GBL?

atbboy

Bewuste gebruiker
Vannavond ga ik aan de GBL , ik heb al vaak GHB gedaan maar nog nooit GHB. Hoe kan ik zien of het wel duitste GBL is, want die is het minst schadelijk toch? Waar moet ik op letten, dat het een stuk sterker is, maar hoeveel sterker?

pascal828

Badass junkie
atbboy zei:
Waar moet ik op letten, dat het een stuk sterker is, maar hoeveel sterker?
Het is twee keer zo sterk. Dus kijk goed uit met doseren, vooral jij.

Waarom wil je überhaupt GBL doen, terwijl je aan GHB kunt komen? Het is niet erg vriendelijk voor je slokdarm. Ook kun je er flinke hoofdpijn van krijgen.

atbboy

Bewuste gebruiker
pascal828 zei:
atbboy zei:
Waar moet ik op letten, dat het een stuk sterker is, maar hoeveel sterker?
Het is twee keer zo sterk. Dus kijk goed uit met doseren, vooral jij.

Waarom wil je überhaupt GBL doen, terwijl je aan GHB kunt komen? Het is niet erg vriendelijk voor je slokdarm. Ook kun je er flinke hoofdpijn van krijgen.

Alles toch een keer proberen.

pascal828

Badass junkie
atbboy zei:
Ok. Zoals ik al zei, goed de dosis bepalen en ik raad het je af om vaak GBL te gebruiken.

De lactonen in GBL (GBL=Gamma-butyrolactone) zorgen vaak voor de hoofdpijn. Die haal je er ook uit als je GHB maakt. :)

HTID

Bewuste gebruiker
Ik heb USA GBL. Die schijnt erg goed te zijn. Probeer wel maat te houden want je pakt heel makkelijk teveel bij en dat resulteert in een kotsfestijn. 1-1.5ml is een een goede dosis volgens mij. De tweede keer pakte ik redelijk kort na elkaar twee keer 1.5 en toen heb ik een half uur boven de wc gehangen. Ik heb het nu 2 keer gedaan en ik heb er verder ook geen behoefte meer aan :openmouth:

Dreuge

Badass junkie
Hahaha ja, zo veradelijk :tearsofjoy: je neemt een dosis, die voelt dat zo licht, het lijkt of je nog makkelijk een dosis bij kan pakken, en dan...

:grin:

Azraël

Belezen gebruiker
pascal828 zei:
atbboy zei:
Ok. Zoals ik al zei, goed de dosis bepalen en ik raad het je af om vaak GBL te gebruiken.

De lactonen in GBL (GBL=Gamma-butyrolactone) zorgen vaak voor de hoofdpijn. Die haal je er ook uit als je GHB maakt. :)

Wat een BS... hoofdpijn van GBL, ik heb dat nog nooit gehad.

GBL is safe, maar verdun het goed, drink dus veel water/cola na het inslikken en let op met de dosis!!!!
Voor mij is 1.4-1.6 een goeie startdosis, na 1,5 uur kan ik dan 0.9 bijnemen maar daarna wordt het tricky..

Enjoy it!

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Azraël zei:
Wat een BS... hoofdpijn van GBL, ik heb dat nog nooit gehad.

Wat een BS...Als ik alleen al aan gbl ruikt krijg ik al hoofdpijn, en heb ook wel eens gbl gebruikt(uit nood :flushed: ), maar je je krijgt er echt wel sneller hoofdpijn van dan van ghb...

Bovenaan