Gebruik ik teveel?

Hoi, Ik had een vraagje of ik teveel XTC (MDMA) neem.

Ik doe het elke week met vrienden en dan slik ik pillen van 320mg en dat zijn er meestal 3/4 op 1 avond.
Soms in 1x of halfjes.
Nu zie ik online dat niemand eigenlijk niet zoveel neemt.
Alleen heb ik na die dag nergens last van, ook kom ik niet strak te staan met mindere dosis.
Na het spacen eet ik erg veel fruit en zorg ik voor een goed herstel.
Wat vinden jullie?

• Haha
Waarderingen: N3K0

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator

Ik doe het elke week met vrienden en dan slik ik pillen van 320mg en dat zijn er meestal 3/4 op 1 avond.
Soms in 1x of halfjes.
Alleen heb ik na die dag nergens last van, ook kom ik niet strak te staan met mindere dosis.
Wat vinden jullie?
Het antwoord op je vraag is "ja". Maar dat wist je zelf ook al wel toch?

Zeehond

Badass junkie

Wat vinden jullie?
Ik vind het ongelofelijk dom van je!
Er is een speciaal topic hier over verantwoord Mdma gebruik. Jammer dat je dit niet eerder hebt gelezen voordat je aan drugs begint, want het is altijd gevaarlijk als jij je niet vooraf verdiept in wat je in je lijf stopt.

De norm is 1,5- 2 mg per kg lichaamsgewicht.
Bij Mdma zijn de lange pauzes (3 maanden) belangrijk om je hersenen te laten herstellen.

Neem je 3/4 van een pil of neem je 3 tot 4 pillen; dat laatste mag ik niet hopen voor je arme gefrituurde hersenpan.

Dat je nergens last van hebt, dat lijkt zo. Fysiek herstel je snel, maar de receptoren van je hersenen hebben lang de tijd nodig om te herstellen, als het al herstelt...
Je klinkt als een jong persoon. Besef goed dat je je hele leven met deze hersenen moet doen.

Te vaak gebruiken van Mdma kun je grote problemen mee krijgen in je mentale gezondheid, lees je toch alsjeblieft goed in.
En de lol en het gevoel van Mdma verdwijnen ook snel. Je gaat steeds meer nemen en minder voelen. Die magie komt nooit meer terug.

Of had je gedacht dat we zouden zeggen: lekker zo doorgaan?

Laatst bewerkt:
Bovenaan