gebruik advies eerste keer ...

alphamax

Newbie
Hoi ik ben nieuw hier op het forum en heb nog nooit hard drugs gebruikt maar wik wel een keer xtc proberen, nu heb ik thuis wel xtc liggen (goudstaafjes) maar heb het tot nu toe niet aangedurfd om het te proberen ik weet niet hoe veel ik moet nemen, en of ik ze niet eerst moet laten testen op hun concentratie ik heb ze wel gekocht bij iemand die ik ken koop ook altijd wiet bij hem XD....

Graag advies over hoeveel ik moet nemen en wanneer ik evt extra moet nemen ?? En of ik ze eerst moet laten testen of niet

leipebaviaan

Wijs gebruiker
En hoe oud ben je? Goldbars is bekende shit, staan bekend als stevige knallers. (heb ze zelf ook gehad, was knetter leip).) Als ik je berichtje zo zie lijkt jouw leeftijd niet echt hoog te liggen, al zijn dat slechts vermoedens en kan ik het niet hard maken. Te jong met harddrugs experimenteren is nooit verstandig, het liefst na je 18e! Je twijfelt nu over wel of niet nemen, waarom niet gewoon een keer doen als je er helemaal achter staat, krijg je ook een leukere trip. :wave:

alphamax

Newbie
Hehe ben miss gewoon een ouwe gek die te voorzichtig is geworden ben al 27 dus nee ben niet te jong eerder te oud :tongueout: en heb hier en daar idd gehoord dat goudstaafjes best heftig zijn daarom vraag ik me ook af hoeveel ik moet nemen voor de eerste keer niet dat ik gelijk een overdosis neem ofzo XD

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Best die staafjes eerst laten testen man, Ze hebben al een belachelijke spreiding van zo een 200 - 140 dus bij deze weet je nooit welke hoeveelheid mdma ze bevatten, liever eerst testen en zijn inderdaad gekend als knallers. Hoe oud ben je en hoeveel weeg je? 1/2 mg per kilo is al een mooie hoeveelheid voor je eerste keer. Begin best met een kwartje of halfje, na 2u kan je nog altijd bijnemen.

Heb die toevallig laatst gedaan, had al tijdje geen XTC meer gebruikt (3/4 jaar) maar in het verleden toch aardig wat keren gedaan. Kan oprecht zeggen dat ik ervaren ben :wink: . Afgelopen zomer op ndsm een halfje gedropt, want dat doe ik altijd om te kijken of ik lekker ga. Maar nog nooit zoiets ervaren als toen. Wel lekker hoor, maar ging me toch een partij kneiter hard :smoke: . Je kan het beste pil verdelen in kwartjes en dan, waarschijnlijk brokkelt het dan af. Wat ik dan altijd doe is het rollen in een klein stukje vloe(smoking). Omdat het altijd zo'n bende wordt in een plastic zakje. Dan slik je dat gewoon door met wat water en heb je goede dosering. Alles is natuurlijk ook afhankelijk van lengte, gewicht en gevoeligheid etc. Dus als je 100% zekerheid wilt moet je het laten testen. Ik doe dat nooit want heb zelf betrouwbaren bronnen, op feesten zelf en in de stad koop ik überhaupt nooit iets.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Lekkerspacen33 zei:
Heb die toevallig laatst gedaan, had al tijdje geen XTC meer gebruikt (3/4 jaar) maar in het verleden toch aardig wat keren gedaan.

Je weet niet of het dezelfde was... er staat allen goldbars en goudstaafjes, er bestaan inmiddels meerdere batches van dus je kunt niet zo maar zeggen dat je dezelfde had. Stel je voor dat TS een andere batch heeft en daarmee in het ziekenhuis beland...

Even laten testen:

www.drugs-test.nl

Bovenaan