gbl vraag

anon22

Belezen gebruiker
ik gebruik ghb en soms gbl.

normaal neem ik ghb/gbl in dan wegspoelen met drinken.
nu had ik geen drinken tot beschikking en heb ik 3 keer
gbl puur ingenomen zonder drinken. (smaakte best ranzig :P )
maar heeft dit schade op kunnen brengen ?

Elfquest

Bewuste gebruiker
GBLtast je slijmvliezen aan dus ja.
Je zal misschien wat last hebben van je keel/slokdarm, maar dat herstelt wel weer.

lunatic

Experimenterende gebruiker
Man met pure gbl lieten de vellen in mijn bek gewoon los en dan zeggen jullie dat het wel meevalt???
Die schade die het aanricht aan je strot, word meestal chronisch als je het te vaak doet. Dat is ook algemeen bekend hoor!

paddobenne

Experimenterende gebruiker
doe eens een druppel gbl op een pakje sigaretten(zonder plastic he) en een druppel ghb ernaast, eventjes wachten.

wrijf er nu eens over; gbl wil je toch niet drinken als je dit ziet.

(voor degene zonder gbl/ghb; gbl doet alle inkt loskomen zodat je het er gewoon vanaf wrijft tot wit karton overblijft, ghb doet gewoon niets!)

Elfquest

Bewuste gebruiker
Haha ja ik heb er laatst verf van metaal mee losgeweekt. Verf die er al 5 jaar opzat en er met terpentine niet afging liet gewoon los alsof het niets was met GBL. Moet je nagaan wat het met je keel en slokdarm doet. Je kan beter GHB nemen of ervan maken.

ZZZZZZZZZ

Newbie
Serieus? verf strippen? damn... is wel een beetje te duur om grote oppervlakte te gaan doen :grin:
1 ltr gbl 75 euri versus 1 ltr decapant 7,85 eurki.
Heb het wel eens gebruikt in een plantensproeiertje om velgen te poetsen>dan zie je zo het zwart loskomen en er afdruipen, helemaal als nieuw.
GBL is misschien het middel tegen tandplack? :mrgreen:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
GBL is een oplosmiddel, die ik jaren gebruikte bij graffity verwijderen in stationshallen en wc's.

Als ik ooit had geweten dat het een party drug zou worden, dan had ik wel een 50 liter ton opzij gedrukt. :( :( :(

Bovenaan