwikkel je altijd zelf.
Neem altijd alleen maar drugs om plezier te hebben/maken, elke andere rede is nooit goed!

drmartin

Probeer in ieder geval zoveel mogelijk om je problemen te verhelpen, en er geen nieuwe bij te krijgen. Verder wens ik je heel erg veel strerkte toe.

Stout!

Newbie
Ik blow redelijk veel. Omdat de kosten daarvan inderdaad de pan uit rijzen, heb ik dit voorjaar besloten om een aantal wietplantjes te kweken. Gewoon vanaf het zaadje en ik had geen flauw idee of het M/V waren.
Van de 12 planten die ik had, bleken slechts 4 vrouwelijk én gezond te zijn. Zes maanden later heb ik een goede voorraad wiet :stoned:

Als ik GHB gebruik, dan heb ik veel minder behoefte om te blowen. Maar dat is niet voor iedereen zo. Vrienden van mij combineren GHB altijd met jointjes.

Dan nu een paar antwoorden op je vragen:

-Hoe vaak Maximaal te gebruiken voordat verslaving inkickt.

Dat is voor iedereen verschillend.
Zelf neem ik bijvoorbeeld 2 dagen rust na 5 dagen GHB gebruik: dus in een week 5 dagen wel en 2 dagen niet.

-Hoe introduceert de verslaving zich (wat zijn de eerste symptomen)

Als ik te veel GHB gebruik, of te lang achter elkaar, dan merk ik het als eerste aan mijn huid. Die wordt droog en trekkerig. Dat is iets wat veel GHB-gebruikers ervaren.

Een echte GHB verslaving heb ik gelukkig nog niet ervaren.
Maar genoeg ervaring op het gebied van out-gaan en heel vervelend out gaan. Je moet altijd voorzichtig zijn met de dosering van GHB ook al heb je het nog zo vaak genomen.

-wat is er nog meer belangrijk om te weten bij 'dagelijks' gebruik?

- Mocht je ietsje te sloom worden door de G: neem een kop sterke koffie
- Gebruik extra vitaminen
- Ga nooit auto rijden.

Er zullen vast meer dingen zijn die belangrijk voor je zijn om te weten. Misschien kunnen andere mensen dit aanvullen.

Succes, wees voorzichtig en enjoy.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Naar een andere drug grijpen omdat je normale drug wat duurder wordt??

Als de wiet onbetaalbaar wordt ga je toch gewoon zelf kweken of groter inkopen?

Ofwel lukt je plan en ben je binnenkort van de wiet verlost (fat chance). Ofwel hang je voortaan aan de ghb in plaats van wiet. Ofwel hang je binnenkort aan beide. Ik persoonlijk zou die gok niet nemen.

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
eve offtopic.. je zegt: "ik ben van mening dat je dan in een soort gedachteklem zit" Ik heb dit ook de dagen nadat ik een lange tijd geblowed heb maar wanneer ik dan opnieuw blow(high/stoned ben) is dit gevoel weg.. Wanneer ik echter een tijdjes niet blow heb ik totaal geen last van deze "gedachtenklem". Ik kan niet oordelen over jou situatie en waarschijnlijk ben je ook depressief als je hetzelf zegt.. Mja just my 2 cents.

Peace :wave:

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
same feeling! :confused: Heb me vandaag echt fucking rot/depressed gevoeld, heb het al lang zo fel niet gehad, ookal gebeurde er niets negatief ofzo he.. Ik denk dat het is omdat ik gistere in lange tijd nog eens geblowed heb. Heb dit al meerdere x gemerkt eig..

Peace out sleep will do me good

Bovenaan