Gebruik 4fmp

JJonko

Newbie
Heb ondertussen genoeg ervaring opgedaan met het gebruikt van xtc en het begint nu wat "eentonig" te worden.
Als hij inklapt, kan ik een +-halfuur dansen, daarna krijg ik een inkak moment en kan ik twee uur lang gaan zitten om om me heen te kijken :grin: Tijd voor wat anders! :wave:
Ik ben nu opzoek naar een drug die me gewoon constant aan het dansen houdt (Veel energie geeft).
Nu hoor 4fmp veel langskomen en veel mensen raden het me aan. Heb natuurlijk aan die mensen ook het een en ander gevraagd, maar wil het graag ook van jullie horen. Ervaringen zijn natuurlijk ook welkom!

Hoorde dat je 4fmp in een pilvorm en in poedervorm kan krijgen, wat raden jullie aan?
De meeste mensen die ik ken, gebruiken het in poedervorm.

Wat is een redelijk goede dosering voor iemand die 'beginnend' is met 4fmp? (23jaar,1.80m,73kg)
De een zegt 100mg, de ander 120mg en de andere 150mg.

4fmp bij pakken na uitwerking? Zoja, wat is jou ervaring en hoe zou jij dit doseren?
Wat ik het meest hoor, is dat je ongeveer 25% minder moet pakken als de eerste keer.

Xtc bij pakken na uitwerking 4fmp? Zoja, wat is jou ervaring en hoe zou jij dit doseren?
Hoor hier goede verhalen over. Meestal een halve met een normale dosering.

4fmp in combinatie met alcohol, wat is jou ervaring?
Ik ben een stevige bierdrinker. Natuurlijk minder ik het aantal pilsjes en pak ik wat watertjes, als ik wat gebruik.

Natuurlijk moet je bij gebruik lekker in je vel zitten, uitgerust zijn en genoeg gegeten hebben van te voren. Maar dit geldt natuurlijk voor bijna alle drugs :grin:

Thanks alvast voor jullie antwoorden en ervaringen!

Updatetje:
Wil het zaterdag op Qbase voor de eerste keer gebruiken :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
JJonko zei:
Hoorde dat je 4fmp in een pilvorm en in poedervorm kan krijgen, wat raden jullie aan?
De meeste mensen die ik ken, gebruiken het in poedervorm.
Ikzelf heb het in poedervorm, het voordeel is dat je daarmee precies je eigen dosering kunt afwegen en in een capsule kunt stoppen. Uiteraard moet je dan wel een weegschaal hebben die op zijn minst nauwkeurig is op de 10mg, maar zoiets heb je al voor een paar tientjes. Ongeacht welke vorm je het haalt raad ik je aan het te laten testen bij een testcentrum. Dan weet je precies of je 4-FA hebt en wat de dosering is.

Wat is een redelijk goede dosering voor iemand die 'beginnend' is met 4fmp? (23jaar,1.80m,73kg)
De een zegt 100mg, de ander 120mg en de andere 150mg.
100mg zul je zeker al voelen maar is nog niet heel erg spannend. Richting de 150mg vind ik zelf leuker, maar ik zou de eerste keer ertussen gaan zitten. Rond de 130mg ofzo.

4fmp bij pakken na uitwerking? Zoja, wat is jou ervaring en hoe zou jij dit doseren?
Wat ik het meest hoor, is dat je ongeveer 25% minder moet pakken als de eerste keer.
Ik pak nooit bij aangezien het bij een enkele dosering al makkelijk 10 tot 12 uur kan duren voor je een keer kunt slapen. Ik denk dat je met bijdoseren al snel een nacht zult doorhalen dus.

Xtc bij pakken na uitwerking 4fmp? Zoja, wat is jou ervaring en hoe zou jij dit doseren?
Ik hoor ook veel positieve ervaringen qua effect. Ik raad het je echter sterk af, aangezien die combinatie waarschijnlijk zeer neurotoxisch is. Bovendien zal het een extra aanslag op je lichaam zijn.

4fmp in combinatie met alcohol, wat is jou ervaring?
Ik ben een stevige bierdrinker. Natuurlijk minder ik het aantal pilsjes en pak ik wat watertjes, als ik wat gebruik.
Ik vind bier drinken bij 4-FA altijd wel lekker. Ik zou niet gaan zuipen inderdaad, maar echt dronken zul je niet worden in ieder geval.

Kessie

Experimenterende gebruiker
Vrienden van mij gaan heel lekker op 4f. Vinden het fijner dan x. Meer energie en de kater valt ook mee.
Met bijdoseren krijgen ze wel plafonddienst. Slaan dan een nacht slaap over.

Ga zelf volgende week voor het eerst 4f in pilform ( roze brilletjes 140mg) nemen. Ben heel erg benieuwd :wave:

JJonko

Newbie
Kessie zei:
Met bijdoseren krijgen ze wel plafonddienst. Slaan dan een nacht slaap over.
Met wat pakken ze dan bij? 4f of xtc?

Kessie zei:
Ga zelf volgende week voor het eerst 4f in pilform ( roze brilletjes 140mg) nemen. Ben heel erg benieuwd :wave:
Havefun! laat je ons weten wat je ervan vond en of je het aanraad in pilvorm? :grin:

Kessie

Ze beginnen met 1 pil 140mg en nemen dan 1 of 2x bij met een half. Het bijnemen is dan ook weer 4f.
Bijnemen met x schijnt nogal toxisch te zijn, maar wel lekker..... :( .

Ik denk dat ik zelf begin met 1,5 pil of 1,25. Wil niet dat het gaat tegenvallen en ik weer 3maand moet wachten met x wat ik nog steeds magisch vind. Misschien daarna de rest van de 2e pil bijdoseren.
Mocht ik het niet leuk vinden (wat volgens vrienden echt niet gaat gebeuren) dan ga ik een kwartje x proberen denk ik.

Alvast veel plezier zaterdag. Ben benieuwd naar je ervaringen.

dewilde

Kessie zei:
Ik denk dat ik zelf begin met 1,5 pil of 1,25. Wil niet dat het gaat tegenvallen

Als je zeker weet dat er 140mg in die pillen zit, bedenk dan wel dat dat een netto-score is. Bij een gebruikelijke zuiverheid is dat zo'n 180mg poeder, wat voor velen al een behoorlijke dosis is. Gelijk anderhalf naar binnen gooien is dan waarschijnlijk wel heel enthousiast

MeejheM

Badass junkie
als je farmaceutische middelen inkoopt voor onderzoeksdoeleinden is het vrij ongebruikelijk dat je pillen ontvangt. als ze er ook nog eens grappig uitzien zijn ze gemaakt door een pillenstamper die zelf maar wat bij elkaar gezocht heeft.

als je je middel als onderzoeks middel of sample haalt betaal je niet teveel, en weet je vrijwel zeker wat je hebt.

JJonko

Newbie
Nou, we zijn wakker na een feestje van 11uur. :rolleyes:
Mijn vriendin en ik kwamen gisteravond om 20:00 aan bij Q-base. We hebben toen een rondje gelopen over het terrein, omdat onze vrienden er nog niet waren.
De dag ervoor hadden we 2 capsules gekocht bij een vriend van ons, deze waren 180mg.
Had er 1 meegenomen voor mezelf en de andere thuis gelaten, want m'n vriendin en ik hadden afgesproken dat ik 4f zou proberen en zij gewoon aan de xtc zou blijven.

Om 22:15 heb ik mijn capsule gepakt, had er wel een beetje uitgehaald omdat 180mg me er veel leek voor de eerste keer. Ongeveer een halfuurtje later, voelde ik me licht in mijn hoofd ,dat gevoel duurde maar 5sec maar kwam steeds weer terug! Hij begon te werken :grin: een paar minuutjes erna voelde m'n benen wat lichter aan en kon niet meer stil blijven staan haha.
Zat super lekker in m'n vel! Super spulletje.
Rond een uur of half2 voelde hij wat minder aan, dus heb ik een halve xtc bijgepakt. Deze begon drie kwartier later te werken. Kreeg weer een lekkere boost en voelde me weer helemaal happy. Zeker een lekkere combo!
De rest van de avond heb ik het nog gedaan op een hele xtc, ging erg goed!
Voelde rond een uur of 5 en klote gevoel in m'n maag, toen ben ik maar ff naar de wc gelopen en mijn vinger in de keel gestoken :grin: kwam alleen maar water uit haha. Te veel water gehad :tearsofjoy:

Al met al, super avond gehad! Heerlijk vermaakt.
Aanrader! :sunglasses:

Kessie

Fijn dat je een mooie avond/nacht hebt gehad.
Kun je het verschil in beleving tussen 4F en x aangeven?

Het schijnt dat de x na gebruik van 4f heel heftig binnenkomt. Was dat bij jou ook zo?
Is het x gevoel ook anders dan dat je geen 4f gebruikt?

en je weet natuurlijk wel dat het combineren van deze drugs hoogstwaarschijnlijk heel slecht voor je koppie is....

JJonko

Newbie
Kessie zei:
Kun je het verschil in beleving tussen 4F en x aangeven?
Eerlijk gezegt voelde ik niet een heel groot verschil. Ik voelde me wel veel lichter in mijn hoofd en kon niet echt stil blijven staan. Zoals ik al eerder aangaf bij xtc, krijg ik een dip en kan ik uren gaan zitten en dat was bij 4f helemaal niet zo.

Kessie zei:
Het schijnt dat de x na gebruik van 4f heel heftig binnenkomt. Was dat bij jou ook zo?
Nee, bij mij niet echt. Voelde wel dat hij binnenkwam, heb toen ff minuutje stilgestaan en wat rondgekeken, maar dat heftige viel wel mee. Het was wel een lekker gevoel trouwens :grin:

Kessie zei:
en je weet natuurlijk wel dat het combineren van deze drugs hoogstwaarschijnlijk heel slecht voor je koppie is....
Dat hoorde ik al, nu geen last van maar dat zal vast nog wel komen haha.

hey vriend, hoe vaak gebruik je XTC dan???????????
Ik vrees veel te veel als je na een half uur al uitgeblust bent.

Je moet echt 3 maanden wachten tussen XTC gebruik anders gaan je hersenen smelten... Die dip die je krijgt na een half uur is je serotine die leeg is... blijf doordoen en je zal snel een serotine syndroom ontwikkelen en in depressie vallen voor maanden.

die 4FMP gaat het verschil niet maken... die werkt ook op je serotine.

Je bent gewoon dom denkik... XTC en 4 FMP combineren is ongeveer het domste wat jij kan gaan doen.

lees dit: http://drugsforum.info/research-chemica ... t5019.html

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
kennethvds zei:
Dit dus. Als je omhoog schiet en na een half uur neerstort, betekent het dat je toe bent aan een pauze. Een goede, lange pauze.

Het gevoel dan wanhopig in stand proberen te houden met andere middelen is geen goed idee.

JJonko

Newbie
Exceptional Insight zei:
kennethvds zei:
Dit dus. Als je omhoog schiet en na een half uur neerstort, betekent het dat je toe bent aan een pauze. Een goede, lange pauze.

Het gevoel dan wanhopig in stand proberen te houden met andere middelen is geen goed idee.

Ik bedoel eigenlijk meer te zegge, dat ik niet echt meer zin heb om te 'dansen' als ik een halfuurtje gedanst heb. Voel me nog wel gewoon fit hoor, alleen vind het dan veel chiller om te gaan zitten wat ik juist niet wil.
Kan het aan de xtc liggen die we hebben? Kan het zijn dat de xtc niet werkt bij ons, zoals het hoort? Mijn vriendin heeft het namelijk voor de eerste keer gebruikt op defqon dit jaar, daarna nog 1x en die heeft hetzelfde als mij.
Heb hier allemaal niet zoveel verstand van :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
JJonko zei:
Ik bedoel eigenlijk meer te zegge, dat ik niet echt meer zin heb om te 'dansen' als ik een halfuurtje gedanst heb. Voel me nog wel gewoon fit hoor, alleen vind het dan veel chiller om te gaan zitten wat ik juist niet wil.
Als ik MDMA op heb, wil ik ook alleen maar zitten en ouwehoeren. Maar ik houd dan ook helemaal niet van dansen.

JJonko zei:
Kan het aan de xtc liggen die we hebben? Kan het zijn dat de xtc niet werkt bij ons, zoals het hoort? Mijn vriendin heeft het namelijk voor de eerste keer gebruikt op defqon dit jaar, daarna nog 1x en die heeft hetzelfde als mij.
Heb hier allemaal niet zoveel verstand van :grin:
Nee, kan niet. MDMA is MDMA. Er vanuitgaande dat je je pillen hebt laten testen en dat dit dan ook de enige werkzame stof in je pillen is.

Wat meerdere mensen hier aangeven ging voor mij de lol van xtc & mdma er op een bepaalt moment wel vanaf..

Besloot net als zo vele te zoeken naar een alternatief en kwam al snel uit bij 4-fmp!

Hier de antwoorden op je vragen:
Mijn voorkeur gaat uit naar capsules laat deze wel altijd testen er is veel "troep" in de 4f markt momenteel!

Mijn dosering van het laatste festival wat ik heb bezocht was als volgt:
1e iname 180mg 2e 150mg 3e iname 80mg tja het was idd plafondienst
Mijn advies begin met 150mg

Xtc bij pakken?
No way! Dit is als een kernbom op je lichaam ! Niet doen dus

4f in combi met alcohol?
Bij mij versterkt alcohol het effect van de 4f pas wel op met de dosis en neem optijd een watertje

JJonko

Newbie
Kan iemand me uitleggen wat er zo slecht is om 4f te mixen met xtc?
Waarom is dit z'n aanslag op je lichaam?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Ik hoor ook veel positieve ervaringen qua effect. Ik raad het je echter sterk af, aangezien die combinatie waarschijnlijk zeer neurotoxisch is. Bovendien zal het een extra aanslag op je lichaam zijn.
Het is allereerst waarschijnlijk zeer neurotoxisch. Ik zeg waarschijnlijk want hier is geen onderzoek naar gedaan aangezien 4-fa nog zo nieuw is. Van bijvoorbeeld speed en xtc samen is wel onderzoek gedaan en hier kwam uit dat speed de mogelijke neurotoxiteit van xtc aanzienlijk versterkt waardoor die combinatie bewezen neurotoxisch is. Aangezien 4-fa enigszins op speed lijkt is het best aannemelijk dat het voor die combinatie ook op gaat. Als je je hersenen lief hebt doe je dit dus niet.

Voor het lichaam geldt dat 2 uppers combineren een extra aanslag is op je hart en vaatsysteem. Uppers zetten die sowieso al onder druk, en dat vererger je dus als je meerdere uppers combineert.

Conclusie, zowel voor je hersenen als je hart is dit geen fijne combinatie en zo neem je dus onnodig grote risico's.

Bovenaan