GBP hernia's Oxycodon vraag

Fighter1980

Experimenterende gebruiker
Ik las dat in kratom een stof zit die slecht is voor je lijf. En vroeger uit de handel is genomen. Maar dus in kratom zit. Iets wat invloed heeft op het bloed. Shit vergeten hoe t heette.

Miems

Belezen gebruiker
3 jaar aan de oxcycodon?
Dan heb ik respect voor jou, want na zo'n lange tijd stoppen , ga daar maar eens aan staan!
Met zo'n lange tijd is je lichaam volledig ingesteld op dit opiaat, en stoppen voel je tot in het topje van je linker en rechter kleine teen...
Goed gedaan!
Voor mij het zelfde. 2 jr en 11 maanden heb ik het geslikt. Op het einde zat ik op 800mg per dag. Zelfmoord gewoon. Ben nu bijna 2 maanden af van de oxycodon. Kreeg eerst 3x per dag 5mg metadon en nu 2x per dag 5 mg en denk over 2 weken weer naar 1 keer per dag 5mg.

De Zandman

DF-koning
Dat is natuurlijk prachtig om te horen!
Maar stel, dat je een operatie nodig hebt.
Dat ging bij mij dus alsnog fout.

Tur4x

Belezen gebruiker
Dat is natuurlijk prachtig om te horen!
Maar stel, dat je een operatie nodig hebt.
Dat ging bij mij dus alsnog fout.
Zo ging het bij mij vorige keer ook. Ik had toen wel een limiet voor mezelf gesteld. 6 weken Max en niet verder.

Daarna nog een keer een week en toen ook ineens gestopt. Ik kon het genoeg en op recept krijgen maar wist dat ik er mee kappen moest. Het zou me niets goed brengen.

Ik denk dat ik pas na een jaar “clean” kan zeggen dat mijn receptoren / transmitters hersteld zijn

Tur4x

Belezen gebruiker
Als je leest, dat mensen met een dosis van 800 tot 900 mg p e r dag zitten opgescheept, ga daar maar eens aanstaan!

dat is echt een zieke dosis. Was dit nadat je al eens een oxy verslaving had gehad?

Heeft de dokter je toen weer zo ver omhoog laten schieten?

De Zandman

DF-koning
Nee, ikzelf had een recept voor 60 mg.
Ik heb hier op df van andere medeleden een en ander gelezen....maar ik ben gelukkig nooit zo hoog uitgekomen.

Beste allemaal,

Ik ben een 42 jarige man en heb veel gelezen op dit forum en getwijfeld of ik mijn verhaal en vraag hier überhaupt wil gaan delen.

In 2014 een GBP maag verkleining gehad vanwege veel pijn in de rug en nek dit kwam allemaal door mijn gewicht. 74kg afgevallen maar de klachten werden niet minder, nee ze werden erger maar volgens de artsen kwam het nu door stress burnout e.d. want er zou geen medische oorzaak zijn in september 2019 zelfs mijn relatie hierdoor beëindigd, hulp gezocht bij GGZ maar zoals ik al jaren probeer duidelijk te maken is de oorzaak niet psychisch, ja het wordt natuurlijk vanzelf psychisch als je zo lang met veel pijn loopt.
laatste week van februari 2020 kon ik opeens mijn linker been niet meer optillen en bepaalde bewegingen niet meer maken hoeveel kracht ik ook zette dit was een hele nare ervaring.
Waardoor ik bij een Duitse huisarts terecht kwam namelijk die van mijn ouders een uur later lag ik in de MRI en een half uur later de uitslag. 4 hernia's een 5de opkomst 2 in de nek de rest onder in de rug en over de gehele wervel flinke artrose. Ik ben met deze uitslag naar mijn Nederlandse huisarts gegaan die heeft mij langwerkende oxycodon gegeven. Aangezien ik een maag verkleining heb merkte ik niet heel veel van de oxycodon dus gestopt met de oxycodon en fentanyl pleisters en kort werkende oxycodon. Een ontsteking remmer nsaids zijn geen optie in combinatie met een maag verkleining helaas. De pleisters ben ik snel mee gestopt want bah wat een vervelende bijwerkingen maar de kortwerkende oxycodon was een geschenk uit de hemel.
Al snel was duidelijk dat een operatie noodzakelijk zou zijn om mij van de ergste pijn af te helpen tot die tijd dan maar oxycodon. Door corona zijn we inmiddels een jaar verder de operatie is al 2x afgezegd en merk dat mijn lichaam steeds meer behoefte heeft aan oxycodon eerst was 3x 10 mg voldoende nu mag ik 5x 10 mg maar heb soms echt meer nodig dus neem dan anderhalve tablet.
Ik heb aanvaard dat ik dan maar een junk ben maar het maakt de pijn dragelijk, mijn gedachten eerst de pijn weg en dan maar afkicken. maar zou ook eigenlijk niet meer dan dit willen gaan gebruiken maar mijn lichaam schruuwt om meer om hetzelfde resultaat te bereiken zeg maar.

HEbben jullie tips wat kan ik doen om de oxycodon in ieder geval niet te hoeven verhogen?
Kun je bijvoorbeeld wiet olie gebruiken in combinatie met ? Of heb wat gelezen over kratom of zo ?
Echter alles met verlengde of gereguleerde afgifte werkt bij mij minder of niet.
Hoop dat jullie iets weten zit echt met de handen in het haar en anders moet ik maar naar de arts vragen of hij het recept wil verhogen naar 7 of 8 x 10 mg maar dat doe ik liever niet.

Alvast heel erg bedankt
Beste .. ik heb oxycodon 40mg in overvloed en benzo's valium 10mg en rohypnol 1mg ..zoveel je wilt .. *modknip* is mijn naam op wickr.. Greetz alien

Bovenaan