Gebruik alleen

Hallo allemaal,

Lees al tijdje dagelijks dit forum zonder dat ik zelf een vraag had. Maar nu heb ik toch wat. Heb ongeveer 9 maanden geleden voor het eerst een pilletje genomen.
Super ervaring :grin: :hearteyes: . Geen idee hoeveel mg ik toen naar binnen heb gewerkt omdat ik toen nog niet veel wist over het laten testen enzovoort. Nu zit ik er aan te denken om in me eentje weer een pilletje te nemen gewoon thuis. Eventueel met vrienden die niet gebruiken maar die het wel weten. Maar zou zelf ook wel eens willen weten wat het met je doet zonder dat je mensen om je heen hebt, gewoonweg alleen jezelf. Heb pilletjes getest op 95 mg. En omdat het al een tijdje geleden is zit ik te denken om gewoon te beginnen met 1 en misschien een halve of een hele bij te nemen op het hoogtepunt. Nu is mijn vraag of jullie wel is in je eentje mdma hebben gebruiken of het goede ervaring was ?

dankuuuu :)

Mike

Bewuste gebruiker
Ik kan me er eerlijk gezegd helemaal niets bij voorstellen... Lijkt me gewoon helemaal niet leuk. Maar als je het doet laat je dan even weten hoe het was? Ben wel benieuwd eigenlijk!

Dopezilla

Badass junkie
Ik denk dat het best leuk is, maar ik krijg onder invloed van mdma altijd een onverzadigbare lust naar conversatie. Dus dat zal ofwel msn'en voor je leven worden, of je rent vanzelf vol enthousiasme naar je vrienden toe. :grin:

Natuurlijk kan het in je eentje ook wel mooi zijn denk ik, maar mdma is toch echt een gezelschapsdrug denk ik.

Olle

Daar heb zeker gelijk in denk ik.

Het is alleen als ik iets in me bezit heb kan ik zo moeilijk wachten tot een goed feestje ofzo. :P Maarja misschien is meer omdat ik er laatste 2 maanden weer wat meer intresse in heb. En als ik al die verhalen zo eens lees op dit forum maakt het de zin in mdma er niet minder om. :P

Het is voor mij ook wel jammer omdat veel van mijn vrienden anti-drugs zijn. Beetje jammer en ompraten over verstandig gebruik willen ze geen woord van geloven want alle drugs zijn slecht volgends hun :openmouth:

Dopezilla

Badass junkie
Nieuwe vrienden zoeken om drugs mee te nemen. :grin:

Of ga naar 'n leuk feest ofzo, daar zal je niet de enige zijn die gebruikt, dus kan je je lekker uitleven.

Olle

alcoholist

Wijs gebruiker
wanneer jij knetter wous thuis op je bank zit,hou jij het niet vol,om daar alleen thuis te blijven zitten,jij gaat contact en gezelligheid opzoeken.
geloof me,ik heb zovaak alleen thuis xtc geslikt,dat ik dacht,ik zet me telefoon uit,blijf lekker thuis ,lekker playstation of wat dan ook.. ong. 45minuten na het slikken zit ik al bij iemand thuis die ook trek heeft in een pilletje en lekker met mij gaat wauzen.

daarom is het altijd goed als je dit niet vaak doet,om mensen bij je te hebben die dit al vakr hebben gedaan.

zodat je gee spijt krijgt van dingen die je doet,bijv. naar familie of vrienden gaan en telkens zeggen dat je van ze houwt met zulke ogen> :openmouth:

Ja ik snap wat jullie bedoelen. Met het contact met andere mensen willen hebben. Ik denk dat ik er toch maar vanaf zie om dat te gaan doen. Kan de pilletjes dan beter bewaren voor een geschikter moment. In iedergeval bedankt voor de reacties :wink:

psych-out

Bewuste gebruiker
zeker een aanrader! ipod op en trippe.
vind ook dat als je alleen bent je er veel meer van voelt.

Oo dus toch wel iemand die het als een positieve ervaring ziet ? :) :P
Wat ik me wel afvraag is dat mensen zeggen dat het leuk is als er andere bij zijn wat ik wel snap. Maar hoe ervaar je het dan in je eentje .. hoe kun je dan die praatkick kwijt ?

Axxess

Bewuste gebruiker
psych-out zei:
zeker een aanrader! ipod op en trippe.
vind ook dat als je alleen bent je er veel meer van voelt.

Zeker een aanrader...

Heb zelf nooit zoon praat kick, kan rustig een paar uur op de bank liggen met een koptelefoon gevuld met muziek... Hoewel ik indirecte geluiden beter vind, dus vanuit de speaker...

Vigilante

Wijs gebruiker
In je eentje vind ik niks, ook niet als er niet xtc-wause vrienden bij zijn. Altijd iemand nodig om tegen te xtc-en :wink:

Nathaniel

Wijs gebruiker
hebt 1 keer in mn eentje gedaan was wel heel leuk, maarrrrr vindt 't toch zonde van mn serotonine als ik in mn eentje wil spacen rook k liever een jointje

Extisi

Wijs gebruiker
Ik doe het ook wel is in me eentje.. (kansloos eigenlijk maarja)
Ik ben toen, in me eentje, de hele stad rondgelopen.. keiharde muziek, sigaretten bij me.
Heerlijk, echt waar. Maar met zijn twee, of in een groepje, vind ik ook erg leuk. Maar niet leuker dan in me eentje.
Het is beide speciaal vind ik. Als je in je eentje waus ben, dan vind ik dat ook wel iets hebben. Je hebt tijd voor jezelf, gaat op in alles en je hoeft geen rekening te houden met andere. Want ik heb soms dat ik helemaal in mezelf op ga als ik die dingetjes op heb, en dan ben ik even niet aanspreekbaar. Dan zit ik in een geluksmomentje, en dan wil ik alleen maar even lekker voelen. Meer niet.

Dopezilla

Badass junkie
Hm, zoals jij het nu zegt klinkt het wel interessant. Alleen ik weet niet of ik in m'n eentje door de stad moet gaan lopen met x op. Ik denk dat ik zomaar eens willekeurige voorbijgangers zou kunnen gaan knuffelen.

Op zich ook niks mis mee, eigenlijk.

Hm, naja, 'k ga als ik het probeer wel wat vrienden achter de hand houden mocht ik het echt niet uithouden in m'n eentje.

Olle

eM De Ma Aa

Experimenterende gebruiker
Persoonlijk vind ik (mijn ervaringen) met meerdere mensen leuker.
Want iedereen begrijpt elkaar ook al kraam je dikke onzin uit, als je vaag gaat lullen met x op tegen nuchtere mensen kijken ze je aan als of je gek bent:P (wat ook wel weer begrijpbaar is haha)

Ik heb het ook vaak zat alleen gedaan en dat is dan weer op een andere manier lekker.
Wanneer ik waus ben onder de mensen(wat ik heerlijk vind, contacten leggen enzo) dan ben ik ook te veel met andere bezig, praten hier praten daar, rond lopen.
In je eentje ben je veel meer bezig met het spacen zelf en dat is super heerlijk.
Zat vaak zat in mun eentje thuis en enkel genieten van de trip :wink:

Dopezilla

Badass junkie
Ook als ik zo waus als een marskonijn ben kan ik nog best gesprekken voeren met nuchtere mensen. Totdat het kortetermijngeheugen ermee ophoudt. Dan heb je echt medewausers nodig, die snappen hoe je hersenen werken op dat moment. :grin:

Olle

Ollemann zei:
Ook als ik zo waus als een marskonijn ben kan ik nog best gesprekken voeren met nuchtere mensen. Totdat het kortetermijngeheugen ermee ophoudt. Dan heb je echt medewausers nodig, die snappen hoe je hersenen werken op dat moment. :grin:

Olle
hahah dat zijn de leukste gesprekken: ja man je hebt echt gelijk dit dat. 10 sec later waar hadden we het net ook al weer over? , en het dan allebei nooit meer weten :grin:

Dig_this_vibe

Belezen gebruiker
Persoonlijk wil ik het nog wel eens proberen. Zoals eerder gezegd, lekker op de bank liggen, fijne muziek op, sigaretje, wat lachgas patronen en spacen maar. Lekker diep gaan.

Zit er toch wel serieus aan te denken om het te proberen :mrgreen:
Gewoon thuis alleen lekker op de Wii en muziek luisteren. Drop ik er 1tje en als het bevalt kan er nog wel 1 bij en als het niks is dan hou ik het gewoon op 1tje.
Muziek installatie hard aan of ipod natuurlijk :hearteyes:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Thuis en alleen heeft zeker wat speciaals. De omgang is veel intenser en en het gevoel dat je van MDMA krijgt kan je veel dieper in gaan zitten dan dat je op de dansvloer aan het stampen bent.

Dingen als de zonnenbank en douche zijn heerlijk. :hearteyes:

alcoholist

Wijs gebruiker
TROUWENS FF TUSSENDOOR, iemand hier ervaring met muziek maken icm mdma? want ik heb het vaker geprobeert maar voor mij is het onmogelijk..

Dig_this_vibe

Belezen gebruiker
alcoholist zei:
TROUWENS FF TUSSENDOOR, iemand hier ervaring met muziek maken icm mdma? want ik heb het vaker geprobeert maar voor mij is het onmogelijk..

Geprobeerd. Niet gelukt. Evenals met LSD. Speed daarintegen werkt weer angstaanjagend goed. Heb 3 weken geleden bijna 20uur non stop muziek gemaakt, geniaal.

DirEnGrey

Op LSD vind ik muziek maken wel goed te doen, maar helaas werkt de begrijpelijkheid van techniek niet erg mee. Maarja, dan moet je gewoon bijvoorbeeld chille gitaar riffs opnemen en later nuchter ofzo er iets logisch van maken, door ze opnieuw te spelen enzo. Ben voor me idee wel iets helderder op MDMA, dus moet wel iets beter lukken.

dye

heb ik hier een mede gebruiker zitten op het forum dioe het ook heerlijk vind om lekker spacend van de x te gaan kloten met verf? graffiti op straat is wel para dan , en ben je spichtig , maar lekker pink floyd luisteren en met verf op doek kloten gaat me altijd wel goed af . iemand?

langeman

Bewuste gebruiker
In je eentje gebruiken is anders dan samen, maar de xtc is nog steeds de zelfde. In principe is het gevoel hetzelfde. De omstandigheden zijn anders. Alleen kun je niet praten, maar je wordt ook niet gestoord. Alleen heb je alle tijd en aandacht voor jezelf, maar je wordt ook niet geprikkeld. Kortom het is maar wat je wil.
Wat je natuurlijk niet moet doen is alleen gebruiken, omdat andere niet willen gebruiken en jij wel. Dan krijg je niet waar je naar op zoek bent, want een pilletje tovert de gezelschap er niet ineens bij. Kun je jezelf goed vermaken en sta je open voor nieuwe ontdekkingen dan kan het wel eens leuk zijn. Wel eens en niet vaak, want dat is dat is wel kansloos. De mooiste eigenschap van XTC is het liefdevolle en open gevoel en dat moet je delen.
Daar waar gezegd werd dat XTC oppervlakkig is, kan dat wel kloppen als je je xtcgedrag alleen kan laten zien onder invloed. Als je je ervaringen bewust ervaart en meeneemt in je dagelijks leven is nooit iets oppervlakkig.

Sosaboy

Newbie
Zit nu ook flink te koeken in m'n eentje van de kristallen. Het is net zoals iemand anders al zei wel echt msn'en voor je leven. Anders had ik er waarschijnijk niets aan gevonden. :tongueout: Wel lekker spulleke btw :hearteyes:

lentine

Newbie
Ik heb het 1 maal alleen gebruikt. Ik dacht dat het niets was, maar daar kwam ik na een uurtje wel achter haha. Ik heb wel twee uur voor de spiegel gestaan en gezeten. Ik ging met mezelf praten. Ik stelde vragen, dacht er over na en gaf dan antwoord. Ik was dan over het antwoord aan het nadenken enz. enz. Ik ben wel mooi aan bepaalde tips gekomen die ik nu nog steeds gebruik.
Ik weet het het klinkt raar maar het is echt waar. Verder overkwam het me dat mijn vriendinnen "ineens " bij me waren. Dit gebeurde als ik naar voorwerpen keek van mijn vriendinnen en bij mij in de kamer rondslingerden (terwijl er niemand was) Ik voelde hun energie door me heen stromen. Gewoon heerlijk! als laatste wil ik noemen dat het dansen lekker is. Muziek of niets 't maakt niet uit. De volgende keer doe ik het lekker met iemand samen, maar het was echt de moeite. Je ontdekt dan echt wie jezelf bent.

Guus Fris

Newbie
alcoholist zei:

Hmmm ja wel eens geprobeerd, maar was werkelijk kansloos....
Ik heb wel hele mooie geluiden gemaakt (synthesizer), maar muzikaal was het niks:
* Ik kon geen akkoorden schema meer bedenken -
* en probeer maar s bladmuziek te lezen als je ogen staan te stuiteren in je kassen.....
* en mijn gedachten dwaalden alle kanten op behalve de goeie.

Maar ik was wel erg blij :grin: ....

Dig_this_vibe

Belezen gebruiker
dye zei:
heb ik hier een mede gebruiker zitten op het forum dioe het ook heerlijk vind om lekker spacend van de x te gaan kloten met verf? graffiti op straat is wel para dan , en ben je spichtig , maar lekker pink floyd luisteren en met verf op doek kloten gaat me altijd wel goed af . iemand?

Kan me heel goed voorstellen dat dit heerlijk is ja!

Een piece buiten zetten op dat moment lijkt me ook wel erg geniaal hoor, vraag alleen af of het ten goede van de kwaliteit komt als jij staat te stuiteren, haha. Denk dat je sowieso snel tevreden bent met het eindresultaat :grin:

Misschien ooit nog eens iets om uit te proberen, haha.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Wel eens gedaan, maar dan wilde ik mijn vreugde toch delen met vrienden. Ben dan ook later langs vrienden gegaan. Het was geen onplezierig gevoel, maar in gezelschap is het toch leuker. Daarom raad ik je ook aan het gewoon met een groepje mensen te doen waarmee je het normaal gesproken wel altijd gezellig mee hebt.

Bovenaan